اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010207594167267

با نیکا گشت، سفری در خاطره زندگی را تجربه کنید

فنلاند، کشوری با جذابیت‌های پنهان و آشکار

کد: 14010207594167267

https://bit.ly/3LqjcCA

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت خدمات مسافرتی نیکا گشت که هم اکنون نام خود را با رکورد اجرای بیش از ۵۳۰ تور در مسیر اروپا، استرالیا و برزیل، بر سر زبان‌ها انداخته است، یکی از شرکت‌های موفق در زمینه کاری خود است که گردشگران را در زمینه‌های مختلف و خدمات شبانه‌روزی یاری می‌کند.

فنلاند، کشوری با جذابیت‌های پنهان و آشکار
فنلاند، کشوری با جذابیت‌های پنهان و آشکار
فنلاند، کشوری با جذابیت‌های پنهان و آشکار
فنلاند، کشوری با جذابیت‌های پنهان و آشکار
فنلاند، کشوری با جذابیت‌های پنهان و آشکار
فنلاند، کشوری با جذابیت‌های پنهان و آشکار

این شرکت که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز کرده است، در ردیف معدود شرکت‌های فعال عضو یاتا قرار دارد  که در عین حال یکی از اعضای موثر جامعه تورگردانان ایران نیز هست.

شما بدون دغدغه می‌توانید نیکا گشت را به عنوان اولین انتخاب ارائه خدمات مسافرتی انتخاب کنید چون این شرکت به عنوان کارگزار سفارت‌هایی چون فنلاند، مجارستان، سوئیس، استرالیا، لهستان، برزیل و جمهوری چک فعالیت دارد. به این معنی که شما به محض انتخاب هر کدام از کشورهای یاد شده می‌توانید به صورت انفرادی یا گروهی، بدون تعیین وقت قبلی، مقدمات سفرتان را به راحتی فراهم کنید. در این فرصت قصد داریم یکی از کشورهای مورد علاقه ایرانیان برای سفر، یعنی کشور فنلاند را زیر ذره‌بین ببریم و با جذابیت‌هایش آشنا شویم.

سفر به فنلاند، پیشنهاد ویژه نیکا گشت

کارشناسان نیکا گشت، عمده توان خود را به کار گرفته‌اند تا با شناسایی دقیق جذابیت‌های هر کشور، گردشگران را در همه ابعاد لذت بردن از یک سفر همراهی کنند. هدف اصلی شرکت‌هایی چون شرکت فوق این است که سفری مهیج و به یادماندنی را برای متقاضیان تدارک ببینند. این شرکت که دارای پشتوانه‌ای چون نمایندگی کلیه ایرلاین‌های مطرح است، سفر به کشور فنلاند را از آن جهت پیشنهاد می‌کند که کشوری رنگارنگ در تاریخ و فرهنگ است.

امید به زندگی در فنلاند

جمهوری فنلاند، کشوری است در شمال اروپا که پایتخت آن یعنی هلسینکی، یکی از زیباترین شهرهای جهان به شمار می‌رود. بهتر است بدانید فنلاند به دلیل جمعیت کم، به کشوری بدل شده است که آمار امید به زندگی‌اش به شکلی قابل ملاحظه از دیگر کشورهای اروپایی بالاتر است. شاید برایتان جالب باشد که کل جمعیت این کشور، چیزی کمتر از پنج میلیون نفر است.

نمونه‌ای بارز در اقتصاد پایدار و نظام آموزشی

ششمین کشور اروپایی  که در هر کیلومتر مربع آن، فقط ۱۶ نفر زندگی می‌کنند، در چند سال اخیر توانسته است نام خود را به عنوان کشوری با آینده روشن در اقتصاد پایدار به ثبت برساند. این کشور که در همسایگی کشورهایی چون روسیه، نروژ، سوئد و استونی قرار گرفته است، کشوری آرام از لحاظ امنیت داخلی هم هست. کشوری که می‌توان با یک سفر، با بخش بزرگی از آن آشنا شد.

جالب است بدانید که سیستم آموزشی این کشور، یکی از بهترین سیستم‌های آموزشی در جهان است. این سیستم آموزشی که از سوی بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر تقلید می‌شود. نظامی برابری‌خواه است و هیچ تبعیضی برای آموزش قائل نیست.

آب و هوای منحصر به فرد

کشور فنلاند، از آن جهت در ردیف کشورهای پیشنهادی برای سفر از سوی نیکا گشت قرار گرفته است که کشوری با شگفتی‌های فراوان است. دانستن این نکته که بخشی از کشور فنلاند به دلیل قرارگرفتن در شمالی‌ترین نقطه مدار قطب، چیزی به نام غروب و تاریکی هوا را به مدت ۷۳ روز در تابستان تجربه نمی‌کند، بزرگترین انگیزه سفر است.

