تجربه لذت سفر به پراگ، با راهنمایی تیم حرفه‌ای نیگاگشت

سفری در خاطره فرهنگ، هنر و تاریخ

کد: 14010224607087267

https://bit.ly/3NgHwHo

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از شرکت‌های مسافرتی که تاکنون از همه تعهدات خود نسبت به ارائه خدمات شایسته به گردشگران، سربلند بیرون آمده، شرکت خدمات مسافرتی نیکاگشت است. این شرکت که به اجرای تورهای تخصصی در مسیر اروپا، استرالیا و برزیل مشهور است، تا کنون رکوردی بالاتر از ۵۳۰ تور برگزار کرده است

سفری در خاطره فرهنگ، هنر و تاریخ
سفری در خاطره فرهنگ، هنر و تاریخ
سفری در خاطره فرهنگ، هنر و تاریخ
سفری در خاطره فرهنگ، هنر و تاریخ
سفری در خاطره فرهنگ، هنر و تاریخ
سفری در خاطره فرهنگ، هنر و تاریخ

این شرکت که به اجرای تورهای تخصصی در مسیر اروپا، استرالیا و برزیل مشهور است، تا کنون رکوردی بالاتر از ۵۳۰ تور برگزار کرده است.

اخذ سریع ویزا، خدمات حضوری و آنلاین صدور بلیت و تهیه اقامتگاه، از دیگر خدمات این شرکت است. از آنجایی که نیکاگشت به عنوان کارگزار سفارت‌ کشورهایی چون فنلاند، مجارستان، سوئیس، استرالیا، لهستان، برزیل و جمهوری چک فعالیت دارد، سفر به این کشورها را با استفاده از نظرات کارشناسان این شرکت تجربه کنید.

سفر به شهر تاریخی پراگ با نیکاگشت

متخصصان امور گردشگری در شرکت خدمات مسافرتی نیکاگشت، علاوه بر ارائه مشاوره‌های رایگان برای انتخاب مسیرهای سفر به کشورهای مختلف، سفر به کشور چک و پایتخت تاریخی آن را نیز توصیه می‌کنند. جمهوری چک، یکی از زیباترین کشورها در همسایگی اتریش، آلمان، لهستان و اسلواکی است که پایتخت آن یعنی پراگ، آکنده از دیدنی‌های طبیعی و تاریخی است.

بزرگترین شهر کشور

پراگ، به عنوان بزرگ‌ترین شهر جمهوری چک مطرح است . شهری که در شمال غربی کشور واقع است و به دلیل داشتن رودخانه زیبای «ولتاوا»، به عنوان طولانی‌ترین رودخانه کشور، جذابیتی حیرت‌انگیز دارد. جهت اطلاع باید گفت که پراگ، یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای چک است که چیزی در حدود دو میلیون نفر از جمعیت ۹ میلیونی کشور را در خود جای داده است.

برج «پترین» را فراموش نکنید

پراگ از آن جمله شهرهایی است که شما به محض ورود به آن، احساسی مانند سفر به اعماق تاریخ پیدا می‌کنید. کارشناسان گردشگری نیکاگشت، با توجه به شناخت دقیق خود از این شهر، تماشای کل شهر از بالای برج پترین  را در منوی سفری خود دارند. شما می‌توانید دیگر مقاصد سفر خود و لذت از دیدن اجزای مختلف این شهر را با دیدن دورنمای اولیه آن‌ها انتخاب کنید.

آرام و صلح‌طلب

جمهوری چک، از آن جمله کشورهای اروپایی است که پایین‌ترین سطح جرم را داراست. موضوعی که شما با قدم زدن در پایتخت آن، احساس می‌کنید. بهتر است بدانید که این کشور، دارای رتبه ششم شاخص صلح جهانی و نداشتن درگیری داخلی و بیرونی است.

اهمیت بالای احترام به فرهنگ بومی

کارشناسان نیکاگشت، در سفر به شهر پراگ، سایه به سایه با شما هستند تا در موارد مختلف همچون آداب و رسوم و فرهنگ مردم چک با شما هم‌صحبت شوند. بهتر است بدانیم که پایبندی به اصول خانواده و احترام به فرهنگ بومی، دو مشخصه بارز در این کشور است. جمهوری چک شاید نخستین کشور در اروپا باشد که مناسبات فرهنگی و تجاری پیشینیان خود را  بیشتر از مناسبات داد و ستد بیرونی جدی می‌گیرد.

شهری قدیمی در دل شهر جدید

شما در سفر به پراگ، حتما بازدید از شهر قدیمی را خواهید داشت. شهری به جا مانده از دوران قرون وسطی که با مساحتی در حدود ۸۶۶ هکتار، در لیست جهانی مراکز فرهنگی و طبیعی یونسکو به ثبت رسیده است. خوبی شهر پراگ این است که جاذبه‌های هنری خود در طول تاریخ و اعصار گذشته را به بهترین شکل ممکن حفظ کرده است. مقبره‌های تاریخی و برج‌های قدیمی بلند، از دیگر دیدنی‌های این منطقه از پراگ است. شما ضمن بازدید از این منطقه، فرصت خواهید داشت که دیدن زیبایی سواحل رود «ولتاوا» ‏را نیز تجربه کنید.

لحظه‌های هیجان‌انگیز عبور از پل چارلز

در اغلب اماکن‌ اقامتی کشور چک، قطعا عکس‌هایی از پل چارلز وجود دارد. دلیلش هم این است که این مکان، یکی از جذابیت‌های این کشور در شهر پراگ است. امپراتور چارلز چهارم، در سال ۱۳۵۷، دستور احداث این پل را داد. این پل، تا پیش از درگذشت چارلز، به پل سنگی یا پل پراگ معروف بود که در مدت ۴۵۰ سال، دو سوی ساحل ولتاوا را به هم وصل می‌کرد. متخصصان در نیکاگشت، ضمن همراهی شما در عبور از این پل، نکاتی شنیدنی از تاریخ آن را بازگو خواهند کرد.

‏‏ بازدید از باغ وحش پراگ ‏‏‏ ‏

اگر به جهان حیوانات علاقه‌مندید و یا همسفران خردسال یا کودک و نوجوان دارید، بازدید از بزرگترین باغ‌ وحش کشور چک در شهر پراگ را فراموش نکنید. این باغ وحش در منطقه‌ خوش آب و هوای Trojan در شمال این شهر واقع است و به دلیل دارا بودن تنوعی در حدود ۴۲۰۰ حیوان از گونه‌های مختلف جانوری، یکی از باغ وحش‌های منحصر به فرد در اروپاست.

بازدید از کلیسایی با بزرگترین ناقوس در کشور

اگر به مشاوره‌های گروه کارشناسی نیکاگشت توجه کنید، قطعا بازدید از کلیسای ویتوس مقدس را به شما پیشنهاد می‌کنند. این کلیسا که در قلعه پراگ قرار دارد، یکی از دیدنی‌های منحصر به فرد مناطق اطراف این قلعه است. شما برای دیدن ابعاد هنری و تاریخی این کلیسا، طی کردن حدود ۲۵۴ پله را تجربه می‌کنید و جالب اینجاست که اصلا احساس خستگی نمی‌کنید. شما اجازه دارید در بازدید از این کلیسا، حتی بزرگترین ناقوس از هفت ناقوس آن، یعنی ناقوس «زیگموند» را لمس کنید. ناقوسی که به تنهایی، دارای وزنی معادل ۱۴ تن است.  ‏‏‎

خانه رقصان، مجموعه‌ای از شادی و نور و رنگ

در سال ۱۹۴۵، یکی از ساختمان‌های قدیمی شهر پراگ، بر اثر یک حرکت خرابکارانه در قالب انفجار بمب، به شکلی کامل تخریب شد و رییس‌جمهور وقت، یعنی واسلاو هاول که نویسنده‌ای چیره‌دست هم بود، دستور ساخت بنایی بر روی ویرانه‌های این ساختمان را صادر کرد. ساختمانی که هم‌اکنون به عنوان یکی از جذابیت‌های گردشگری شهر پراگ مطرح است. این ساختمان که آمیزه‌ای از تلفیق هنر و معماری دوران‌های مختلف کشور چک است، توسط دو معمار برجسته از کشورهای آمریکا و کرواسی ساخته شده است.

دیدنی‌های دیگر

در تعبیری ساده می‌توان گفت که وجب به وجب شهر پراگ، آکنده از دیدنی‌هایی است که لذت بردن از آنها، با همراهی گروه کارشناسی نیکاگشت به طور ۱۰۰ درصد میسر است. شما علاوه بر مناطق زیبایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، امکان بازدید از این مکان‌ها را نیز دارید:

میدان Wenceslas ‏‏‎ در بخش جدید و مدرن شهر پراگ که محلی برای برگزاری جشن‌های ملی است. بازدید از ساختمان شهرداری با قدمتی در حدود سه هزار سال. بازدید از مرکز خرید پالادیوم با مساحتی در حدود ۳۹۰۰۰ هزار متر مربع. بازدید از مرکز خرید فلورا به عنوان ارائه دهنده انواع برندهای بین‌المللی و داخلی و مجهز به سالن‌های متعدد سینما و تئاتر. بازدید از مرکز خرید ‏Avion Shopping Park به عنوان معروفترین نقاط پراگ. استفاده از غذاهای لذیذ رستوران هندی «سانگام». تجربه خوردن غذاهای آمریکایی در رستوران بلک بتیز گریل. بازدید از رستوران ایتالیایی جانی پیتزا.

برای آشنایی بیشتر با خدمات شرکت مسافرتی نیکاگشت، می توانید به سایت این مجموعه به نشانی https://www.nikagasht.com/  مراجه کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی