اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101305926918601

صفر تا 100 کراتینه مو

کد: 140101305926918601

https://bit.ly/3OmnOeU

، (اخبار رسمی): کراتین مو می تواند ساختار بهم ریخته و آسیب دیده مو را ترمیم کند و میزان رطوبت موجود در موهای شما را بالا ببرد. باید هر از چند گاهی پس از استفاده مداوم از رنگ موهای مختلف و همینطور اتوهای مو و بابلیس و سشوار ، مجدداً وضعیت موهای خود را با کمک کراتین مو خوب کنیم.

صفر تا 100 کراتینه مو
کراتینه مو

استفاده مداوم از رنگ موهای مختلف و همینطور اتوهای مو و بابلیس و سشوار، میزان آسیب رساندن به موها را به حداکثر خود رسانده است. طبیعتاً در چنین شرایطی کراتینه مو می تواند راهگشای مشکلات موها باشد.

با پیشرفت دنیای مد و فشن و به کار بردن رنگ موهای مختلف، همچنین انواع مواد حالت دهنده مو و استفاده مداوم از سشوار و اتو های مو، میزان آسیب رساندن به موها به حداکثر میزان خود رسیده است. طبیعتاً در چنین شرایطی کراتینه مو می تواند راهگشای مشکلات بوجود آمده در ساختار موها باشد.

مواد کراتینه مو

کراتین در مو به دلیل وجود سیستئین، نوعی آمینو اسید حاوی گوگرد، شناخته می شود. موی انسان حدوداً 14 درصد سیستئین در خود دارد. نوع دیگری از مواد آلی سخت به نام کیتین وجود دارد که تشکیل دهنده پوسته لابستر، میگو و حشرات است. نکته قابل ذکر این است که در موی انسان اساسی ترین بخش، صرف نظر از کوتاه یا بلند بودن مو، کراتین است.

کراتین کردن مو

بهترین روش برای لخت و براق شدن موهای سر، کراتین کردن مو است. در مورد استفاده از کراتین مو در لَخت شدن مو، ابتدا بهتر است همه چیز را درباره کراتین مو بدانید. امروزه با وجود مواد و دستگاه هایی که در سالن های آرایش و زیبایی وجود دارد صاف شدن موها دیگر آرزوی محال نیست.

فواید کراتینه مو

کراتین مو، ماده کراتین را به موهای شما وارد می کند. کراتین ماده ای است که به طور طبیعی در موهای انسان ها و حیوانات نیز وجود دارد و هر چه میزان آن بیشتر باشد موها نرم تر و صاف تر و هر چه میزان آن کمتر باشد، موها فر و مجعد می شوند. پس در نظر داشته باشید هر زمان که آسیب رسیده به موها به قدری شد که احساس کردید موهای شما، دیگر ساختار قبل را ندارد می توانید از روش درمانی کراتین مو استفاده نمایید.

البته روش های دیگری نیز برای صاف کردن موها وجود دارد و هیچ کدام از این روش ها خاصیت درمانی و احیای کراتین مو را ندارد و تمامشان شیمیایی هستند. کراتینه مو تنها روش موجود می باشد که با خاصیت درمانی و احیاکنندگی خود، موها را مجدداً احیا و صاف و درخشان می کند.

مدت زمان ماندگاری کراتین مو

کراتینه مو به صورت دائمی نمی باشد. مدت زمان ماندگاری کراتین بستگی به جنس و بافت موها و مراقبت های شما از آن ها دارد. مدت زمان ماندگاری کراتین بر روی مو معمولاً از 4 تا 6 ماه است.

مراقبت های بعد از کراتینه مو

کراتینه مو روشی بسیار ساده برای مشتری و از طرفی کاری بسیار پیچیده و دشوار برای شخص انجام دهنده آن است. از این رو در مقابل این سادگی باید از کراتین موی خود به خوبی مراقبت کرد. حال این سوال پیش می آید که چه کارهایی را باید بعد از کراتین مو انجام دهیم. در واقع رعایت این موارد می تواند ماندگاری کراتین موی شما را حتی تا 9 ماه طولانی کند و برعکس رعایت نکردن این موارد نیز می تواند از طول این مدت بکاهد.

منبع: مرکز تخصصی کراتینه و اکستنشن مو شیکام 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی