اطلاعات تماس
  • 021660***** - 09228*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210307779316600
در دسترس نیست

برای خرید کادو ولنتاین باید چه نکاتی را رعایت کرد؟

7 نکته طلایی در خرید کادو ولنتاین که شما را نجات خواهد داد

کد: 140210307779316600

، (اخبار رسمی): خرید کادو ولنتاین اصول و نکات ریز خود را دارد که در صورت رعایت نکردن می تواند عواقب ناگواری داشته باشد.

5 نکته طلایی در خرید کادو ولنتاین که شما را نجات خواهد داد
7 نکته طلایی در خرید کادو ولنتاین که شما را نجات خواهد داد

در خرید کادو ولنتاین باید چه نکاتی را مد نظر قرار داد؟

ولنتاین روز نشان دادن عشق به پارتنر است و هر کسی که سودای عشقی را در سر دارد از مدت ها قبل خود را برای این روز آماده می کند. گویی فستیوالی بسیار بزرگ در جهان بین عاشقان دنیا در حال رخ دادن است. این نکات نه تنها برای کادو ولنتاین بلکه برای خرید کادو تولد ، کادو سالگرد ازدواج و.... نیز کمک شایانی به شما خواهد کرد.

1- قبل از هرکاری درست به پارتنر خود فکر کنید و او را آنالیز کنید

منظور ما صرفاً این نیست که به این فکر کنید که "او چه چیزی را دوست دارد" در حالی که شما ناامیدانه با سایر خریداران روز ولنتاین در یک فروشگاه عجله دارید. منظور ما این است که به آنچه قبلاً دارد و آنچه قبلاً دوست دارد فکر کنید ، آیا او وسایل ورزشی یا جواهرات زیادی دارد ، آیا او طرفدار شراب ، چای یا آبجو است ، از انجام چه کاری لذت می برد؟
آنچه را که قبلاً در مورد او می‌دانید در فهرستی بنویسید و متعجب خواهید شد که چه تفاوتی در خرید هدیه روز ولنتاین ایجاد می‌کند.

به عنوان مثال، اگر می‌دانید که او عاشق قهوه است، اما هیچ وقت برای یک صبح وقت ندارد، برای او چیزی مفید اما جالب مانند لیوان مسافرتی بتمن و فلاسک باسنی مناسب برای او تهیه کنید. یا اگر او عاشق نوشیدنی ویسکی است، اما شما نمی‌خواهید یک بطری بخرید، برای او چیزی شخصی‌تر مانند لیوان‌های ویسکی حکاکی شده با تاریخ سالگردتان تهیه کنید.

با پیروی از این الگوی فکری می توانید توضیح دهید که چرا آن هدیه روز ولنتاین را برای او خریده اید و به او نشان دهید که به این دلیل است که او را دوست دارید و به او توجه می کنید.

2- اگر قصد خرید یک هدیه سفارشی را دارید از قبل آن را رزرو و آماده کنید:

زمان تحویل خود را زودتر رزرو کنید
اگر می خواهید از یک فروشگاه آنلاین خرید کنید برای سفارش تا آخرین لحظه منتظر نمانید. حتی اگر وعده تحویل تضمینی در روز ولنتاین را بدهند، این روز شلوغ ترین روز سال برای گلفروشان و... است و این احتمال وجود دارد که سفارش شما به موقع نمایش داده نشود.

اجازه دهید به شما بگویم، تایید ایمیلی مبنی بر اینکه شما کادو خریده اید یک اتفاق لذت بخش است، اما هرگز از راه دور به خوبی چیز واقعی نیست. سعی کنید سفارش خود را در اسرع وقت، حداکثر تا 20 بهمن ثبت کنید تا مطمئن شوید که سفارش شما با زمان زیادی پردازش می شود. این برای سفارشات آنلاین و در فروشگاه صدق می کند. کادو فروشان محلی شما تقریباً بدون شک بهترین هدیه ها را زود تمام خواهند کرد.

3- سعی کنید یک شب رمانتیک داشته باشید و فیلم مورد علاقه آنها را تماشا کنید
یک کاسه پاپ کورن بین پاهای 2 نفر که دراز کشیده اند و تلویزیون تماشا می کنند بیرون رفتن برای دیدن یک فیلم ایده خوبی برای روز ولنتاین است، اما اگر ترجیح می‌دهید تا شب در خانه بمانید، پس کمی کار کنید و یک شب سینمایی دنج ولنتاین داشته باشید! همه ما فیلم‌هایمان را به روش‌های مختلفی تماشا می‌کنیم، اما چه آن را اجاره‌ای به‌صورت آنلاین یا رفتن به مغازه برای برداشتن یک دی‌وی‌دی، سعی کنید یکی از فیلم‌های مورد علاقه شرکایتان را برای تماشای با هم انتخاب کنید (حتی اگر واقعاً از آن متنفرید، بله آن یکی، فقط برای یک شب است، پس آن یکی را انتخاب کنید). برخی از امتیازهای اضافی در این پیشنهاد می تواند تهیه یک جفت پیژامه تازه برای همسرتان و برخی غذای سینمای خانگی مانند پاپ کورن یا ناچو برای همراهی با فیلم باشد.

4- از مدت ها قبل بدانید پارتنر ولنتاین شما چه چیزی را دوست دارد
بدیهی به نظر می رسد، اما دانستن اینکه نیمه دیگر شما چه چیزی را دوست دارد و چه چیزی را در مورد گل ها دوست ندارد، یک نقطه شروع مهم است. پریدن آنلاین و تلاش برای تقویت آن، به امید اینکه وقتی شروع به نگاه کردن کردید، الهام گرفته شود، احتمالاً به غرق شدن، ناامیدی و یک تصمیم ضعیف ختم خواهد شد.

در حالی که نیازی به بحث عمیق در مورد آن ندارید، پرسیدن برخی از سؤالات باز و توجه باید به اندازه کافی به شما کمک کند تا انتخاب خوبی داشته باشید. هنگامی که تعدادی از گل های مورد علاقه آنها را کشف کردید، از اطلاعات عاقلانه استفاده کنید. اگر همسرتان در روز ولنتاین می گوید که عاشق رزهای قرمز است، سعی نکنید اصالت داشته باشید و به جای آن از نیلوفر یا ژربرا استفاده کنید. از طرف دیگر، اگر متوجه شده اید که ولنتاین شما فقط گل های سفید را دوست دارد، به آن رنگ بچسبید. مهم نیست که گل های شما چقدر زیبا، استادانه و گران قیمت باشند، اگر با سلیقه معشوق شما مطابقت نداشته باشند، به طور کامل مورد توجه قرار نخواهند گرفت.

5-حتما هدیه روز ولنتاین نباید یک"هدیه مادی" باشد

برای این یکی با ما همراه باشید. اگر به خرید یک هدیه روز ولنتاین فکر می کنید، به یک کالای بسته بندی زیبا فکر می کنید، اما لزومی ندارد که اینطور باشد. اگر کاری وجود دارد که فکر می‌کنید او ممکن است از انجام دادن آن لذت ببرد، ممکن است یک روز تجربه یا آخر هفته برای او هدیه بهتری برای روز ولنتاین باشد تا یک لباس جدید.

روزهای تجربه زیادی در آنجا وجود دارد، از روزهای اسپا، تورهای تاکستان و کلاس‌های تزئین کیک کوچک گرفته تا تجربه‌های رانندگی با ماشین فوق‌العاده و تجربه‌های بانجی جامپینگ، بنابراین قطعاً گزینه دیگری هنگام خرید هدیه برای او است.

6- هر چه می خرید گل در کنارش باشد

از یک گل فروشی محلی دیدن کنید اگر فقط از یک توصیه در لیست ما پیروی می کنید، آن را به این یکی تبدیل کنید. ببینید، این وسوسه انگیز است که هنگام خرید گل های روز ولنتاین از آن استفاده کنید. اما مطمئناً آنچه شما واقعاً تجربه می کنید اقتصاد ساده است. یعنی ترکیبی از عرضه کم (گل در وسط زمستان) و تقاضای زیاد به دلیل تعطیلات. همچنین تعدادی شرکت با موقعیت خوب و تبلیغاتی خوب وجود دارند که در ازای دریافت پول بیشتر، راحتی بیشتری را ارائه می دهند. یک جستجوی سریع در گوگل برای "گل فروشی در نزدیکی من" شرکت های واسطه را حذف می کند و باعث صرفه جویی در پول همه می شود. بنابراین اولین قدم شما باید حذف این واسطه ها باشد. شرکت‌هایی هستند که گل‌های جعبه‌دار خود را ارسال می‌کنند، اما بهترین دسته گل‌ها به گلفروشان محلی در منطقه شما واگذار می‌شود. شما به سادگی می توانید با همین گل فروشی ها تماس بگیرید یا از آنها دیدن کنید. احتمالاً آنها نیز از دیدن شما خوشحال خواهند شد. فروش مستقیم به معنای سود بهتر برای آنها و قیمت های بهتر برای شما است. همه برنده می شوند.

7- برای پارتنر خود چیز پیش پا افتاده ای نخرید

کلید دریافت هدیه روز ولنتاینی که او دوستش خواهد داشت، خرید چیزی است که او را عاشق تر می کند. ممکن است استدلال کنید که او آن شخصی نیست که دوست دارد لوس شود، با این حال، ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که هر فردی دوست دارد بداند کسی او را به اندازه‌ای دوست دارد که واقعاً برای هدیه‌اش فکر کند و چیز خاصی برای او بخرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین هدیه و کادویی روبوبیکا

فروشگاه اینترنتی روبوبیکا با گردآوری مجموعه بزرگی از هدایا ، از معتبرترین تامین کنندگان کالاهای اینترنتی می باشد که با در دسترس قرار دادن امکانات گسترده در یافتن هدیه مورد نظر، به شما در انتخاب بهترین هدیه برای عزیزانتان یاری می رساند. با انتخاب های گسترده و متنوعی که ما در اختیار شما قرار می دهیم، قادر به تهیه هدایایی باب سلیقه خود و عزیزانتان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خواهید بود.

اطلاعات تماس
  • 021660***** - 09228*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سرگرمی و تفریح | دکوراسیون و منزل