اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101285922018152

چگونه بدون شماره تلفن از تأیید Coinbase عبور کنیم؟

کد: 140101285922018152

https://bit.ly/3xA9FVs

، تهران , (اخبار رسمی): کوین بیس (Coinbase) یک صرافی آنلاین رمزنگاری آنلاین آمریکایی است. این شرکت فرصت‌هایی را برای خرید/فروش رمزنگاری، انتقال وجه، تبدیل و حتی فرصت استخراج با هزینه‌ای «کم» در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در درجه اول به عنوان اولین صرافی عمومی ارزهای دیجیتال شناخته شده است.

چگونه بدون شماره تلفن از تأیید Coinbase عبور کنیم؟
چگونه بدون شماره تلفن از تأیید Coinbase عبور کنیم؟

چگونه بدون شماره تلفن از تأیید Coinbase عبور کنیم؟

کوین بیس (Coinbase) یک صرافی آنلاین رمزنگاری آنلاین آمریکایی است. این شرکت که فرصت‌هایی را برای خرید، فروش، رمزنگاری، انتقال وجه، تبدیل و حتی فرصت استخراج با هزینه‌ای «کم» در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در درجه اول به عنوان اولین صرافی عمومی ارزهای دیجیتال شناخته شده است و امروزه بر بازار تسلط دارد و به طور فعال در حال توسعه است.

این شرکت در سال 2012 به عنوان یک استارت آپ در آپارتمانی در سانفرانسیسکو تاسیس شد. Coinbase در سال‌های 2013 و 2017 رونق ارزهای دیجیتال را تجربه کرد و به اصطلاح «crypto-zima» را تحمل کرد که از سال 2018 تا 2020 ادامه داشت. در این مدت، این پلتفرم به یکی از کاربرپسندترین پلتفرم‌های بازار تبدیل شده است و اکنون در حال تلاش است “آمازون بازار ارزهای دیجیتال” باشد و به بیش از 142 دارایی رمزنگاری مختلف دسترسی داشته باشد. در این مقاله با نحوه راه اندازی اکانت کوین بیس بدون شماره آشنا می شوید.

چگونه از ارز دیجیتال پول در بیاوریم!

– سرمایه گذاری امن ترین و امیدوارکننده ترین راه برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال. و این قضاوت با توجه به رشد ارزش پول دیجیتال و این واقعیت که با وجود نوسانات، نرخ به طور پیوسته رو به بالا در حال حرکت است، موجه است. ماهیت روش خرید و ذخیره ارز است که به مرور زمان با افزایش ارزش، میزان سرمایه افزایش می یابد. سرمایه گذاری می تواند بلند مدت یا کوتاه مدت (1 تا 3 ماه) باشد. در هر صورت، می توانید سود خوبی به دست آورید، اما سرمایه گذاری های بلندمدت ریسک بیشتری دارند.

– تجارت یا معامله در روز/هفته. اینها سرمایه گذاری های بسیار کوتاه مدت هستند که هدف اصلی آنها کسب سود از حرکت قیمت در یک یا چند روز است. شما می توانید در معاملات، پول خوبی به دست آورید، اما همچنین می توانید ضرر کنید. یک معامله گر باید درک خوبی از الگوریتم بورس داشته باشد و بتواند از ابزارهای تحلیلی استفاده کند و پیش بینی های خود را انجام دهد. کسب درآمد در معاملات تنها با رویکردی شایسته و مسئولانه امکان پذیر است.

– همچنین معاملات حاشیه ای یکی از زیرگونه های تجاری است. ویژگی آن این است که از اهرم برای معاملات استفاده می شود. یعنی یک معامله گر فرصتی برای فعالیت با مبالغ بیشتر دارد که به او امکان می دهد تا سودآوری عملیات را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. اگر وضعیت خوب باشد، سود حاصل از دستکاری بیش از آن سود را جبران می کند. اما خطر بالایی نیز دارد. مهم نیست که چگونه به آن نگاه کنید، پول اعتباری و همچنین سود استفاده از آن باید برگردانده شود.

چگونه در کوین بیس (Coinbase) ثبت نام کنیم؟

کریپتوکارنسی ابزار جدیدی است که در صورت استفاده صحیح به شما کمک می کند تا سرمایه خوبی داشته باشید. اما صرافی ارزهای دیجیتال کازینویی نیست که بتوانید به شانس خود تکیه کنید. فقط کار دقیق، برخورد مسئولانه و خونسردی به رسیدن به درآمد مطلوب کمک می کند.بهتر است قبل از شروع به معامله واقعی، ادبیات موضوعی را مطالعه کنید، با یک حساب آزمایشی تمرین کنید و نحوه عملکرد صرافی را در پویایی مشاهده کنید. این به شما این امکان را می دهد که بدون ریسک در هزینه کردن پول واقعی، با فرآیند آشنا شوید.

فقط کاربران کشورهای خاصی می توانند به طور کامل با کوین بیس کار کنند. لیست کشورهای شریک به طور مداوم در وب سایت کوین بیس به روز و منتشر می شود. فهرست کشورها عملکرد خرید/فروش ارزهای رمزنگاری شده و همچنین تایید تایید را محدود می کند. اما می توانید این محدودیت را دور زده و با استفاده از یک شماره مجازی، یک حساب Coinbase ایجاد کنید.برای این کار باید سرویسی را انتخاب کنید که شماره مجازی می فروشد. به عنوان مثال، سرویس نامبر. در آنجا می توانید یک شماره برای ثبت نام در Coinbase با قیمتی ناچیز ولی مطمئن و با کیفیت خریداری کنید.

منبع : وبلاگ نامبر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نامبر

نامبر (https://nummber.ir/) یک سایت فعال در زمینه ارائه خدمات الکترونیک از جمله ارائه شماره مجازی از بیش از 150 کشور مختلف برای بیش از 300 سرویس از جمله گوگل، واتساپ، تلگرام و ...می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]