از سوی دیگر، کشور فنلاند، به کشور جنگل و دریاچه معروف است چون چیزی در حدود ۱۰ درصد مساحت این کشور را جنگل‌های انبوه و دریاچه‌های بزرگ دربر گرفته‌اند.

مردم کنجکاو درباره کشورشان

اگر از آن زمره افرادی هستید که با راهنمایی‌های تیم نیکا گشت، جمهوری فنلاند را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده‌اید، سعی کنید با مردم خونگرم این کشور مراوده داشته باشید. زیرا فنلاندی‌ها به شدت علاقه‌مندند که نظر دیگران را درمورد خود بدانند.

بستنی‌خورهای حرفه‌ای

توصیه ما به شما این است که اگر به هر نقطه از کشور فنلاند سفر کردید، هرگز هوس نکنید که با یک فنلاندی، مسابقه خوردن بستنی بگذارید چون قطعا بازنده اصلی شما هستید! بهتر است بدانید که فنلاندی‌ها به عنوان حرفه‌ای ترین بستنی‌خورهای جهان معروف هستند و هر فنلاندی به طور میانگین، حتی در هوای ۳۰ درجه زیر صفر هم، چیزی در حدود ۱۴ لیتر بستنی در طول سال مصرف می‌کند.

سرزمین غذاهای مطبوع

یکی از مشخصات بارز کشورهای منطقه اسکاندیناوی در شمال اروپا، فرهنگ غنی آشپزی است و کشور فنلاند در این میان، کشوری عالی از زاویه تنوع غذایی به شمار می‌رود. بهتر است کمی درباره غذاهای این کشور هم بگوییم تا شما با آمادگی بیشتری، مقصد گردشگری تان را انتخاب کنید.

شما به راحتی می‌توانید در هر رستوران در هر شهر از فنلاند، گوشت لذیذ گوزن پیدا کنید که با روش‌های متنوع پخت و عرضه می‌شوند. دیگر غذاهای مرسوم در این کشور به این شرح هستند:

  • نان پنیری لیپا جوتسو  یا نان پنیر جیرجیری
  • شاه ماهی بالتیک
  • کالاکوکو

شادی، مشخصه واضح فنلاندی‌ها

یکی از دلایل کارشناسان نیکا گشت در ارائه خدمات به جمهوری فنلاند این است که مردم این کشور، به شدت مردمی شاد و خوشگذران هستند. شما در فنلاند می‌توانید تمام رویاهای خود در مورد برف و گوزن و اسکیمو را یکجا تماشا کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که فنلاندی‌ها زیاد اهل بروز احساسات خود نیستند؛ اما دارای نوعی شادی درونی هستند که باعث شده در سال ۲۰۰۷ به عنوان شادترین مردم جهان انتخاب شوند. این نکته را هم اضافه می‌کنیم که آزادی‌های فردی و حمایت اجتماعی از سوی دولت، موجب شده است که مردم این کشور، هر روز بیشتر از دیروز به امیدواری بیشتر در زندگی نزدیک شوند. 

دیدنی‌های فراموش نشدنی فنلاند

اگر با راهنمایی کارشناسان نیکا گشت، قصد سفر به کشور فنلاند را دارید، بدون شک سفری فراموش‌نشدنی را تجربه خواهید کرد. شما بنا به مسیر سفرتان می‌توانید از چند نکته بسیار دیدنی این کشور به این شرح بازدید کنید:

  • سوار شدن بر کشتی کروز و سفر تا استونی و ساختن یک روز بی نظیر در این تور
  •  سورتمه‌سواری در طبیعتی بکر و رویایی در منطقه‌ای به نام لیوی با گوزن شمالی همراه با شکار ماهی در اقامتگاه‌های زمستانی
  • بازدید از تاریخ طبیعی در شهر بازی شهر تامپره
  • استفاده از پارک‌های اسکی متعدد.
  • تماشای مجمع‌الجزایر با دروبین‌های تلسکوپی
  • استفاده از میز و صندلی یخی در شهر «کمی»
  • اقامت در کلبه‌های سرزمین دریاچه‌ها
  • سفر به «تورکو» به عنوان قدیمی‌ترین شهر فنلاند
  • اقامت در کلبه‌های قرمز در شهر قدیمی «پروو.»
  • اقامت در هتل هایی با سقف شیشه‌ای
  • تماشای مناظر لذت بخش شفق قطبی
  • تماشای غروب رویایی «ساونلینا.»
  • بازدید از ساختمان‌های قدیمی و تاریخی شهر هلسینکی، خصوصا کلیسای جامع لوتران

اگر قصد سفر به کشور فنلاند را دارید، مشاوره با کارشناسان نیکا گشت را فراموش نکنید. برای آشنایی بیشتر با سایر کشورهای دیدنی و شرایط سفر می توانید به سایت نیکاگشت به نشانی nikagasht.com مراجعه کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی