اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105316369918525

ایمپلنت دیجیتال

ایمپلنت دیجیتال دکتر آقاجری؛ روش‌های نوین کاشت دندان

کد: 140105316369918525

https://bit.ly/3CkNkO7

، (اخبار رسمی): یکی از مناسب ترین روش‌های جایگزین کردن دندان از دست رفته کاشت ایمپلنت است. روش های مختلفی برای کاشت دندان از دست رفته پیش روی دکترهای دندان پزشک قرار گرفته است.که یکی از آنها که جدیدترین از انواع کاشت ایمپلنت است، ایمپلنت دیجیتال نام دارد.

ایمپلنت دیجیتال دکتر آقاجری؛ روش های نوین کاشت دندان
ایمپلنت دیجیتال دکتر آقاجری؛ روش‌های نوین کاشت دندان

ایمپلنت دیجیتال دکتر آقاجری؛ روش‌های نوین کاشت دندان ایمپلنت دیجیتال یکی از مناسب ترین روش‌های جایگزین کردن دندان از دست رفته کاشت ایمپلنت است. روش های مختلفی برای کاشت دندان از دست رفته پیش روی دکترهای دندان پزشک قرار گرفته است که یکی از آنها که جدیدترین از انواع کاشت ایمپلنت است، ایمپلنت دیجیتال نام دارد.

اسکن سه بعدی دهان یک دید خوب برای استفاده دکتر دندان پزشک قرار دهد. برای سهل الوصول تر بررسی استخوان فک و همچنین جایگاه قرارگیری رشته های عصبی این روش یعنی همان اسکن سه بعدی و شبیه سازی آن با کامپیوتر صورت می‌پذیرد.

در روش کاشت دندان به صورت دیجیتال کمترین میزان برش لثه و همچنین سریع ترین زمان انجام فرآیند ایمپلنت دندان را خواهیم داشت که فقط به واسطه ی اسکن سه بعدی امکان پذیر است. مطلوب است بدانید برای  آنکه در کاشت دندان از تورم لثه جلوگیری کنید. همچنین کمترین میزان خونریزی را داشته باشید بهترین راهکار ایمپلنت دیجیتال است. به سبب آنکه در کاشت ایمپلنت به صورت سنتی دکتر دندان پزشک برای رسیدن به استخوان فک و رشته های عصبی و بررسی آن ملزم به شکافتن بخش گسترده ای از بافت لثه است. البته به سبب امکانات بیشتری که در این روش کاشت دندان ارائه می‌شود، بدیهی است که قیمت ایمپلنت دیجیتال از گونه ی سنتی کاشت دندان کمی بیشتر باشد.

روش کاشت ایمپلنت دیجیتال برای شروع کاشت ایمپلنت به روش دیجیتال ابتدا نیاز به تجویز دکتر برای گرفتن اسکن سه بعدی از دهان است، پس از گرفتن اسکن روند درمان و یا همان کاشت دندان آغاز می شود. سپس دکتر دندان پزشک انجام کاشت ایمپلنت را پس از بررسی اسکن گرفته شده از دهان را شروع می کند. دکتر دندان پزشک بستر کاشت پایه ایمپلنت را با شکاف کوچکی که در لثه ایجاد نموده و سوراخ کوچکی که در استخوان فک ایجاد کرده، با آگاهی از محل نصب دندان و موقعیت استخوان فک و بی حسی موضعی بیمار، شروع به کاشت ریشه ایمپلنت می‌کند. متخصص کاشت ایمپلنت، اباتمنت و روکش را پس از کاشت پایه و جوش خوردن آن با استخوان فک قرار می‌دهد.

ایمپلنت دیجیتال مناسب چه افرادی است؟

اکثر اشخاصی که استخوان فکشان رشد کامل داشته است، نصب ایمپلنت برایشان بدون اشکال است. اما بروز برخی از محدودیت‌ها است که کاشت ایمپلنت را دچار اشکال می‌کند. عواملی از قبیل عفونت، بیماری دیابت، سرطان و اشخاصی که تحت درمان با اشعه هستند، کاشت ایمپلنت برایشان دچار ایراد است.

دلایل انتخاب ایمپلنت دیجیتال شما هموطن گرامی خوب مطلع هستید که روش های گوناگونی از قبیل؛ ایمپلنت فوری، مینی ایمپلنت، ایمپلنت دیجیتال و دیگر روش‌ها برای کاشت دندان از دست رفته موجود هستند که هریک توانایی جایگزینی دندان از دست رفته را دارد؛ اما کاهش درد، سرعت انجام بالا و کاهش خونریزی از دلایل محبوبیت کاشت دندان به روش دیجیتال است.

مزایای کاشت ایمپلنت دیجیتال کمترین عوارض و مناسب ترین کیفیت، وجه مشترک همه ی خدمات درمانی ارائه شده توسط پزشکان متخصص در کلینیک دندانپزشکی دکتر آقاجری است؛ که امروزه به موجب پیشرفت علم و تکنولوژی، روش های مطمئن تری از آن متد درمانی بوجود آمده است.

برخی روش های درمانی دندان پزشکی به سبب سابقه ی نه چندان مطلوب آنها، موجب عدم استقبال افراد از آن متد درمانی شده است. بر خلاف آنها، یکی از روش های نوین درمانی در بخش کاشت دندان از سری فرآیند های دندانپزشکی، کاشت دندان به روش ایمپلنت دیجیتال است که دیگر جای هیچ گونه تردید و نگرانی برای مراجعه کنندگان نمی‌گذارد.

  • به دلیل برش موضعی لثه خونریزی به طرز شگرفی کاهش یافته است
  •  به دلیل آسیب کمتر به نواحی مختلف دندان، سرعت بهبودی با افزایش رو به رو است
  • کمترین میزان خونریزی، کمترین احساس درد، تورم کم و عفونت اند
  • زمان کاشت ایمپلنت به طرز چشم گیری کاهش یافته است
  •  به سبب آسیب کمتر موقعیت دندان زیبا تر شده است

قیمت ایمپلنت دیجیتال عوامل بسیاری بر روی قیمت قیمت تمام شده ی ایمپلنت دیجیتال موثر است. اولین عامل موثر تعداد دندان های اسیب دیده ی مورد نیاز ایمپلنت دیجیتال است. عامل موثر بعدی وضعیت استخوان لثه است، چرا که ممکن است استخوان لثه تحلیل رفته باشد؛ در این صورت است که به یک عمل جداگانه نیاز خواهد بود که خوب البته از توانایی دکتر دندانپزشک معمولی خارج است و دکتر باید متخصص ایمپلنت و جراحی لثه باشد تا کاشت دندان با مشکل مواجه نگردد. انجام عمل بر روی لثه و استخوان فک بر قیمت تمام شده ی کاشت دندان می افزاید.

از طرفی به جهت آنکه ایمپلنت دندان وارداتی است و از شرکت‌های معتبر اروپایی و امریکایی و بعضاً کره ای خریداری می شوند و وارد کشور می شوند؛ قیمت ارز و دلار تاثیر مستقیم بر روی قیمت تمام شده ایمپلنت دارد.

شما همشهریان گرامی برای اطلاع از قیمت و یا ویزیت تلفنی یا در اپ واتساپ می توانید با شماره های مندرج در سایت، با دکتر های متخصص دندانپزشکی کلینیک دکتر آقاجری ارتباط برقرار نمایید و ضمن دریافت راهنمایی، از قیمت به روز انواع ایمپلنت اطلاع حاصل فرمائید.

در ضمن کلینیک دکتر آقاجری به جهت ارزشی که برای بیماران خود قائل است در راستای ارائه خدمات بهینه به شما عزیزان ویزیت دندانپزشکی را رایگان انجام میدهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی