اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106126396018442

بالابر هیدرولیکی

مزایا و معایب بالابر هیدرولیکی

کد: 140106126396018442

https://bit.ly/3Rv7A44

، (اخبار رسمی): از موارد مهمی که توسط کارفرمایان مهم است؛ هزینه نصب و نگهداری است. دراین گونه بالابر سیستم هایی وجود دارد که باید بررسیگردد مانند جک در داخل چاله، حفر چاله جک و سوراخ کردن زیر زمین و عدم دسترسی به سیلندر و پیستون در صورت خرابی نشست روغن و ...  همگی موجب افزایش عیوب این بالابر می باشد.

مزایا و معایب بالابر هیدرولیکی
مزایا و معایب بالابر هیدرولیکی

مزایا و معایب بالابر هیدرولیکی معایب بالابر هیدرولیکی محدودیت طول مسیر حرکت: در بالابر هیدرولیکی  با جک غیره مستقیم و یا جک تلسکوپی سه مرحله ای مستقیم استفاده می شود که حداکثر ارتفاع  برای بالابری 7 الی هشت طبقه قابل استفاده است. از آن جهت محدودیت دارد که  محدودیت افزایش طول جک را از لحاظ طراحی و ساخت برای سازنده داریم.

محدودیت سرعت حرکت کابین: این بالابر ماکسیمم سرعتی که دارد حدود یک متر بر ثانیه می باشد و این عامل به سبب نیاز بالابر های هیدرولیکی به انتقال روغن جهت جا به جایی میباشد. چرا که به این جهت نیاز به موتور و پمپی بسیار قوی و گران قیمت خواهیم داشت که موجب اشکال در طراحی می گردد.

در آسانسورهای کششی به قدرت حرکت کمتری نسبت به بالابرهای هیدرولیکی نیاز است. بدین جهت برای رساندن برق به موتور خانه به کابل های برق مناسب با قدرت موقته نیاز است، چرا که دچار افت ولتاژ نگردد.

از موارد مهمی که توسط کارفرمایان مهم است؛ هزینه نصب و نگهداری است. دراین گونه بالابر سیستم هایی وجود دارد که باید بررسیگردد مانند جک در داخل چاله، حفر چاله جک و سوراخ کردن زیر زمین و عدم دسترسی به سیلندر و پیستون در صورت خرابی نشست روغن و ...  همگی موجب افزایش عیوب این بالابر می باشد.

توان مصرفی بالا:  استفاده از موتورهای با توان بالابری زیاد مورد استفاده  قرار می گیرد چراکه راندمان فعالیت بالابر هیدرولیکی به نسبت کشش پایین می باشد. همین نقیصه موجب افزایش برق مصرفی می گردد.

از آنجایی که کلیه انرژی که جهت پایین آوردن بالابر صرف می گردد؛ تبدیل به حرارت شده، و موجب حرارت بالای بالابر می گردد. در نتیجه روغن موجود در تانک، حرارت را جذب خود کرده و درجه آن بالا می برد.

مزایای بالابر هیدرولیک   

  •   بدون نیاز به موتور خانه
  •  سامانه الکتروهیدرولیک ( پاورپک )
  • صدای بالابر هیدرولیکی بسیار ناچیز بوده و حرکتی نرم و روان و بدون هیچگونه لرزشی حرکت می کند
  •  زیر سبد دارای سنسور می باشد
  •  به سبب ایمنی بالای بالابر چنانچه افراد در زیره بالابر قرار داشته باشند و بالابر حرکت رو به پایین داشته باشد فرد دچار حادثه نمی گردد و بالابر متوقف می گردد.
  •  داشتن سیستم برق 12 ولت
  •  ظریب امنیتی بالا
  •  نصب راحت و سریع
  •  طرحی ساده و کنترل دقیق
  • قابلیت انعطاف پذیری
  •  راندمان بالا

قابلیت کاهش و افزایش نیرو

قیمت بالابر هیدرولیکی
عوامل گوناگونی بر روی قیمت بالابر ها از جمله بالابر هیدرولیکی موثر هستند از جمله این عوامل به ارتفاع بالابر، نوع بالابر هیدرولیکی، ابعاد بالابر هیدرولیکی، نوع قدرت موتور آن و همچنین محل نصب بالابر هیدرولیکی می توان اشاره نمود. از طرفی عامل موثر دیگری هم وجود دارد که از اختیار ما خارج است و آن نرخ ارز و دلار می باشد. چرا که اغلب قطعات بالابر وارداتی می باشد به همین دلیل نوسانات بازار ارز نیز تاثیر انکار ناپذیری در قیمت تمام شده بالابر دارد. از طرفی به موجب نوسانات بازار ارز، قیمت ثابتی نیز نمی توان بر روی انواع بالابرها نهاد.

 متقاضیان خرید بالابر می توانند با تماس با شماره‌های مندرج در سایت آتیه بالابر از قیمت روز بالابر مد نظر خود مطلع شوند و در عین حال از مشاوره ی کارشناسان شرکت در راستای انتخاب بهترین نوع بالابر که متناسب با محل و بودجه ای شما باشدبهره مند گردید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان