اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101305927518442

فروش با کیفیت ترین استاکر برقی در آتیه بالابر

کد: 140101305927518442

https://bit.ly/3JToBk0

، (اخبار رسمی): آتیه بالابر، تولید و عرضه کننده استاکر برقی به است. قیمت استاکر برقی در آتیه بالابر با توجه به به کار بردن تجهیزات با کیفیت تر محاسبه می شود

فروش با کیفیت ترین استاکر برقی در آتیه بالابر
فروش با کیفیت ترین استاکر برقی در آتیه بالابر

استاکر برقی در آتیه بالابر استاکر از تجهیزات انبار داری به شمار می آید و از این نوع استاکر برای حمل اجسام و یا پالت ها بهره می گیرند. استاکر با قیمت مناسب برای حمل بار در انبارهای کوچک محیط های صنعتی و کارگاهی برای جا به جایی در ارتفاع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از اهداف اصلی استفاده از استاکر بارگیری و یا تخلیه ی بار از ماشین های حمل بار نظیر وانت و یا کامیون می باشد. همچنین استفاده آن در فروشگاه ها و یا انبارهای کوچک بسیار کاربردی می باشد. اما در این متن به استاکر برقی می پردازیم که خود نیز به دو دسته های که در زیر به آن اشاره می کنیم تقسیم شده است.

استاکر برقی بدون سکو

این نوع استاکر برای حمل بار های سبک و حرکت افقی در انبار طراحی شده است. ساختار این نوع دستگاه و در نهایت کابرد آن در کارخانه ها و صنایع توجه بیشتر افراد را به خود جلب کرده است. از استاکرهای برقی در دو نوع دسته بندی شده است برای جایگذاری و یا تخلیه بار از قفسه ها مورد استفاده قرار می گیرد. بر خلاف سایر استاکر ها، استاکر های برقی در زمین های نا هموار نیز کار آیایی دارند.

استاکر برقی سکو دار

این مدل بالابر به سیستم پلت فرم مجهز بوده و همچنین فضایی برای آن تعبیه شده است که اپراتور روی آن قرار میگیرد و گاردی که برای حفاظت اپراتور در نظر گرفته شده است، این مزیت استاکر برقی موجب می شود که عملیات تخلیه و بارگذاری بارهای سنگین تا 3 تن را بی خطر می کند.

در صورت کسب مهارت اپراتور، راندمان این دستگاه بسیار بالاتر از لیفتراک خواهد بود. و همچنین به جهت آن که استاکر برقی کوچک می باشد قابلیت مانور بالایی نسبت به لیفتراک را دارا می باشد و استفاده آن در مکان هایی که سایر دستگاه ها قادر به انجام کار نمی باشند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

آتیه بالابر یکی از شرکت های معتبر و شناخته شه به شمار می آید این شرکت تولید بهترین بالابر و استاکر را با کیفیت بالا به انجام می رساند و در نهایت به قیمت مناسب در بازار به فروش می رساند.

اجزاء تشکیل دهنده استاکر برقی در آتیه بالابر شرکت آتیه بالابر بهترین تولید کننده انواع استاکر از قبیل استاکر برقی که در ادامه به اجزای تشکیل دهنده استاکر برقی می پردازیم.

کنترلر AC باتری Battery فرمان دکل Tower جایگاه ایستادن اپراتور بدنه Body شاخک ها چرخ ها

قیمت استاکر برقی عوامل متعددی بر روی قیمت تمام شده استاکر برقی تاثیر گذار است. برند و ظرفیت باطری در استاکر ها متنوع می باشد. تناژ بالابری از عوامل دیگر تاثیر گذار بر روی قیمت استاکر می باشد. از طرفی قیمت دلار در کشور ما متاسفانه پایدار نمی باشد، به همین جهت برای آگاهی از قیمت روز استاکر برقی با شرکت آتیه بالابر تماس حاصل فرموده و پس از دریافت نظر کارشناسان شرکت برای انتخاب استاکر مطلوب شما از قیمت روز نیز مطلع خواهید شد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی