اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102216068318786

سقف کاذب چبست؟

کد: 140102216068318786

https://bit.ly/3PwjAlA

، تهران , (اخبار رسمی): سقف کاذب چیست و انواع آن کدامند؟

سقف کاذب چبست
سقف کاذی GST

سقف کاذب چیست ؟

طراحی و اجرای سقف های کاذب 60*60 مشبک کناف همه اینها از شبکه سازه های سپری و تایل های سقفی تشکیل می شوند .نحوه طراحی و اجرای سقف کاذب آرمسترانگ : شبکه مذکور به وسیله آویز های قابل تنظیم به سقف اصلی متصل گردیده و تایل ها به صورت وزنی درون این شبکه قرار می گیرد . فضای خالی پشت سقف کاذب امکان استفاده از انواع مواد عایق را فراهم نموده و بدین ترتیب می توان به مشخصات عملکرد صوتی و حرارتی دست یافت .

ویژگی های مثبت فراوان این نوع سقف کاذب باعث گسترش استفاده از آن در فضای اداری ، تجاری ، درمانی ، آموزشی و ورزشی  شده است . این نوع سقف را می توان به تنهایی یا در ترکیب با سقف کاذب یکپارچه کناف اجرا کرد.

سقف های کاذب 60در60 آرمسترانگ  انواع گوناگونی دارد که انواع آن را به منو اصلی اضافه کردیم شرکت به دلیل درخواست های مکرر نصاب ها و پیمانکاران سقف کاذب حاظر شد در کنار تولیدات مصالح خود انواع تایل های 60*60 اعم از تایل گچی داخلی 60 در 60 ساده، حصیری، تخم مرغی، انواع پانچ منظم، پانچ دایره یا سوراخ نامنظم 60در60 را نیز عرضه کند. از دیگر محصولات نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • تایل پی وی سی داخلی 60در60 ساده - مربع - بانبو - تار عنکبوتی - لوزی بزرگ - لوزی کوجیک و تایل سفید براق مات - و تایل تمام پی وی سی pvc 60*60 حصیری
  • تایل آلمینیومی داخلی 60 60 وساده - وسط پانچ - تمام پانچ پشت نمد 60در60 تمام آلومینیومی سقف کاذب
  • تایل آکوستیک 60*60 وارداتی طرح کر مو - طرح کراس فیشر الیاف معدنی سقف کاذب 60 در 60
  • تایل آسمان مجازی 60*60 داخلی طرح سقف آسمان - گل - شکوفه - انیمیشن - کودکانه - و طرح آسمان 60*60 و یک تکه
  • تایل معرق سی ان سی 60در60 داخلی معرق hdf -  معرق pvc 60*60 

سقف کاذب به زبان انگلیسی False Ceiling نام دارد. که انواع مختلف و طرح های گوناگونی دارد. سقف کاذب به عنوان یک پوشش برای زیر سقف اصلی که انواع آن گچی - پی وی سی - چوبی - آهنی - آلومینیومی - کشسان - آسمان مجازی - طلق - و.. انواع دیگر از سقف های ی کاذب را می توان نام برد  این طاق ها نه تنها زیبایی سقف را دو چندان می کند، بلکه با استفاده از آن می توان تاسیسات و برق کاری و نورپردازی را آسان تر انجام بدهیم. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سقف کاذب جی اس تی واقع در پرند شهرک صنعتی پرند

سقف کاذب GST به یاری ولطف "خداوند" افتخار آن را داریم که با کادری مجرب و متعهد با سابقه اعتبار - با کیفیت مصالح ایرانی در خدمت شما مشتریان عزیز باشیم. شرکت سقف کاذب GST بارزومه قوی توانسته مصالح مورد نیاز کشورهای همسایه را تا حدودی بر طرف کند. انواع تایل های PVC تایل PVC طرح های سقف کاذب پی وی سی بر اساس نوع کاربرد، ساخت تولید می شوند که به طور مثال تمایز آشکاری میان سقف های کاذب ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی وجود دارد و از سوی دیگر با در نظر گرفتن صرفه جویی در انرژی و حتی زیبا سازی فظاهایه کارفته اهمیت خود را آشکار می سازد. محصولات شرکت می باشد. که یکی از مهمترین ویژگی های تایل های سقف کاذب PVC ضد آب بودن این تایل و سقف کاذب است. تایل PVC سفید ساده براق سفید مات مدل حصیری مدل مربع لوزی کوچیک لوزی بزرگ بامبو المپیک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه