اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105036317118525

لمینت دندان

بهترین برندهای لمینت دندان کدامند

کد: 140105036317118525

https://bit.ly/3z7kg9G

، (اخبار رسمی): همانطور که می دانید روکش های دندانی که اغلب با پوسته های باریک و سفارشی از مواد دندان ترکیب شده اند که به منظور پوشش سطح جلوی دندان ها ساخته شده اند را لمینت دندان گویند. این روکش ها به جلوی دندان ها وصل شده و صد البته که ظاهری زیبا تر برای استفاده کننده در پی دارد.

بهترین برندهای لمینت دندان کدامند
بهترین برندهای لمینت دندان کدامند

همانطور که می دانید روکش های دندانی که اغلب با پوسته های باریک و سفارشی از مواد دندان ترکیب شده اند که به منظور پوشش سطح جلوی دندان ها ساخته شده اند را لمینت دندان گویند.

بهترین برندهای لمینت دندان لمینت دندان همانطور که می دانید روکشهای دندانی که اغلب با پوسته های باریک و سفارشی از مواد دندان ترکیب شده اند که به منظور پوشش سطح جلوی دندان ها ساخته شده اند را لمینت دندان گویند. این روکش ها به جلوی دندان ها وصل شده و صد البته که ظاهری زیبا تر برای استفاده کننده در پی دارد. رنگ، شکل، اندازه و یا طول آنها متغیر است. از طرفی قرار گرفتن این مواد لمینت دندان بر روی دندان تاثیر بسزایی داردو در مقابل پوسیدگی و ... مقاومت می کند و همچنین این مواد بسیار انعطاف پذیر هستند. و قیمت لمینت دندان در مقایسه با سایر فرآیندهای دندان پزشکی از قیمت مناسبی برخوردار است.

انواع مارکهای لمینت دندان

·       لمینت ایمپرکس ایمکس

شرکت بنامی به نام ویوانت سازنده ی این لمینت است. این لمینت دندان دارای دوام و استحکام بالایی به موجب نوع مواد به کار رفته در آن برخوردار است. به منظور رفع نواقص دندانی و اصلاح فرم دندان استفاده از این برند کاربرد فراوانی دارد. ایمکس بسیار مستحکم و بادوام است چرا که جنس این لمینت از نوع لمینت سرامیک شیشه ای دی سیلیکات لیتیوم  Disilicate Lithium فشرده ساخته شده است. از آنجایی که برند لمینت ایمکس بسیار نازک است برای جایگذاری در دهان نیازی به تراشیدن دندان ها را ندارد.

برند ایمکس در کنار زیبایی و طبیعی بودن خود از طول عمر بالایی نیز بهره می برد. لمینت ایمکس را می توان به رنگ سایر دندان ها و یا روشن تر انتخاب نمود.

·       ونیر لمینت

شرکت مک سازنده این گونه لمینت است. این لمینت دندان از گران قیمت ترین برندهای لمینت است. به همین سبب از آن هنگامی استفاده می شود که بیمار خودش آن را انتخاب کرده باشد. استفاده از این برند که از جمله برندهای محبوب و پر کار برد است،  میان بازیگران هالیوودی نیز بسیار رایج است. ویژگی بارز این برند لمینت نسبت به سایر برندها، شباهت ظاهری بسیار بالا با دندان طبیعی است.

·       لمینت دوراتین

از جمله شرکتهای بنام در زمینه ساخت این مدل لمینت، شرکت ویتا است. این لمینت از جنس پرسلین بوده و همچنین دارای استحکام و ماندگاری بالایی برخوردار است.

لمینت دوراتین به عنوان پرسلین فلدسپاتیک طراحی گردیده است  که توسط شرکت ویتا Vita   در لابراتوار داوینچی ساخته می شود را با نام دوراتین می شناسیم. این مدل لمینت با اینکه دارای قیمت مناسب تری نسبت با شایر برندهای لمینت برخوردار است، ولی از دوام و ماندگاری بیشتری نیز برخوردار است. لمینت دوراتین قابلیت پیوند بسیار مناسب با مینای دندان را دارد.

 شرکت سازنده این برند لابراتوار داوینچی است که قدمتی بیست و پنج ساله دارد. این لمینت ظاهری بسیار مشابه دندان طبیعی داراست و همچنین در برابر تغییر رنگ از مقاومت بالایی برخوردار است.

·         ونیر سرک

این لمینت که توسط شرکت CEREC  تولید می گردد، از جمله شرکتهای مشهور در زمینه ی طراحی و ساخت لمینت  دندان است. طراحی سه بعدی که در مطب دکتر دندان پزشک انجام می گردد، باعث آماده سازی سریع لمینت دندان می شود و به همین سبب جزء گران ترین برندهای لمینت دندان شناخته می شود.

بهتر است بدانید که برند ونیر لمینت و ونیر سرک از جمله برندهای گران قیمت است. و از طرفی لمینت دوراتین ارزانترین گونه ی لمینت است.

·       لمینت برند مک

لمینت برند مک Mac از جمله برندهای محبوب میان ستارگان هالیوود است. لابراتوار میکرودنتال Microdental این برند را طراحی و تولید می کند. از جمله نکات قابل توجه این برند آن است که لابراتوار خود مشتریهایش را انتخاب می نماید و در دسترس عموم قرار ندارد. به همین علت است که فقط برخی از دکترهای دندان پزشک خاص می توانند آن را برای بیماران خود سفارش دهند.

ونیر لمینت از سرامیک فشرده ساخته شده و پس از کاشت بسیار به دندانهای طبیعی شباهت دارد. این محصول از تنوع رنگ بسیار بالایی چیزی در حدود 16 نوع طیف رنگی برخوردار است  که همین امر دست دندان پزشکان را برای انطباق رنگ و سایه باز می گذارد

·         لمینت لومینیرز

افرادی که تمایل دارند بدون تراشیدن دندان ها از لمینت دندان استفاده نمایند به منظور طرح لبخند، دکتر دندان پزشک یک لایه بسیار نازکی را با نام لومینیرز برای آن ها نصب می کند. با وجود آنکه این ونیر از پوسته ی بسیار نازکی تشکیل شده است، اما اصلاً ظاهر طبیعی ندارد. این مدل لمینت به موجب آنکه از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و امکان نصب آن بسیار ساده است موجب محبوبیت این برند شده است. از طرفی لومینیرز از پوسیدگی دندان جلوگیری می نماید.

·         لمینت بدون تراش ویوانیرز

این گونه ونیر به سبب عدم نیاز به تراشیدن ، به آسانی نصب می شود و همچنین برخی اشکالات ظاهری دهان و دندان را اعم از؛ لب پر شدن، شکستگی دندان و تغیر رنگ را به خوبی ترمیم می نماید. این ونیر به موجب سرامیکی بودنش، از استحکام بالایی برخوردار است.

·       لمینت برندBruxzir

بهترین برند لمینت دندان، ونیر Bruxzir است که البته از نظر ظاهر مانند دندان طبیعی است و از مقاومت بالایی نیز بهره می برد. به سبب دقت بالا برای دندانهای کج و زاویه دار برای ساخت آن ها ونیرهای دی سیلیکات لیتیوم Vivaneer گزینه ی مناسبی است. کلیه فرآیندهای دندان پزشکی من جمله ایمپلنت، ایمپلنت فوری، ایمپلنت دیجیتال، جراحی دندان عقل و همچنین لمینت دندان در کلینیک دکتر آقاجاری با بالا ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما هم وطنان گرامی ارائه می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]