اطلاعات تماس
  • 021660***** - 09228*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207307644116600
در دسترس نیست

کادو های خلاقانه و جدید برای همسر

کد: 140207307644116600

، (اخبار رسمی): ارائه پیشنهاد هایی جدید و خاص بعنوان کادو برای همسر بصورت خیلی خلاصه و مفید

کادو های خلاقانه و جدید برای همسر
کادو های خلاقانه و جدید برای همسر

کادو های خلاقانه و جدید برای همسر

خرید کادو تولد خلاقانه و جدید برای همسر چگونه است؟ و چه کادوهایی تضمینی موجب رضایت همسر می شوند؟

1- آینه آرایش قابل تنظیم

یک آینه آرایش خوب با نورهای قابل تنظیم برای هر کسی که آرایش می کند تفاوت زیادی ایجاد می کند، بنابراین بهترین آینه آرایشی را که آزمایش کردیم را به همسرتان هدیه دهید. این دارای نور عالی، یک منطقه دید بزرگ، و قابل حمل است، بنابراین او می تواند با آن سفر کند و از نورپردازی وحشتناک حمام هتل جلوگیری کند.

2-سشوار و حجم دهنده یک مرحله ای موسر

با سشوار و حجم‌دهنده یک مرحله‌ای مو سر، یک ابزار آرایشی ضروری با صدها هزار نقد مثبت، از جمله تأییدیه ویرایشگر زیبایی که آن را به دلیل ایجاد موهایی براق، نرم و درخشان تمجید می‌کند، زیبایی را در خانه آسان کنید. .

3-سینی سرو سالگرد

این سینی یک اشاره ظریف و درجه یک به یک سالگرد است! دارای چندین درخت برهنه است که به رنگ سیاه و سفید کشیده شده اند. یک درخت اولین حرف اول نام شما و همسرتان و تاریخ عروسی شما روی درخت حک شده است. یک جفت مرغ عشق روی شاخه ای در همان نزدیکی نشسته اند. رنگ‌های خنثی به این معنی است که این رنگ با هر دکوراسیونی مطابقت دارد و این روشی خاص برای جشن گرفتن سالگرد شما در تمام طول سال است.

4-لیوان کنترل دما نوشیدنی

آیا همسرتان بعد از ریختن قهوه حواسش پرت می شود یا نوشیدن آن زمان زیادی می برد؟ یکی از بهترین لیوان‌های قهوه ما، لیوان هوشمند  دما را برای یک فنجان کاملاً گرم هر بار کنترل می‌کند، مهم نیست چقدر طول می‌کشد تا آن را تمام کند.

5-ساعت هوشمند فیبری

ساعت هوشمند مورد علاقه ما از نوع فیبری است، که ممکن است تمام زنگ ها و سوت های یک ساعت اپل را ارائه ندهد، اما هنوز هم بسیار خوب است، با قیمت بسیار مقرون به صرفه تر. این ساعت هوشمند نه تنها برای پوشیدن راحت است، بلکه ویژگی های جامع ردیابی فعالیت و یک برنامه بصری را ارائه می دهد، بنابراین یک هدیه عالی برای همسری است که به نظر می رسد همه چیز دارد اما می خواهد تناسب اندام خود را حفظ کند.

6-دستگاه اسپرسوساز لمسی

یک قهوه‌نوش جدی ممکن است از قبل بهترین قهوه‌ساز ما را داشته باشد، اما یک دستگاه اسپرسوساز باکیفیت مانند برند بارابان، هدیه‌ای عالی برای هر قهوه‌شناس است که می‌خواهید در آن پرهیز کنید. دستگاه کانتر رده بالا اسپرسوی غنی و خوشمزه دم می کند و استفاده از آن آسان است و تمیز می شود - اگر از ما بخواهید یک برنده واضح است.

7-قابی عاشقانه

قاب عکس هدایای سالگرد فوق العاده ای برای همسر می سازد! این یکی دارای یک قاب چوبی روستایی است که می گوید: "همه من همه شما را دوست دارم." قبل از اینکه به او بدهید، حتما یک عکس خوب از شما دو نفر پیدا کنید تا در قاب قرار دهید! او ژست متفکرانه پیدا کردن نه تنها یک قاب عالی، بلکه یک عکس شیرین را دوست دارد.

8-گل فضایی

یک دسته گل تازه همیشه خوب است، اما امسال به جای یک دسته گل معمولی، به همسرتان گل های رز واقعی از نوع جدید فضایی هدیه دهید که برای یک سال تمام ساخته شده اند! یک محلول اختصاصی و فرآیند رنگدانه برای القای طراوت در دسته گل آنها استفاده می شود، بنابراین در حالی که هزینه لوکسی را پرداخت می کنید، آنها برای مدت طولانی تازه و زیبا به نظر می رسند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین هدیه و کادویی روبوبیکا

فروشگاه اینترنتی روبوبیکا با گردآوری مجموعه بزرگی از هدایا ، از معتبرترین تامین کنندگان کالاهای اینترنتی می باشد که با در دسترس قرار دادن امکانات گسترده در یافتن هدیه مورد نظر، به شما در انتخاب بهترین هدیه برای عزیزانتان یاری می رساند. با انتخاب های گسترده و متنوعی که ما در اختیار شما قرار می دهیم، قادر به تهیه هدایایی باب سلیقه خود و عزیزانتان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خواهید بود.

اطلاعات تماس
  • 021660***** - 09228*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مد و لباس | سرگرمی و تفریح