اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104256296118442

کاربرد بالابر خانگی

بالابر خانگی چیست و چه کاربردی دارد؟

کد: 140104256296118442

https://bit.ly/3O91CU9

، (اخبار رسمی): از انواع بالابر های پر فروش که عمدتاً در ساختمان‌های مسکونی استفاده می‌شود بالابر خانگی است. این بالابر برای جابجایی در اماکنی نظیر سازه‌های دوبلکس و یا تریبلکس که پله میان آنها تعبیه شده مورد استفاده قرار می‌گیرد. آتیه بالابر انواع بالابرهای خانگی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می‌دهد.

بالابر خانگی چیست و چه کاربردی دارد؟
بالابر خانگی چیست و چه کاربردی دارد؟

بالابر خانگی چیست و چه کاربردی دارد؟

کاربرد بالابر خانگی

از انواع بالابر های پر فروش که عمدتاً در ساختمان های مسکونی استفاده می گردد بالابر خانگی است. این بالابر برای جا به جایی در اماکنی نظیر سازه های دوبلکس و یا تریبلکس  که پله میان آنها تعبیه شده  مورد استفاده قرار می گیرد. عمده کاربرد این بالابر برای استفاده ی افراد مسن و یا معلول است که توانایی پیمودن پله ها را ندارند. عدم توانایی افراد مسن و یا معلول در پیمودن پله ها در برخی از سازه ها، لزوم استفاده از بالابر را حتی ضروری میسازد. از طرفی در کشورمان برای آپارتمان های کمتر از چهار طبقه آسانسور تعبیه نمی گردد، لذا استفاده از این گونه بالابر در این گونه سازه ها بسیار کاربردی است.

مکانیزم  این بالابر هیدرولیکی است چرا که به دلیل استفاده ی این بالابر در منازل باید دارای ایمنی بسیار بالا و همچنین تولید صدای کمی باشند. از این بالابر ها در اماکن دیگری نظیر فروشگاه ها، مغازه ها و رستوران ها که قابلیت استفاده از آسانسور را ندارند استفاده می شود و فقط نوع کاربری بالابر است که باهم متغایر است بدین سبب است که آن را با این گونه نام‌ها نیز می‌شناسند.

کاربرد مغازه ی این بالابر در اماکنی است که حداقل دو طبقه باشند و یا از مکانی نظیر بالکن بهره مند باشند. از آنجایی که فاصله میان طبقات فروشگاه و یا مغازه کمتر از سازه های مسکونی است، لذا استفاده از بالابر هیدرولیک بسیار مناسب تر از آسانسور است. توان بالابری این گونه بالابر به درخواست مشتری تعیین می گردد اما نباید از این نکته غافل شد که حداکثر توان بالابری این بالابر ها 300 کیلوگرم است.

ویژگی های بالابر خانگی آتیه بالابر توان حرکتی با برق تک فاز و یا سه فاز در کناره بهره مندی از پاور یونیت های ایتالیایی که کارایی کارکرد با برق USB از جمله ویژه گی های مثبت بالابر خانگی باشد. بالابر های خانگی امکان کنترل و فرمان پذیری از داخل کابین را دارا است. از دیگر ویژگی های بالابر خانگی قابلیت تشخیص مانع در زیر زمین است. بالابر های خانگی آتیه بالابر دارای سیستم ضد سقوط پاراشوت می باشند که همین امر ضریب ایمنی بالابر را در حد بسزایی افزایش می دهد.

  • مزایای بالابر خانگی 
  •  نصب آسان و سریع
  • نصب و سرویس
  • نگهداری بسیار ارزان
  •   استفاده آسان از برق تک فاز
  •   استفاده آسان یا کاربردی قابل اعتماد
  •   نیاز به چاهک ناست.
  •   التزامی به آهن کشی به صورت مجزا ناست.
  •  نیاز به عملیات ساختمانی ناست.

قیمت بالابر خانگی

عوامل متعددی بر روی قیمت بالابرهای خانگی موثر هستند. اینکه بالابر خانگی ما کابین دار باشد یا نه، مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت در بالابر های خانگی است. عامل اثر گذار بعدی سیستم بالابری آن است که هیدرولیک باشد یا خیر. ابعاد بالابر خانگی و یا محل نصب آن نیز هریک به نوبه خود بر روی قیمت بالابر خانگی تاثیر گذار هستند. در کنار آنکه از هزینه دستمزد نصاب بالابر که به میزان تبحر آن بستگی دارد نباید غافل شد

از طرفی به دلیل وارداتی بودن برخی از لوازم و قطعات بالابر که استفاده از آنها الزامی می باشند و به موجب نوسانات بازار ارز نمی توان قیمت ثابتی برای بالابرها تعیین نمود. لذا شما مشتریان گرامی برای خرید بالابر می توانید با شماره های مندرج در سایت آتیه بالابر تماس حاصل نموده و ضمن بهره مندی از نظر کارشناسان برای خرید بالابر، بالابر مورد نظر را انتخاب نموده و از قیمت به روز بالابر نیز مطلع شوید.

بالابر خانگی هیدرولیک

این سری از بالابرها در ساختمان‌هایی نصب می‌شوند که دارای مکان از پیش تعیین شده برای آسانسور نیستند. که عمدتاً در ساختمان های قدیمی است که محلی برای نصب بالابر در آن ها تعبیه نشده است. از ویژگی‌های بالابر خانگی می توان به عدم نیاز به حفر چاهک در پایین آسانسوراشاره نمود.  عدم نیاز به ساخت اتاقک برای موتور خانه از دیگر ویژگی های بالابر خانگی است. بالابر خانگی  قابلیت کارکرد با برق تک فاز را دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]