اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101155794616539

فونت فارسی و ایرانی با افتتاح سایت ایران فونت 2021 سال 1401

کد: 140101155794616539

https://bit.ly/35Fdmh6

، اهواز , (اخبار رسمی): رونمایی از قالب جدید سایت منبع فونت فارسی برای خرید فونت و فروش فونت فارسی ایرانی با پکیج فونت فارسی جامع کمیاب بیش از سه هزار فونت فارسی طبقه بندی شده و سازماندهی شده همراه با پیش نمایش و رفع ایرادات فنی فونت های فارسی در کدنویسی و علائم فونت ها.

فونت فارسی و ایرانی با افتتاح سایت ایران فونت 2021 سال 1401
فونت فارسی و ایرانی با افتتاح سایت ایران فونت 2021 سال 1401

رونمایی از قالب جدید سایت منبع فونت فارسی برای خرید فونت و فروش فونت فارسی ایرانی با پکیج فونت فارسی جامع کمیاب بیش از سه هزار فونت فارسی طبقه بندی شده و سازماندهی شده همراه با پیش نمایش و رفع ایرادات فنی فونت های فارسی در کدنویسی و علائم فونت ها به خصوص در بخش پریمیوم فونت های ویژه ترند در سال 1401 و 2022 فونت های رایگان و جدید پارسی همراه با تایپ فیس های برتر و فونت های مخصوص تولید محتوا و فونت بلاگری با تنوع بالا با بیش از 5 هزار فونت در سایت ایران فونت به نشانی www.irfont.ir با نام تجاری فونت فارسی iranfont بازار فونت به اختصار irfont و برند ثبت شده iran font همراه ما باشید. ما برای شما ارزش زیادی قائلیم.

فونت‌های مکمل و هم‌ لحن!

یکی از راه‌های مناسب ترکیب کردن فونت‌ها، استفاده از آن‌هاییست که در کنار اینکه لحن و احساس ناشی از آن‌ها با موضوع پروژه و همینطور بایکدیگر هماهنگی دارد، از جهت فرمی مکمل همدیگر باشند. به این معنی که اگر یکی از فونت‌ها فرم خشک و راست‌گوشه و مستقیمی دارد، دیگری با حفظ لحن مورد نیاز کمی هندسه منحنی تری داشته باشد تا مقداری تنوع و کنتراست به کار اضافه کند. برای ایجاد کنتراست بیشتر در طراحی می‌توانید از مولفه‌هایی مثل وزن، اندازه، فاصله حروف و… استفاده کنید.

ترکیب سنتی و مدرن!

یکی از روش های سنتی انتخاب ایران فونت فارسی و دانلود فونت انگلیسی و ترکیب کردن دو فونت در یک پروژه با‌هم، ترکیب فونت سنتی با مدرن است. در این جا منظور از فونتهای سنتی یا کلاسیک فونت‌هایی مثل خانواده serif یا script در زبان انگلیسی و یا فونت‌های سنتی یا نمایشی در زبان فارسی است. ویژگی مورد نظر نگارنده از ذکر این خانواده فونت‌ها تنوع فرمی، وجود لبه‌های تزینی و طره‌ها و … است. همچنین منظور از فونتهای مدرن فونت‌های sans serif در زبان انگلیسی یا فونت‌های هندسی در زبان فارسی است. در این گونه فونت‌ها ضخامت خطوط در تمامی امتداد آنها یکنواخت حفظ می‌شود و هندسه مشخص و منظمی دارند. همچنین دیگر خبری از طره‌ها و لبه‌های اضافه نیست.

این کار را به روش‌های مختلفی می‌توان انجام داد. یکی از این راه‌ها انتخاب ایران فونت سنتی یا کلاسیک برای عنوان با اندازه درشت‌تر و استفاده از فونت مدرن برای بدنه متن است.

روش دیگر استفاده از یک فونت مدرن برای عنوان به اندازه بزرگ و وزن درشت، و یک فونت نمایشی یا سریف در بدنه متن است. این موضوع را در نظر بگیرید که خوانایی اولویت اول یک طراح در انتخاب ایران فونت است.

اگر گیج شدیم چه کنیم؟

اگر در انتخاب ایران فونت از بین خیل انبوه فونت‌های روی سیستم‌تان دچار سردرگمی شدید و تعداد زیاد فونت‌ها مانع از این شد که نکات بالا را به درستی به‌ کار ببندید، چاره‌ی کار محدود کردن گزینه‌هاست. می‌توانید برای این منظور یک خانواده فونت را انتخاب کنید مثلاً هندسی، سریف، سنس سریف و… در این صورت تعداد محدودتری تایپ‌فیس برای انتخاب شما باقی می‌ماند.

از طرفی شما حتی می‌توانید یک تایپ‌فیس را که مجموعه‌ای از وزن‌های مختلف یک فونت است برای پروژه‌تان انتخاب کنید و کنتراست را تنها در وزن، اندازه و فاصله بین حروف ایجاد کنید.

ترکیب فونت‌های جذاب و کاربردی فارسی و انگلیسی

پس از اینکه اصول و ترفندهای لازم برای انتخاب و ترکیب فونت را باهم مرور کردیم حالا نوبت به آن رسیده تا به معرفی چند نمونه دقیق فارسی و انگلسی بپردازیم تا برای پروژه‌های آینده لیستی از فونت‌ها داشته باشید و به راحتی از آنها استفاده کنید. پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا جعبه ابزاری کاربردی و چشم نواز از فونت‌ها به شما معرفی کنیم تا کارگشای شما باشد.

جدیدترین نسخه فونت

برای تهیه بهترین و بدون باگ و مشکل ترین فونت فارسی همیشه سراغ منابع فونت فارسی رفته و با خرید و یا دانلود رایگان به راحتی کتب خود راتنظیم و منتشر کنید، ایران فونت منبع فونت های فارسی و انگلیسی با بیش از یک دهه از فعالیت نیچ و اختصاصی خود در بازار فونت فارسی بهترین، اولین و بزرگترین دایرکتوری فونت فارسی در ایران می باشد.

1. آموزش نصب فونت در ویندوز

پس از دریافت پکیج جامع فونت، با نرم افزار Winrar نسبت به استخراج یاExtract فایل فونت ها اقدام فرمائید. در فولدری که استخراج شده است بر روی فایل راست کلیک کرده و گزینه Install را کلیک کنید.

به علت بالا بودن تعداد فونت ها پیشنهاد می شود از نرم افزار های پیش نمایش فونت در وب استفاده و یا از قسمت مشاهده پیش نمایش های فونت در پکیج در قالب تصاویر با فرمت PDF استفاده کرده و فونت مدنظر خود را گلچین کنید.

خب پس از نصب، منتظر باشید تا فونت به صورت کامل نصب شود. حال برای استفاده کافی است برنامه مذکور را بسته و مجدد باز کرده و یا ترجیحا ویندوز را ریست کرده و با خیالت راحت از فونت های خود استفاده کنید.

2. آموزش نصب فونت در موبایل

شما هم اگر از تولید کنندگان محتوا در دنیایی مجازی هستید و با مقوله خوانش بهتر کلمات در دنیایی مجازی موافق هستید، قطعا این پکیج به شما پیشنهاد شده و می توانید با سرچ نام گوشی هوشمند خود و طریقه نصب آن در موبایل آشنا شوید.

برای استفاده از فونت در گوشی های هوواوی Themes manager و برای سامسونگ از قسمت Accessibility در قسمت Settings و Font size and style استفاده کرده در گوشی شیامی Region گوشی روی هند و یا اندونزی باید تنظیم باشد.

استفاده از لانچر ها هم روشی دیگر برای استفاده از فونت در گوشی موبایل می باشد.

در گوشی های آیفون با نصب اپلیکیشن iFont گزینه Files و مشاهده فهرستی از فونت ها و Install on ضربه زده و فونت مدنظر خود را نصب کنید. از دیگر برنامه های غیر رسمی اپل میتوان به iWork و Microsoft Office هم اشاره نمود.

چرا پکیج جامع را انتخاب کنید؟

فونت هایی که در این مجموعه ارزشمند هستند در پوشه های طبقه بندی و سازماندهی شده توسط تیم ایران فونت پس از خرید این پکیج در اختیار شما عزیزان و همراهان عزیز قرار خواهند گرفت و شما مادامی که به این پکیج دسترسی داشته، به صورت مادام العمر قادر خواهید بود که از این بسته استفاده کرده و هیچ نیازی به نرم افزار های مکمل دیگر نخواهید داشت.

کاربرد فونت های موجود در پکیج چیستند ؟

  • طراحی پوستر(بنر)های تبلیغاتی
  • طراحی تایپوگرافی و لوگوتایپ فارسی
  • طراحی تابلو سازی و بیلبردهای شهری
  • طراحی خوشنویسی و کالیگرافی حرفه‌ای

جایگاه فونت روز به روز در تمامی رسانه های مجازی و غیرمجازی به کرات احساس شده و بسیار بر زیبایی فضای مجازی از نظر خوانش و به سطح شهرها زیبایی داده است. از این رو این پکیج نیاز ضروری شما برای تولیدات محتوا امری ضروری و مفید خواهد بود.

فرمت(پسوند) فونت های موجود در پکیج چیستند ؟

فونت های موجود در این پکیج داری انواع و اقسام فرمت ها از جمله فرمت های زیر هستند:‌

  • TTF  تمامی رایانه ها و گوشی های هوشمند بعلاوه مرورگرها از این فرمت پشتیبانی می‌کنند، بغیراز اینترنت اکسپلورر.
  • WOFF  این پسوند رو بیشتر مرورگر های مدرن و اینترنت اکسپلورر 9 به بعد پشتیبانی می کند.
  • WOFF2  این فرمت نسل بعد از WOFF است که توسط موزیلا ارائه شده است. و برای سئو فونت در سایت تاثیر بسزایی در فرایند سرعت سایت خواهد داشت.(پیشنهاد مدیر ایران فونت)
  • EOT  این فرمت را شرکت ماکروسافت برای استفاده در وب سایت معرفی کرد اما استفاده از آن تنها برای مرورگر اینترنت اکسپلورر میسر می باشد و ما پیشنهاد نمی‌کنیم.

موارد استفاده فونت های موجود در پکیج چیستند ؟

فرقی ندارد شما با موبایل و یا کامپیوتر شخصی خودتان نیت فعالیت در فضای مجازی را دارید، ما بهترین پکیج را برای شما تهیه کرده ایم تا با نصب برنامه های پیش فرض نمایش فونت بهترین گلچین را با سلایق خود در بیزینس پیچ خودتان در بیارید، حال سوال پیش می آید که این پکیج مناسب چه اشخاصی هست؟! در پاسخ به این سوال میتوان گفت تمامی بلاگر ها در اکثر حوزه های کسب و کار از جمله آرایشی بهداشتی، ملک و املاک، حوزه های گردشگری و...

کامپیوتر(رایانه): ویندوز و مک

  • فتوشاپ(Photoshop)
  • پریمیر(premiere)
  • افتر افکت(After Effects)
  • فیلمورا (FilmoraGo)
  • کانوا (Canva)

گوشی های هوشمند(موبایل): اندروید و آیفون

  • کوئیک(Quik)
  • زد فونت (zfont) \
  • استوری فونت (story font)
  • اینشات(InShot)

دانلود فونت برای اینشات

  • فونتوام(Phonto)
  • پیکس آرت (Picsart)
  • اسنپ سید (Snapseed)
  • کاین مستر(KineMaster)
  • ویوا ویدئو (VivaVideo)
  • فوتو لب(Photo lab)
  • متن نگار (matnnegar)
  • ویدئوشو (VideoShow)
  • پاوردایرکتور(Powerdirector)
  • فونت برنامه های فونت عکس نوشته ساز(موبوپیک)

شما یک بار برای همیشه پکیج را دریافت می کنید و در تمامی نرم افزارهایی که می توان در آن فونت نصب کرد و فایل اضافه کرد از فونت های موجود استفاده کنید.

تمام سعی تیم ایران فونت بر این بوده که بتوانیم کامل ترین پکیج موجود را در زمینه فونت آماده کنیم. این پکیج به صورت کاملا تضمینی به فروش می‌رسد! ما برای شما ارزش قائلیم و هر چند ماه یک آپدیت(به روز رسانی) ویژه خریداران این مجموعه فونت به صورت رایگان تقدیم حضورتان خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران فونت

از اوایل تابستان سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را با هدف غنی سازی و سازماندهی چاپ و نوشتار و ابزارهای آن، خصوصا فونت فارسی آغاز نمود. ایران فونت در اولین کار خود بیش از ده‌ها فونت زیبای فارسی را به صورت رایگان جهت استفاده در معرض عموم قرار داد. این گروه قصد دارد در ادمه کارهای خود همراه با ارائه‌ی فونت‌های جدید و ایجاد بازار فونت به بررسی نوشتار در ایران و علل اوج و فرود آن بپردازد و موانع را تا حدودی از سر راه علاقه‌مندان بردارد. فونت در ایران برحسب معمول و بنا به تداول، مدل ذهنی طراح برای طراحی فونت فارسی، حروف و فونت های لاتین است. سال‌هاست طراحان هرگاه قصد طراحی فونت داشته‌اند، آگاهانه، دانسته و یا ناخودآگاه، بدون قصد قبلی؛ بی‌اختیار نگاه‌شان به حروف و تایپ لاتین بوده است و سعی در نوعی ترجمه‌ی شکل حروف لاتین به فارسی داشته‌اند. قلم (رایانه) به عنوان هنور(تمام کلمات، شکل های منفرد حروف، ویاشکل فیزیکی متن) می‌تواند برای برجسته کردن معنای کلمات، خلق یک حالت یا نماد، شکل یک موتیف دکوراتیو، یا تداعی تسلسل خواطر بصری به کار رود. حروف لاتین در فونت انگلیسی از آغاز به دو نوع کوچک؛ lower case و بزرگ؛ upper case یا به عبارتی حروف اول جمله و حروف بعد از حرف اول جمله تقسیم می‌شدند. اما فونت فارسی و فونت عربی با قرار گرفتن در اول کلمه و یا وسط و یا آخر و بلاخره به صورت تنها، شکل متفاوتی به خود می‌گیرند. حروف فونت لاتین در طول زمان از هم جدا شده و تک تک هویت مجزا و فاخر به خود گرفته‌اند، در صورتی که حروف فونت فارسی در ارتباط با یکدیگر و به صورت چسبیده به ساخت کلمه می‌انجامند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]