اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111017028918525
در دسترس نیست

قیمت ایمپلنت دندان

کد: 140111017028918525

، (اخبار رسمی): به منظور دریافت لیست قیمت ایمپلنت دندان در کلینیک دکتر آقاجری، می توانید به سایت رسمی دکتر صادق آقاجری مراجعه نمایید.

قیمت ایمپلنت دندان
قیمت ایمپلنت دندان

لیست قیمت ایمپلنت دندان

دندان ها یکی از مهم ترین عضو بدن انسان است که نگهداری و مراقبت از آن ها بسیار ضروری و از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگامی که دندان ها بنا به هر گونه دلایلی مانند تصادف، ضربه، پوسیدگی، عفونت و.... آسیب دیده و از بین برود، بهترین گزینه ایده آل از نظر بهترین دندانپزشک کاشت ایمپلنت دندان می باشد. کاشت دندان یکی از بهترین روش های درمانی است که می تواند عملکرد دندان های طبیعی شما را بازگردانده و اعتماد به نفستان را افزایش دهد.

کاشت ایمپلنت دندان امروزه در سراسر جهان بسیار رایج شده است و اکثر افرادی که دندان های خود را از دست داده اند به جای صرف هزینه های مازاد برای دندان مصنوعی اقدام به کاشت ایمپلنت دندان می کنند. ایمپلنت دندان در واقع یک پایه فلزی از جنس تیتانیوم سازگار با بدن است که در جای دندان از دست رفته در استخوان فک قرار گرفته و پس از جوش خوردن استخوان با ایمپلنت، تاج دندان بر روی آن قرار می گیرد.

پایه ایمپلنت به دلیل قرار گیری در استخوان فک در واقع به نوعی نقش ریشه دندان را ایفا می کند و مانع از حرکت تاج دندان می شود بنا بر این امر میتواند عملکرد طبیعی دندان طبیعی از دست رفته را بازگرداند.

قیمت ایمپلنت دندان بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود که نوع ایمپلنت و برند آن یکی از تاثیر گذار ترین عوامل بر قیمت ایمپلنت دندان می باشد. اما با توجه به مزایایی بی شماری که ایمپلنت دندان دارد توصیه می شود قیمت را فدای کیفیت نکرده و با مراجعه به بهترین دندانپزشک، کاشت ایمپلنت مناسب با فک خود را انجام دهید.

در بین دندانپزشکان حاذق کشور می توان به دکتر صادق آقاجری متخصص ایمپلنت دندان اشاره کرد. دکتر آقاجری از جمله دندانپزشکانی می باشد که تخصص و تجربه ی بالایی را در زمینه کاشت ایمپلنت دندان داشته و با تبحری که دارد می تواند تضمین یک جراحی موفق آمیز را به بیماران خود بدهد.

شما بیماران گرامی می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر آقاجری علاوه بر بهره بری از یک ویزیت رایگان، از بهترین و با کیفیت ترین ایمپلنت دندان بهره مند شده و جراحی موفق آمیزی را با قیمت بسیار مناسب تجربه نمایید.

قیمت ایمپلنت دندان چقدر است؟

مسلما برای هر فردی که نیاز به کاشت دندان پیدا می کند در وحله ی اول قیمت ایمپلنت دندان را در نظر گرفته و به دنبال مراکزی می باشد که با قیمت مناسبی این جراحی را انجام دهند. سئوالاتی که در خصوص هزینه ایمپلنت دندان ذهن این افراد را درگیر می کند شامل موارد زیر می باشد:

  • قیمت ایمپلنت دندان چقدر است؟
  • تفاوت قیمت ایمپلنت دندان با دندان مصنوعی در چقدر است؟
  • قیمت کاشت کل دندان چقدر است؟
  • قیمت انواع ایمپلنت دندان چقدر است؟
  • چه عواملی در قیمت ایمپلنت دندان تاثیر گذار می باشد؟ و.....

در این جا باید بگوییم مهم ترین مسئله ای که در کنار قیمت ایمپلنت دندان باید اهمیت پیدا کند کیفیت ایمپلنت دندان و کار دندانپزشک است. برخی از دندانپزشکان هستند که تخصصی در کاشت دندان نداشته و تنها صرفا با انجام تبلیغات مختلف اقدام به کاشت ایمپلنت دندان با قیمت بالا کرده اند. در حالی که نه تنها ایمپلنت دندان از کیفیت بالایی برخوردار نبوده بلکه به دلیل عدم تخصص دندانپزشک موجب آسیب به بافت دندان و لثه شده و باعث ایجاد مشکلات بسیار دیگری نیز شده است.

از همین رو توصیه می شود به یک متخصص ایمپلنت دندان که علاوه بر دانش و اطلاعات بالا از انواع ایمپلنت دندان تجربه ی بالایی را نیز داشته باشد مراجعه نمایید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت ایمپلنت دندان

همانطور که اشاره شد عوامل بسیاری بر قیمت ایمپلنت دندان تاثیر گذار هستند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • نوع ایمپلنت دندان
  • برند ایمپلنت دندان
  • کشور سازنده متریال به کار رفته
  • میزان تخصص دندانپزشک
  • تعداد جلسات ویزیت
  • میزان سختی جراحی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان