اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101215805918525

هزینه ایمپلنت دندان کلینیک دکترآقاجری

کد: 140101215805918525

https://bit.ly/38FdKgK

، (اخبار رسمی): برای اطلاع از رقم تقریبی هزینه ایمپلنت دندان در ابتدا باید توسط دکتر دندانپزشک متخصص ایمپلنت ویزیت شوید. دکتر دندان پزشک نیز برای اعلام قیمت ایمپلنت نیاز واقعی بیمار را می سنجد و تنها در این هنگام است که هزینه ی تقریبی را می توانند بر آورد کنند.

هزینه ایمپلنت دندان کلینیک دکترآقاجری
هزینه ایمپلنت دندان

عوامل موثر بر هزینه کاشت دندان از جمله عبارتند از: جنس ایمپلنت دندان، برند ایمپلنت دندان، نوع متریال پایه و تاج زمان کاشت ایمپلنت دندان، تبحر پزشک متخصص کاشت دندان

ایمپلنت دندان در یک نگاه کاشت دندان یا همان ایمپلنت دندان یکی از روش های جایگزینی دندان آسیب دیده و یا از دست رفته است که دارای طول عمر بسیار زیاد تقریباً در برخی از موارد مادام العمر است که توسط دکتر دندان پزشک متخصص انجام می شود. کاشت دندان و به روش اصولی اگر کاشته شود طول عمر بالا تر رفته و ریسک آسیب پذیری کاسته می شود.

ایمپلنت از دو بخش ریشه و تاج تشکیل شده است که ریشه پایه ی فلزی (معمولا تیتانیوم) است که در استخوان فک کاشته شده و تاج دندان همانند ظاهر دندان است که روی ریشه دندان سوار می گردد.

هزینه کاشت دندان چقدر است؟

برای اطلاع از رقم تقریبی هزینه ایمپلنت دندان در ابتدا باید توسط دکتر دندانپزشک متخصص ایمپلنت ویزیت شوید. دکتر دندان پزشک نیز برای اعلام قیمت ایمپلنت نیاز واقعی بیمار را می سنجد و تنها در این هنگام است که هزینه ی تقریبی را می توانند بر آورد کنند.

اما عمدتاً مبلغ تعیین شده ی ایمپلنت دندان به عواملی که همگی تاثیر مستقیم بر روی قیمت تمام شده ی کاشت دندان دارند. در ادامه به برخی از مهمترین آنها اشاره میکنیم.

  • جنس ایمپلنت دندان
  • برند ایمپلنت دندان
  • نوع متریال پایه و تاج
  • زمان کاشت ایمپلنت دندان
  • تبحر پزشک متخصص کاشت دندان

علاوه بر موارد بالا، پروسه درمانی شما شما شامل معاینه دهان و دندان، اشعه ایکس پانورامیک، کشیدن دندان، سی تی اسکن، پیوند استخوان و جراحی سینوس لیف باشد که همگی بر روی قیمت تمام شده کاشت دندان موثر است.

فلزاتی که برای کاشت دندان مورد استفاده قرار می گیرد با یکدیگر متفاوت هستند و بهترین متریال برای کاشت دندان که در کلینیک دکتر آقاجری نیز مورد استفاده قرار می گیرد تیتانیوم است. این فلز با استخوان فک بسیار سازگار است و در دهان مانا است.

اما در برخی موارد ممکن است با تشخیص دکتر دندان پزشک شما به جراحی های اضافی نیاز داشته باشید. یکی از این جراحی ها عمل سینوس لیفت است که هزینه ی این جراحی به صورت جداگانه بر روی قیمت کاشت ایمپلنت افزوده می گردد.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا در برخی موارد به سبب سست بودن استخوان و یا ناکافی بودن بافت استخوان فک نیاز مند به عمل دیگری به نام عمل پیوند استخوان ممکن است نیاز داشته باشید. که هزینه ی این عمل نیز مازاد بر سایر فرآیند ها بر هزینه ی تمام شده ی کاشت دندان افزوده می گردد.

کاشت دندان برای چه افرادی مناسب است؟

برای اشخاصی که بیشتر از یک دندان و یا تمامی دندان های خود را از دست داده اند، کاشت گستره ایمپلنت یا به اصطلاح فول ماوس یا ایمپلنت کامل نامند. در اغلب موارد ترکیبی از پروتز و ایمپلنت برای کاشت دندان های این اشخاصی که کلیه دندان های خود را از دست داده اند مورد استفاده قرار می گیرد. بدین صورت که تعدادی ایمپلنت در لثه کاشته شده و سپس پروتز کامل روی آن ها قرار می گیرد.

هزینه تمام شده این ایمپلنت ها که به آن ها فول ماوس نیز نامیده می شود به نوع ایمپلنت وابسته است. در صورتی که بخواهید ایمپلنت بر پایه پروتز دندان جایگزین نمایید، هزینه ی تمام شده کمتر از قیمت ایمپلنت دائمی خواهد بود. اما اگر بخواهید ایمپلنت ثابت و دائمی بکارید هزینه تقریبی چندین برابر خواهد بود.

بهترین کلینیک برای کاشت دندان

در تهران دکترهای دندان پزشک در کلینیک دندانپزشکی دکتر آقاجری به انجام کلیه امور دندان پزشکی همانند

  • ایمپلنت دندان
  • لمینت دندان
  • ایمپلنت دیجیتال سدیشن 
  • دندانپزشکی با آرام بخشی
  • جراحی دندان عقل
  • کامپوزیت بریج دندان
  • روکش دندان

پر کردن هر کدام از دندان ها با بهترین مواد معتبر در دنیا، بلیچینگ آفیس، جرم گیری و... با بهترین کیفیت پرداخته و کلیه موارد مربوط به فرآیند درمانی مانند رادیولوژی و... در کلینیک انجام می گردد.

شما همشهریان گرامی برای تعیین وقت قبلی می توانید با مراجعه به سایت دکتر آقاجری وقت قبلی را رزرو نموده و یا با شماره های مندرج در سایت دکتر آقاجری تماس حاصل فرموده و ضمن دریافت مشاوره پیرامون درمان دندان هایتان به تعیین وقت قبلی اقدام نمایید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی