اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010121580697267

تسهیل امور مهاجرت و گردشگری، با مشاوره‌های تخصصی

نیکا گشت، شاهراه هوایی اتصال به جهان

کد: 14010121580697267

https://bit.ly/37yfSX8

، تهران , (اخبار رسمی): موضوع سفر از نگاه بسیاری از کارشناسان امور سیاحتی و گردشگری، صرفا به فروش بلیت سفر به مقاصد گوناگون خلاصه نمی‌شود. حوزه سیر و سیاحت در جهان امروز، مفهومی به معنای گسترش خدمات سفر و ماقبل سفر و بعد از سفر پیدا کرده است.

نیکا گشت، شاهراه هوایی اتصال به جهان
نیکا گشت، شاهراه هوایی اتصال به جهان
نیکا گشت، شاهراه هوایی اتصال به جهان
نیکا گشت، شاهراه هوایی اتصال به جهان
نیکا گشت، شاهراه هوایی اتصال به جهان
نیکا گشت، شاهراه هوایی اتصال به جهان
نیکا گشت، شاهراه هوایی اتصال به جهان
نیکا گشت، شاهراه هوایی اتصال به جهان

مفهومی که علاوه بر تسهیل هر نوع سفر، راه را برای رسیدن به نگاهی تازه در امر گردشگری هموار کرده است. یعنی همان رویکردی که شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری نیکا گشت، از ابتدای فعالیت خود انتخاب کرده است.

در دیدگاه‌های نوین مشتری مدارانه خدمات مسافرتی، فرایند «سفر» از لحظه تصمیم گرفتن برای سفر تا بعد از اتمام سفر و یادآوری خاطرات آن ادامه دارد و برندهای معتبر جهانی تلاش می‌کنند با خلق ارزش‌های مفید در این مسیر، بهترین تجربه ممکن را برای مشتریان خود رقم بزنند. این همان کاری است که شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری نیکا گشت در سیاست گذاری‌های خود بر آن پایبند است.

امتیاز بالای ۹۷ درصدی اخذ تور تخصصی اروپا

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری نیکا گشت، که قدم در چهاردهمین سال فعالیت خود گذاشته است، علاوه بر حفظ موقعیت قبلی خود، به عنوان یکی از شرکت‌های خوش‌نام عضو یاتا، سابقه‌ای درخشان در عضویت جامعه تورگردانان ایران نیز دارد.

این شرکت تاکنون موفق به اجرای تورهای استاندارد و موفق شده است که از آن جمله می‌توان به طیف از تورهای تخصصی اشاره کرد:‌

  • اجرای ۴۰ تور تخصصی برای اعضای کانون وکلا در سفر به چندین کشور اروپایی، استرالیا و کشور برزیل.
  • اجرای چندین تور موفق اروپایی برای اعضای جامعه پزشکی با تخصص‌های مختلف.
  • اجرای موفق تور اروپا، ویژه دست‌اندرکاران چندین شرکت بزرگ ایرانی.

نیکا گشت با بهره مندی از دانش و تخصص کارشناسانی معتبر و با سابقه، کامل ترین فرایند راهنمایی را درباره چگونگی دریافت آسان تور به مقصد کشورهای اروپایی به مرحله اجرا در می‌آورد.

مجموعه این عوامل باعث شده است که نیکا گشت این روزها به عنوان‌ یک برند متخصص در زمینه اخذ ویزای اروپا برای متقاضیان شناخته ‌شود. ضمن این که کارنامه نیکا گشت نیز با کسب امتیازی بالاتر از ۹۷ درصد در اخذ تورهای تخصصی اروپا این موضوع را تصدیق می‌کند.  

چرا نیکا گشت بهترین است؟

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری نیکا گشت، علاوه بر در اختیار داشتن بهترین کارشناسان زبده در زمینه خدمات مسافرتی و تورهای با کیفیت و استاندارد، ویژگی بارز دیگری هم دارد که شامل استفاده از کارشناسان زبده در مشاوره و ارائه خدمات مربوط به گردشگری مستقر در سفارت‌خانه‌های کشورهایی چون سوئیس، استرالیا، برزیل، لهستان، فنلاند، مجارستان، جمهوری چک و ... است.

براساس این ظرفیت ایجاد شده، وقتی که یک متقاضی به کارشناسان نیکا گشت مراجعه می‌کند، آن‌ها بسته به وضعیت و تقاضای مشتری علاوه بر معرفی قابلیت‌های گردشگری کشور خود، بهترین پیشنهادات را مبنی بر سفرهای تکی و گروهی را نیز ارائه می‌کنند که این خدمات مشاوره ای به صورت کاملا رایگان عرضه می‌شود.

ابتکار نیکا گشت و پتانسیل‌هایی که ناشی از دانش و تجربه طولانی در صنعت گردشگری است، این فرصت را برای همگان فراهم کرده است که ضمن تبادل نظرات تخصصی گردشگری، بهترین نقاط دیدنی از یک کشور را شناسایی کرده و بهترین شکل سفر به نقاط هدف را هم به دست آوردند.

اخذ ویزای سیاحتی در کمترین زمان ممکن

تخصص و کارنامه مفصل و پربار تیم کارشناسی سیر و سفر نیکا گشت به عنوان کارگزار VIP بسیاری از کشورهای دارای مقاصد گردشگری، باعث شده است که متقاضیان با استفاده از نظریات کارشناسی متخصصان ایرانی و دیگر کشورها، بدون صرف وقت و هزینه‌های اضافه، موفق به اخذ ویزا برای سفر به کشور دلخواه خود شوند.

همه این عوامل باعث شده است که نیکا گشت، به مجموعه‌ای سیاحتی که نام خود را به عنوان برندی با سابقه در اخذ ویزا (در کمترین زمان و مطمئن‌ترین روش‌ها) شناخته شده و رضایت حداکثری مشتریان را به همراه داشته باشد.

دسترسی به خدمات همه ایرلاین‌ها با نیکاتیکت

تهیه بلیت 

تقریبا اولین گام جدی و عملیاتی برای شروع فرایند سفر است. وجود مسائل و احتمالات مختلف، در خصوص تهیه بلیت با قیمت، شرایط و زمان مناسب باعث شده است که این روند به یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران مقاصد داخلی و خارجی تبدیل شود.

توسعه روند خرید آنلاین بلیت

در سال‌های اخیر اگر چه دسترسی دقیق تر مسافران به بلیت‌های درخواستی را ساده تر کرده است اما فعالیت شرکت‌های متعدد و شناخته نشده در این بازار به مشکل تازه ای برای متقاضیان بلیت و مسافران تبدیل شده است. از این رو شناخت برند و شرکت قابل اطمینان و اعتماد، اهمیت بالایی دارد

نیکا گشت از همان ابتدای فعالیت خود، توجه به این امر را در تسهیل هرچه بیشتر این بخش از سفر متمرکز کرده است. اگر شما تاکنون از درگاه‌های اینترنتی شرکت‌های دیگر، اقدام به تهیه بلیت سفر کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم یک بار خرید آنلاین خود را از سایت خرید نیکاتیکت با پشتیبانی ۲۴ ساعته انجام دهید تا هم متوجه تفاوت‌های متعدد در این باره شوید و هم از تخفیف‌های ویژه آن بهره مند شوید.

مبتکر راهنمای تورهای ورودی

بسیاری از شرکت‌های گردشگری در ایران، صرفا با هدف اعزام گردشگر به دیگر کشورها فعالیت می‌کنند در حالی که نیکا گشت از همان ابتدا تلاش کرده است تورهای ورودی از دیگر کشورها به ایران را با توجه به قابلیت‌های گوناگون گردشگری داخلی در دستور کار خود قرار دهد.

در راستای ارائه چهره واقعی از تمدن، فرهنگ و مردم خونگرم ایران، شرکت نیکا گشت به طور پیوسته در تلاش بوده است که با استفاده از پتانسیل‌های کارشناسان و متخصصان سیر و سیاحت و جهانگردی، تورهای ورودی به کشور را با ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی، گردشگری و... در کنار تجربه‌های نابی در قالب سفر‌های تجاری، تفریحی و ماجراجویانه آشنا‌کند.

مسیرهای ویژه بهار و تابستان نیکا گشت

خبر خوب برای گردشگران ایرانی که به صورت گروهی، در ایام بهار و تابستان، قصد سفرهای خاطره‌انگیز دارند این است که نیکا گشت در ادامه فعالیت‌های همیشگی خود، بسته‌هایی پیشنهادی و ویژه ای را در نظر گرفته است که نباید فرصت استفاده از آنها را از دست داد.

اگر شما در ایام این دو فصل، قصد سفر به کشورهایی چون سوئیس، چک، مجارستان، فرانسه و اسپانیا را دارید، فقط کافی است با یکی از کارشناسان نیکا گشت تماس برقرار کنید تا با کلیه مسائل روز و مرتبط با سفر خود آشنا شوید.

پیشنهاد بهترین مسیرها برای دریافت ویزای شنگن

ویزای شنگن یکی از معتبرترین ویزاهای موجود و پیش نیاز دریافت ویزای برخی از کشور‌های خاص است. به این خاطر این ویزا در میان علاقه مندان به سفر محبوبیت زیادی دارد.

نیکا گشت، به عنوان یک مرکز تخصصی ارائه سرویس‌های گردشگری و ویزا در این زمینه نیز مهارت و تخصص بالایی دارد و علاقه مندان به سفر می‌توانند از مشاوره‌های تخصصی برای دریافت ویزای شنگن بهره مند شوند.

به مسافرانی که با دریافت ویزای شنگن، قصد سفر به کشوری چون کانادا و دریافت ویزای این کشور را دارند، توصیه می‌شود به جز نیکا گشت، به جای دیگری مراجعه نکنند؛ چون این مجموعه گردشگری، آسان‌ترین و ارزان‌ترین و کم‌ریسک‌ترین مسیرها را برای رسیدن به این هدف، بدون طی مشکلات معمول و تضمینی‌ترین شکل پیشنهاد می‌کند.

پشتیبانی و همراهی همیشگی با مسافر

بسیاری از ما ممکن است برای اولین بار، قصد سفری به کشوری دیگر داشته باشیم و طبیعی که زیاد با چم و خم کار آشنا نباشیم. کارشناسان و مشاوران نیکا گشت، ضمن نیازسنجی دقیق و بررسی نیازهای مسافران و با شناخت کامل از این موضوع و تسلط بر موارد قانونی، مسافران را از لحظه تصمیم گیری برای سفر، تا پایان پروسه مسافرت همراهی می‌کنند که به طور عمده شامل این موارد است:‌

  • چگونگی تحویل مدارک  
  • راهنمایی گردش مالی سفر  
  • تعیین وقت سفارت
  • کمک به مسافر در مصاحبه
  • معرفی و رزرو هتل

مشاوره و راهنمایی در طول سفر

همان‌طور که گفته شد، نیکا گشت همراهی همیشگی برای متقاضیان خود است و بر همین اساس، حتی این امکان را در طول سفر ایجاد کرده است که کارشناسانی از زبده‌ترین مشاوران، به صورت شبانه‌روزی به عنوان همراه گروه تا فرارسیدن زمان پایان سفر و بازگشت به ایران، برای تسهیل امورات سفر، حضور داشته باشند و به این ترتیب مسافر در هیچ یک از لحظه‌های سفر احساس تنهایی نکرده و پشتیبانی نیکا گشت را با خود به همراه خواهد داشت.

نیکا گشت و پیشنهاد بهترین راه‌های مهاجرت

اگر شما تصمیم دارید کشور کانادا را به عنوان مهاجرپذیرترین کشور جهان، برای ادامه زندگی انتخاب کنید، از مشاوره‌های گروه کارشناسی نیکا گشت غافل نشوید. مهاجرت به کشور کانادا، راه‌های گوناگونی دارد؛ اما سازوکار متخصصان نیکا گشت به دلیل احاطه کامل به قوانین در حال تغییر این کشور و معرفی بهترین فرصت‌ها، موفقیتی بسیار بالا را تضمین می‌کند.

تیم مشاوره مهاجرت نیکا گشت، عمده تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا افقی روشن در رسیدن به مرزهای آرزو در قالب دریافت ویزای توریستی، مهاجرت و سرمایه‌گذاری، مهاجرت کاری و مهاجرت تحصیلی برای متقاضیان ایجاد کند.

برای استفاده از خدمات شرکت مسافرت هوایی و گردشگری نیکا گشت، می‌توانید به سایت این شرکت به نشانی https://nikagasht.com/ مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 22892212 021 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی