اطلاعات تماس
  • 091521*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102206065818696

چرم دوزی و اشتغالزایی در خانه

چگونه در خانه چرم دوزی کنیم؟

کد: 140102206065818696

https://bit.ly/39a3GMI

، (اخبار رسمی): برای آنکه بتوانید در خانه اشتغالزایی کنید یکی از راههای آن ورود به حوزه چرم دوزی است

چگونه در خانه چرم دوزی کنیم؟
چرم دوزی

چرم دوزی از جمله هنرهایی است که بسیاری از افراد را بر سر کار آورده و برای بسیاری نیز اشتغالزایی کرده است. امروزه از هنرهای چرم دوزی در صنایع مختلف استفاده می شود. در ادامه با این هنر و نحوه کار با آن بیشتر آشنا می شویم.

پارچه چرم

چرم یک پارچه سفت است. نایلون و پلی استر انواع متداول نخ هایی هستند که در چرم دوزی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. نایلون نه تنها استحکام کششی بالایی دارد، بلکه در غیر این صورت بسیار مقرون به صرفه است. پلی استر نخی است که بسیار بادوام است.

چرم دوزی چیست؟

آنچه پارچه چرم را زیبا می کند در درجه اول یک رشته است. این نخ با استفاده از سوزن اجرا و دوخته می شود. در دوران مدرن مانند این، گلدوزی روی چرم با استفاده از دستگاه انجام می شود. گلدوزی را می توان بر روی انواع محصولات چرمی مانند ژاکت، دستکش بیسبال، کمربند، کیف پول و کفش چرمی انجام داد.

بهترین چیز در مورد این کاردستی این است که می توانید در حین چرم دوزی خلاقیت به کار برده و طرح های مختلفی ایجاد کنید.  بسیاری از اشیا را به وسیله این هنر می توان شخصی سازی کرد و مدلی خاص ایجاد کرد. طرح های مختلف مناسب محصولات مختلف است. انواع الگوها مانند طرح های گلدار، الگوهای متنی، لوگو و بسیاری دیگر را می توان روی چرم گلدوزی کرد.

گلدوزی روی چرم مستلزم این است که مواد روی حلقه محکم شود، که پارچه را در حین گلدوزی در جای خود نگه می دارد. به عنوان یک پارچه ضخیم تر، می توان آن را با استفاده از حلقه های مغناطیسی که روی دستگاه های مختلف گلدوزی نیز پشتیبانی می شود، گلدوزی کرد. بسته به نوع چرم، ماشین های زیادی وجود دارد که با جفت شدن با نرم افزار بهترین کار را انجام می دهند.

انواع گلدوزی روی چرم

محل گلدوزی نیز بسیار مهم است زیرا مستقیماً بر طراحی محصول تأثیر می گذارد. در برخی از محصولات، گلدوزی در لبه ها و گوشه ها قرار می گیرد و در برخی در بدنه اصلی. در برخی از محصولات نیز، گلدوزی در محلی انجام می شود که از نر نما بسیار برجسته بوده و زیبایی خاصی به کار می بخشد.

هدف از انجام گلدوزی این است که ظاهر تکه چرم بهتر شود. یک طرح خوب گلدوزی نه خیلی زرق و برق دار است و نه خیلی کسل کننده. همچنین به توجه به جزئیات الگوهای تمام شده بستگی دارد. طرح ساده و سبک تر برای چرم مناسب تر است، زیرا احتمال پارگی پارچه را کاهش می دهد. انتخاب رنگ نخ نیز باید در نظر گرفته شود. طرح هر چقدر هم که خوب باشد، اگر مناسب ترین رنگ نخ دوزی نشده باشد، هیچ فایده ای نخواهد داشت.

دستگاه چرم دوزی خانگی 

یکی از تجهیزاتی که برای فعالیت در حوزه چرم دوزی خانگی مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه چرم دوزی خانگی است. پیشرفته ترین دستگاه کار با چرم دستگاه چرم دوزی خانگی است که با دقت و ظرافت بالایی انواع طرح ها را روی چرم پیاده سازی می کند. راحتی و سرعت کار با این دستگاه به حدی است که بسیاری از فعالان این حوزه را به خرید دستگاه ترغیب می کنند. برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی این دستگاه و مشاهده آن به لینک https://khayamlaser.com/دستگاه-برش-چرم-خانگی/ مراجعه کنید. 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091521*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام