اطلاعات تماس
  • 021660***** - 09228*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102025933216600

برای تولد همسرم کادو چی بخرم ؟

کد: 140102025933216600

https://bit.ly/3vaAMoq

، (اخبار رسمی): با استفاده از تجربیات دیگران بهترین هدیه را برای همسر خود انتخاب نمایید. ارائه ی نکاتی کلیدی در انتخاب کادو برای همسر.

برای تولد همسرم کادو چی بخرم ؟
برای تولد همسرم کادو چی بخرم ؟

از هدیه تولد کلیشه ای، دست نیافتنی یا تقلبی خودداری کنید
درست است، بچه ها، رزهای قرمز و خرس های عروسکی کلیشه های روز ولنتاین هستند و شما آن را می دانید. هدایای کلیشه ای ممکن است غیراصلی و تنبل به نظر برسند، و بهتر است از آنها کاملاً اجتناب کنید، مگر اینکه بتوانید تنوع شخصی تری ارائه دهید. همسرت گل دوست دارد؟ نوع گل مورد علاقه او را انتخاب کنید و از گلفروش بخواهید یک دسته گل سفارشی برای شما درست کند. کلیشه دیگر هدیه خرید دستیار است.

شما ممکن است در شرکت خود بزرگ باشید، اما وظایف هدایایی خود را به دستیار یا شخص مهم خود واگذار نکنید. توجه کنید، ایده های خود را پیدا کنید، و آنها را فقط برای کمک به تدارکات وارد کنید. همین را می توان در مورد همسر یا شریک زندگی شما نیز گفت. سعی کنید در هدایایی که مستقیماً از شما می آید، نقش داشته باشید.

اگر دچار مشکل شده اید از شخص پیشنهادی بخواهید. هیچ اشکالی ندارد که از شخص بپرسید که آیا واقعاً چیزی به عنوان هدیه می‌خواهد یا نیاز دارد یا خیر. اکثر مردم از این قدردانی می کنند، زیرا به اطمینان حاصل کردن از دریافت چیزی که می توانند استفاده کنند کمک می کند.

تولدها برای بزرگسالان، با یک تماس تلفنی، یک کارت، یک ایمیل یا یک پیام متنی شروع کنید. اکثر مردم، حتی اگر از تولد متنفر باشند، می‌خواهند در شخصیت خود احساس اعتبار کنند و این روزی است که تبدیل به یک فرد می‌شوند. سپس رابطه خود را در نظر بگیرید. آیا این کسی است که با او خیلی صمیمی هستید، کسی که سلیقه و خواسته هایش برای شما شناخته شده است؟ آیا این فردی است که سعی می کنید صمیمیت خود را با او افزایش دهید؟

اگر پاسخ هر یک از این سؤالات مثبت است، احتمالاً می خواهید چیزی از آنها دریافت کنید. لازم نیست هدیه با مقدار دقیق (اندازه، قیمت و غیره) چیزی که در گذشته به شما داده اند مطابقت داشته باشد. نکته این است که متقابلاً عشق و سخاوت آنها را جبران کنیم و در را برای نشان دادن محبت در آینده باز کنیم. (برای بچه ها، مگر اینکه غیر از این مشخص شده باشد، یک هدیه کوچک اساساً در یک مهمانی لازم است.)
 اگر چند ماه قبل از نیاز به یک هدیه عالی پیدا کردید، ممکن است ارزش برداشتن آن را داشته باشد، اما با یک نکته - گیرنده مورد نظر دارد. خرید از قبل می تواند شما را از نگرانی های لحظه آخری یا مسائل مربوط به زمان نجات دهد. با این حال، یک شکل از خرید پیش رو وجود دارد که همیشه باید از آن اجتناب کنید: خرید به خاطر اینکه در صورت نیاز یک هدیه در اطراف خود داشته باشید. این نوع هدیه برای به دست آوردن آن باید کلی یا به طور گسترده جذاب باشد، و به ندرت زمانی که داده می شود قابل تأمل باشد. همچنین ممکن است در نهایت از آن استفاده نکنید، که باعث هدر دادن پول شما خواهد شد.

برای سرنخ ها به حساب های رسانه های اجتماعی فرد نگاه کنید. شخصی که باید برای او بخرید ممکن است چیزی واقعاً خاص را دوست داشته باشد که بتوانید با کمی کارآگاهی در مورد آن پی ببرید. پینترست اولین مکان خوبی برای نگاه کردن است، زیرا مردم اغلب مواردی را که می خواهند یا نیاز دارند در "تخته های" سایت می سنجند. همچنین می‌توانید فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و دیگر تاریخچه‌های رسانه‌های اجتماعی فرد را برای سرنخ بررسی کنید.
به عنوان مثال، اگر شخصی در حساب رسانه های اجتماعی خود در مورد یک کافی شاپ مورد علاقه خود پست گذاشته است، برای آن کافی شاپ کارت هدیه بگیرید. اگر آنها تصویر یک ژاکت را روی اپ پینترست سنجاق کردند، ببینید آیا پیوندی وجود دارد که بتوانید دنبال کنید و آن ژاکت را برای آنها بخرید.

از پرسیدن نترسید
یک هدیه غافلگیرکننده به هدیه دهنده با تمام اعتبار پاداش می دهد، اما گاهی اوقات دریافت هدیه ای که گیرنده واقعاً می خواهد مهمتر است. شما توجه می کنید، اما این ممکن است به این معنا نباشد که در صورت نیاز ایده ای مطرح می شود. اگر اینطور است، پس از افرادی که دریافت کننده را به خوبی می شناسند درباره ایده هایشان بپرسید یا خودتان مستقیماً از آنها بپرسید. شما باید تصمیم بگیرید که ورودی شما چقدر مهم است.

مناسب خرج کنید
به سختی می‌توان گفت که دقیقاً «هزینه‌های مناسب» چیست زیرا بسیار به فرد و موقعیت بستگی دارد. خرج کردن بسیار بیشتر یا بسیار کمتر از هنجار اجتماعی، گیرنده را وادار می‌کند که هدف شما از هزینه کردن را زیر سوال ببرد. علاوه بر این، اگر هدیه در یک محیط گروهی داده شود، ممکن است خجالت آور باشد. خرج کردن دو میلیون تومان در حالی که چهارصد تومان عادی است، یا به همین ترتیب خرج کردن صد تومان در شرایط مشابه باعث می شود به نظر برسید که خودنمایی می کنید یا عمداً ارزان هستید. با این حال، اگر بودجه کمی دارید، باید آنچه را که می توانید خرج کنید.

فهرستی از مواردی که ممکن است به شما در انتقال آن پیام کمک کند تهیه کنید. هنگامی که پیامی را که می خواهید ارسال کنید شناسایی کردید، شروع به تهیه لیستی از هدایایی کنید که می تواند به شما در ارسال آن پیام کمک کند. هنگام تهیه این فهرست، حتماً سلیقه و علایق شخص را در نظر بگیرید.
برای مثال، ممکن است یک لیوان قهوه را برای بهترین دوست قهوه‌دوست خود انتخاب کنید که پیامی شوخ‌آمیز در مورد اینکه چقدر باهوش و عالی هستند.
برای یک همکار، می توانید یک کارت هدیه به فروشگاه فرعی مورد علاقه اش بدهید تا بتوانند برای ناهار بیرون بروند.
اگر دوستتان عاشق باغبانی است، می توانید یک گیاه سرپوشیده به عنوان هدیه بفرستید.
طرف مقابل شما ممکن است از نوازش شدن با یک بسته آبگرم لذت ببرد، و این به او اجازه می‌دهد تا بداند که فکر می‌کنید برای تمام تلاش‌های سخت خود سزاوار استراحت و آرامش هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین هدیه و کادویی روبوبیکا

فروشگاه اینترنتی روبوبیکا با گردآوری مجموعه بزرگی از هدایا ، از معتبرترین تامین کنندگان کالاهای اینترنتی می باشد که با در دسترس قرار دادن امکانات گسترده در یافتن هدیه مورد نظر، به شما در انتخاب بهترین هدیه برای عزیزانتان یاری می رساند. با انتخاب های گسترده و متنوعی که ما در اختیار شما قرار می دهیم، قادر به تهیه هدایایی باب سلیقه خود و عزیزانتان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خواهید بود.

اطلاعات تماس
  • 021660***** - 09228*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه