اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102065940318018

محصول تازه پویا صنعت اصفهان رونمایی شد

ارائه بگ فیلتر یا فیلتر کیسه ای به بازار  هواکش و غبارگیر های صنعتی

کد: 140102065940318018

https://bit.ly/3xUmeez

، اصفهان , (اخبار رسمی): محصول تازه پویا صنعت اصفهان با نام بگ فیلتر bagfilter در اصفهان رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه بگ فیلتر یا فیلتر کیسه ای به بازار  هواکش و غبارگیر های صنعتی
بگ فیلتر

بگ فیلتر محفظه ای است که شامل تعدادی کیسه است. در این محفظه، هوا که حاوی ذرات معلق گرد و غبار است، از یک دریچه وارد و پس از حرکت به سمت فیلتر، ذرات معلق و غبار بر روی سطح خارجی کیسه‌ها می‌نشیند.

به گزارش روابط عمومی پویا صنعت اصفهان، 1400، اصفهان میزبان رونمایی از بگ فیلتر یا فیلتر کیسه ای، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه هواکش و غبارگیر های صنعتی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر این دستگاه برای شفاف سازی و فیلتر کردن سیالاتی مانند هوا و گاز استفاده می شود که دارای بار معلق و ذرات شناور نسبتاً کمی هستند که برای پایداری و سلامت هوایی محیط کار باید پاکساززی شوند.

عمل سوسپانسیون باعث شده ذرات از آن عبور کند و در کیسه و قیف انتهایی ته نشین شوند. را ارائه کند تا این خدمت تازه کیسه‌ها معمولاً تفکیک و جداسازی می‌شوند و اجازه می‌دهند بخش‌های دستگاه بدون خاموش کردن کل سیستم تمیز شوند. عملکرد تمیز کردن بسیار ملایم است که عمر کیسه را طولانی تر می کند. به دلیل پاک کنندگی ملایم برای دماهای بالا ترجیح داده می شود. راندمان پاکسازی بالا برای گرد و غبار درشت و ریز بار متغیر بر افت فشار و کارایی تأثیر نمی گذارد.

گرد و غبار جمع آوری شده احتمالاً می تواند مجدداً در این فرآیند استفاده شود. انتشار باقیمانده توسط غلظت های دریافتی تعیین می شود. استفاده نسبتا آسان. را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، بگ فیلتر یا فیلتر کیسه ای دارای محاسنی است که اعم از بگ فیلتر پالس جت (pulsejet bag filter) از یک بدنه فلزی توخالی چهار طرفه تشکیل شده است که در قسمت پایین مخروطی است و چیدمان قفس عمودی برای حمایت و نگه داشتن کیسه های فیلتر وجود دارد. این قفس های عمودی ( قفس سنجابی ) با مواد کیسه فیلتر پوشانده شده ، سپس به شکل لوله‌ای درآمده که طرف پایین این قفس بسته می شود و طرف دیگر برای خروج گازهای دودکش و ورودی هوای تحت فشار باز است. است و می‌تواند باعث نتیجه استفاده از اجزا شود.

مهندس جعفری مدیرعامل پویا صنعت اصفهان، تولید این محصول را نتیجه 6ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: برای تولید این محصول از فروردین 1400 آغاز و امسال آماده رونمایی شد. وی زمان عرضه این محصول به بازار را شهریور 1400 اعلام و ادامه داد: اطلاعات تکمیلی محصول .همانطور که از نام این دستگاه پیداست، ” بگ فیلتر (Bag filter) یا فیلتر کیسه ای ” محفظه ای است که شامل تعدادی کیسه از جنس یا پلی استر است. در این محفظه، هوا ( گاز یا دود ) که حاوی ذرات معلق گرد و غبار است، از یک دریچه وارد شده و پس از حرکت به سمت خروجی فیلتر، ذرات معلق و غبار بر روی سطح خارجی کیسه‌ها می‌نشیند.

هنگامی که هوا و گازهای حاوی گرد و غبار از یک لایه پارچه یا نمدی عبور می کنند، گرد و غبار از هوا جدا شده و روی لایه محیطی فیلتر رسوب می کند، سپس این گرد و غبار به صورت رسوب درون قیف انتهایی سرازیر می شود.

تفاوت در مکانیسم حذف گرد و غبار در مدیاهای مختلف

در حال حاضر، مدیا فیلتر استفاده شده در بگ فیلتر را می توان در سه دسته اصلی خلاصه کرد. فیلتر نساجی (از جمله پارچه ساده بدون پرز و مخمل) فیلتر نمدی یا سوزنی فیلتر ورقه ای ( فیلم )

بگ فیلتر یا بک فیلتر ؟

واژه بگ فیلتر bag filter یا همان فیلتر کیسه ای، واژه دقیق برای معرفی این محصول است. البته در بازار ایران و در فارسی ، در سال های گذشته به اشتباه اصطلاح بک فیلتر هم گفته شده است. این اشتباه به دلیل نزدیکی تلفظ و نوشتار حروف “ک” و “گ” رخ داده است. در صورتی که بک فیلتر back filter به معنی فیلتر پشتی است و در عمل هیچ گونه توجیه فنی و علمی ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید