اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101205804418018

محصول تازه پویا صنعت اصفهان رونمایی شد

ارائه غبارگیر صنعتی به بازار  هواکش صنعتی

کد: 140101205804418018

https://bit.ly/3uoiQpZ

، اصفهان , (اخبار رسمی): محصول تازه شرکت پویا صنعت اصفهان با نام فن غبارگیر صنعتی در اصفهان رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه غبارگیر صنعتی به بازار  هواکش صنعتی
غبارگیر صنعتی و بگ فیلتر پویا صنعت

غبارگیر صنعتی با ایجاد یک اختلاف فشار در هوای موجود، باعث خروج ذرات معلق در هوا می شود. این ذرات در تنفس افراد و کارگران باعث ایجاد تنگی نفس و مشکلات تنفسی می گردد.

به گزارش روابط عمومی پویا صنعت اصفهان، خرداد 1400، اصفهان میزبان رونمایی از غبارگیر صنعتی، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه غبارگیر و هواکش های صنعتی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر استفاده از هواکش های قوی برای جابجایی و سیرکولاسیون هوا و همچنین استفاده از بگ فیلتر جهت تصفیه انواع گرد و غبار و دود و گاز ناشی از فعالیت سایر ماشین الات خط تولید در کارگاه های صنعتی و تولیدی را ارائه کند تا این خدمت تازه تخلیه و رسوب ذرات معلق حهت جابجایی و خروج از محل کار را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

مهندس جعفری مدیرعامل پویا صنعت اصفهان، تولید این محصول را نتیجه 6 ماه کار طراحی و مهندسی بر روی نمونه های داخلی و خارجی و همچنین استفاده از بازخورد مشتریان و اطلاعات دریافتی جهت بهبود و بهینه سازی نمونه های جدید غبارگیر صنعتی و بگ فیلتر  در این مجموعه دانست و گفت: طراحی، محاسبات دقیق مهندسی و تولید نمونه های اولیه جهت تست و آزمایش در محیط های شبیه سازی شده برای تولید این محصول از فروردین ماه سال 1400 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را شهریور 1400 اعلام و ادامه داد: کاربرد غبارگیر صنعتی در محیط های صنعتی به دلیل وجود ماشین آلاتی که تولید دود و ذرات معلق می کنند و یا در فرایند تولید محصولاتی مانند آجر، کاشی، سرامیک و …. ذرات معلق زیادی در هوا وجود دارد، از دستگاه غبارگیر صنعتی به همراه بگ فیلتر استفاده می کنند.

غبارگیر صنعتی با ایجاد یک اختلاف فشار در هوای موجود، باعث خروج ذرات معلق در هوا می شود. این ذرات در تنفس افراد و کارگران باعث ایجاد تنگی نفس و مشکلات تنفسی می گردد. همچنین وجود ذرات معلق سنگین در هوای محیط، بر کیفیت محصولات و عمر دستگاه ها تاثیر زیادی دارد.

 یکی از الزامات واحدهای صنعتی در قانون کار و بهداشت محیط، فراهم کردن محیط سالم از نظر هوا و تهویه برای گارگران و کارکنان است. غبارگیر در محیط هایی که مواد شیمیایی و خطرناک سمی وجود دارد نیز استفاده می شود. در چنین مواردی نوع فیلتر مورد استفاده شده بررسی شود. همچنین میزان هوای خروجی مورد نیاز و تهویه هوای مناسب باید محاسبه گردد. 

مشاوره و خرید غبارگیر صنعتی - جهت مشاوره رایگان و سفارش با ما تماس بگیرید
۰۹۱۳۲۰۶۰۱۷۰ و ۰۹۹۱۹۶۲۰۱۷۰

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید