اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101215807818442

مزایای بالابر ثابت

کد: 140101215807818442

https://bit.ly/3jwPejP

، (اخبار رسمی): بالابر ثابت انواع مختلف دارد و در جامعه امروزی بیشتیرن کاربرد را به خود اختصاص داده است.

بالابر ثابت
مزایای بالابر ثابت

آتیه بالابر ، انواع بالابر را با بهترین کیفیت تولید و در بازار عرضه می کند هزینه بالابر ثابت با توجه به کیفیت محصول در اتیه بالابر بسیار مقرون به صرفه است.

بالابر ثابت شرکت آتیه بالابرها به طور کلی به دو دسته ی بالابر ثابت و متحرک تقسیم بندی می شوند. بالابر های ثابت خود دارای سه سیستم عملکرد از جمله؛ هیدرولیکی، کابلی و زنجیری می باشند. بالابر ثابت برای جا به جایی اشخاص و ابزار و وسایل سنگین مورد استفاده قرار می گیرند.

از جمله بخش های مهم در بالابرهای ثابت جک، مورد استفاده شده در آن ها می باشد. بالابر های ثابت بر طبق نحوه ی قرار گیری جک به سه دسته ی که در پاین ذکر می شود دسته بندی شده است.

  • جک غیر مستقیم 
  • جک مستقیم از بغل
  • جک مستقیم از زیر

بالابر ثابت در انواع مختلف در دسترس می باشد که هریک از آن ها با مکانیزم مختص به خود سازگاری پیدا کرده است. از بالابر ثابت عمدتاً برای جا به جایی عمودی بارهای سنگین مانند خودرو ها مورد استفاده قرار می گیرد. بالابرهای ثابت عمدتاً در انبارها کار گذاشته شده و استفاده می شود. بالابرهای ثابت نیاز به یک چاهک دارند که در هنگام پایین آمدن بخشی از آن در چاهک قرار گرفته تا دقیقاً با زمین هم سطح شوند.

مزایای بالابر ثابت

 حرکت آرام و بدون صدا

منبع صدا را می توان دور تر از کابین (در چاهک) قرار داد تا حداقل صدا به کابین انتقال یابد.

 طراحی بالابر با هر صدا؛ تنوع بسیار بالا در طراحی های ساختمان موجب آن شده است که بالابر ها نیز در انواع گوناگون طراحی و مورد استفاده قرار گیرند. حتی می توان کابین ها را بدون درب طراحی کرد. البته این مورد به خصوص بیشتر در انبار ها مورد استفاده قرار می گیرند.

ایمنی بالای بالابر هیدرولیک

روش های تخلیه اضطراری کاملاً ساده و مطابق با استاندارد های روز دنیا هستند. بالابر ثابت هیدرولیکی امکان استفاده در مناطق زلزله خیز که روی گسل قرار گرفته اند، مثمر ثمر هستند. البته در این مناطق مطابق شرایط، ساخت و نصب می گردند. از آنجایی که هیچ وزنه ای در حال حرکت وجود ندارد ایمنی بالابر را افزایش داده است.

از جمله دیگر محاسن بالابر ثابت به نصب سریع و بسیار آسان، حرکت بدون لرزش، صدای بسیار اندک و حرکت روان، قابلیت جا به جایی بالابر در گونه های جک غیر مستقیم، امکان پایین آمدن کابین به آرامی و بدون مشکل در مواقع قطعی برق، استفاده از موتور سه فاز و حتی تک فاز و همچنین ساختار ساده و پر قدرت می توان نام برد.

انواع بالابر ثابت کابلی زنجیری و یا وینچی

همان طور که از نام این نوع بالابر پیداست، مکانیزم بالابری آن وینچ و کابل است که از آن برای جا به جایی استفاده می شود. بالابرهای وینچی نسبت به بالابرهای هیدرولیکی قیمت مقرون به صرفه تری دارند چرا که عملکرد ساده تری دارند. اما از طرفی به مراتب از لحاظ امنیتی حفاظتی در سطح پایین تری قرار دارند. همین عامل موجب می شود تا این نوع بالابر برای جا به جایی نفر مناسب نباشد. هرچند که با افزودن سیستم ضد سقوط یا پاراشوت امنیت نسبی بالابر افزایش می یابد.

البته که بالابر وینچی مزایایی هرچند اندک نسبت به بالابر هیدرولیکی دارد که قیمت مناسب، راه اندازی سریع و آسان، از جمله آن ها می باشد. عمده کاربرد بالابر وینچی برای حمل مصالح می باشد و از آن به عنوان بالابر ساختمانی نیز یاد می شود.

بالابر هیدرولیکی

این مدل از بالابر که بسیار کاربردی می باشد و از لحاظ ایمنی با اطمنان تر می باشد، شامل سه بخش اصلی می باشد که عبارتند از؛

  • پاوریونیت
  • جک های هیدرولیک
  • کابین حرکتی یا کاراسلینگ

نیروی هیدرولیکی برای جا به جایی این بالابر از طریق پاوریونیت تامین شده تا کابین به حرکت عمودی رو به بالا درآید. برای پایین آوردن کابین این بالابر هیچ نیازی به صرف انرژی نمی باشد که این مورد خود به صرفه جویی فوق العاده در مصرف برق می گردد. حتی هنگام قطعی برق کابین بدون خدشه ی در حرکت به پایین هدایت می شود.

بالابرهای هیدرولیک به دو دسته ی جک مستقیم و جک غیر مستقیم دسته بندی می شوند. از سیستم هیدرولیک برای انواع بالابرهای خانگی، فروشگاهی، رستورانی و همچنین بالابر ویلچر بر مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما خواهان بالابری زیبا، کم صدا و دارای قابلیت کنترل سرعت کابین باشید، بالابر هیدرولیکی بهترین گزینه برای شما می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان