اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102065940118018

 خرید لوازم خانگی قسطی در اصفهان به مناسبت بهار 1401 برگزارمی‌شود

 فروش انواع لوازم خانگی در اصفهان بدون پیش پرداخت

کد: 140102065940118018

https://bit.ly/3OGffvw

، اصفهان , (اخبار رسمی):  خرید لوازم خانگی قسطی در اصفهان به مناسبت بهار 1401 از فروردین 1401 آغاز وتا پایان خرداد ماه ادامه دارد

تخفیف‌از 5 تا 25 درصد تخفیف درصدی فروش انواع لوازم خانگی در اصفهان
خرید لوازم خانگی قسطی در اصفهان

به گزارش روابط عمومی فروشگاه کالا 313، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره بهاره فروش لوازم خانگی اقساطی در اصفهان به مناسبت بهار 1401 و در دوره زمانی 3 ماه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند یخچال فریزر ،اجاق گاز ،تلویزیون، ماشین لباسشویی، و ...  را از طریق وبسایت و شبکه های اجتماعی و از 5 تا 25 درصد تخفیف تخفیف تهیه کنند.

 کاظمی نسب مدیریت فروشگاه کالا 313 مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: خرید لوازم خانگی قسطی در اصفهان امکانی است که فروشگاه کالا ۳۱۳ برای مشتریان خود ایجاد کرده است. خرید لوازم خانگی این روز ها برای بسیاری از افراد و مخصوصا زوج های جوان تبدیل به یک آرزو شده است. به همین دلیل فروشگاه کالا ۳۱۳ اقدام به طراحی سیستم فروش قسطی در بازار کرده است.

در این طرح فروش، مهم نیست لوازم خانگی مورد نظر شما چه چیزی است و قیمت آن چقدر است. کالا ۳۱۳ به شما شرایط پرداخت ماهیانه مناسب با توان پرداخت شما را پیشنهاد می دهد. کافی است لیستی از محصولات مورد نیاز خود را در دست بگیرید و به این فروشگاه سر بزنید.

برای اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون پیش پرداخت اصفهان 

تصور کنید بدون پرداخت هیچ پیش پرداختی صاحب لوازم خانگی مورد نظر خود از هر برند و مدل شوید. کالا برای شما ارسال می گردد، گارانتی آن اعمال می شود و تازه از ماه آینده آن هم به صورت اقساطی پرداخت خود را انجام دهید … چی از این بهتر ؟

فروش اقساطی لوازم خانگی با سفته در اصفهان

در طرح فروش بدون پیش قسط فروشگاه کالا ۳۱۳ با ارائه سفته یا چک به فروشگاه می توانید خرید محصولات مورد نظر خود را به صورت تمام قسط و بدون پیش پرداخت انجام دهید. برای این منظور بهتر است ابتدا با مسئولین فروش کالا ۳۱۳ از طریق تماس تلفنی و یا پشتیبان واتس اپ وب سایت، ارتباط بگیرید

تحویل کالا بدون ضامن

در این طرح، امکان خرید محصولات، اسنوا می باشد. و اشخاصی که بازنشسته تامین اجتماعی و یا دیگر ارگان های دولتی هستند، و یا در یک شرکت معتبر و با فیش حقوقی استخدام هستند، بدون ضامن و پرداخت چک، از بانک های عامل معرفی شده شرکت اسنوا، می توانند اقدام به خرید کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش