اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101145792918018

با هدف برند سازی و معرفی در صنعت تولید هواکش های صنعتی انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت پویا صنعت اصفهان 

کد: 140101145792918018

https://bit.ly/3LVY4Ej

، اصفهان , (اخبار رسمی): وب سایت جدید پویا صنعت اصفهان از  اسفند 1400 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

برند سازی و معرفی در صنعت تولید هواکش های صنعتی و حضور پررنگ در بازار هواکش های صنعتی و سانتریفیوژهای نسل جدید، از مهمترین اهداف این شرکت است که با پشتوانه 15 سال سابقه در  این راه قدم نهاده است.

به گزارش روابط عمومی پویا صنعت اصفهان، وبسایت این شرکت فعال در حوزه طراحی و تولید انواع هواکش صنعتی از تاریخ اسفند 1400 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس pooyasanaat.ir در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های معرفی محصولات جدید شامل انواع هواکش حلزونی، فن سانتریفیوژ، بگ فیلتر، غبارگیر صنعتی، هواکش فشار قوی به فهرست وبسایت اضافه و دریافت مشاوره آنلاین و ارتباط با کارشناسان فنی و فروش برای مخاطبان میسر شده است.
مهندس جعفری مدیرعامل پویا صنعت اصفهان با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و شرکت های تولیدی، کارخانجات صنعتی، گلخانه های صنعتی، مرغداری ها و صنایع کشاورزی و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: برند سازی و معرفی در صنعت تولید هواکش های صنعتی و حضور پررنگ در بازار هواکش های صنعتی و سانتریفیوژهای نسل جدید، از مهمترین اهداف این شرکت است که با پشتوانه 15 سال سابقه در  این راه قدم نهاده است.
او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال ارتقای رتبه کلمات کلیدی سایت در موتورهای جستجو و حضور در شبکه های اجتماعی با تولید محتواهای تخصصی هستیم.


گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با نوروز سال 1401، رونمایی شد.

مشاوره و خرید هواکش صنعتی

جهت مشاوره رایگان و سفارش با ما تماس بگیرید
۰۹۱۳۲۰۶۰۱۷۰ و ۰۹۹۱۹۶۲۰۱۷۰

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید