اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102216068018786

سقف کاذب استاندارد چیست؟

کد: 140102216068018786

https://bit.ly/3FI42Xg

، تهران , (اخبار رسمی): جدید ترین سقف های کاذب کذامند؟

سقف کاذب
سقف کاذب را می توان به هر شکل و مدل اجرا کرد آبا استاندارد های سقف کاذب را رعایت کرده ایم؟

سقف کاذب را زیر سقف تیرچه بتون یا سقف فلزی برای دکوراتیو کردن سقف استفاده می کنند. طریقه نصب این سقف های کاذب بسیار آسان است.

در کتابچه کناف از دو روش برای اجرا کردن این سقف های کنافی استفاده می شود روش اول  (اجرای سقف کاذب به روش A) و روش دوم (اجرای سقف کاذب با زیرسازی B) که در بخش سقف کناف توضیحات کامل و مفصل در این زمینه دادیم.

سقف کاذب 60*60 به وسیله سازه های کلیک به هم متصل می شوند. و کاربر آنها اکثرا در ساختمان اداری تجاری مسکونی، آشپزخانه ، فروشگاه و مغازه است. روش اجرای این سقف های کاذب هم آسان است ولی نه این که خودنان بتوانیم آن را نصب کنیم در اجرای سقف کاذب،  سقف کاذب 60*60 باید به چند نکه مهم توجه کنیم.نکات ریاضی در سقف کاذب بسیار مهم است که چگونه سقف را تقسیم بندی و چگونه سقف را به یک شکل کامل استاندارد، در بیاوریم.
بهترین روش برای اجرای صحیح سقف کاذب این است که از نصاب های ماهر و کار آزموده زیر نظر یک شرکت معتبر استفاده کنیم. که شرکت سقف کاذب gst این قابلیت را دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سقف کاذب جی اس تی واقع در پرند شهرک صنعتی پرند

سقف کاذب GST به یاری ولطف "خداوند" افتخار آن را داریم که با کادری مجرب و متعهد با سابقه اعتبار - با کیفیت مصالح ایرانی در خدمت شما مشتریان عزیز باشیم. شرکت سقف کاذب GST بارزومه قوی توانسته مصالح مورد نیاز کشورهای همسایه را تا حدودی بر طرف کند. انواع تایل های PVC تایل PVC طرح های سقف کاذب پی وی سی بر اساس نوع کاربرد، ساخت تولید می شوند که به طور مثال تمایز آشکاری میان سقف های کاذب ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی وجود دارد و از سوی دیگر با در نظر گرفتن صرفه جویی در انرژی و حتی زیبا سازی فظاهایه کارفته اهمیت خود را آشکار می سازد. محصولات شرکت می باشد. که یکی از مهمترین ویژگی های تایل های سقف کاذب PVC ضد آب بودن این تایل و سقف کاذب است. تایل PVC سفید ساده براق سفید مات مدل حصیری مدل مربع لوزی کوچیک لوزی بزرگ بامبو المپیک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه