اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102246071818786

نحوه اجرای سقف کاذب 60*60 و کناف

نصب سقف کاذب به وسیله سازه های 60*60

کد: 140102246071818786

https://bit.ly/39kk7pZ

، تهران , (اخبار رسمی): آیا سقف کاذب کناف و 60*60 رو میتونم انجام بدم نحوه اجرای سقف کاذب 60*60 و کناف

نصب سقف کاذب به وسیله سازه های 60*60
سقف کاذب

سقف کاذب سقفی است که زیر سقف اصلی استفاده می شود و انواع سقف های کاذب 60*60 گچی پی وی سی آلومینیومی آسمان مجازی کشسان و غیره... است

جهت اجرای سقفهای مشبک برای سقف کاذب آرمسترانگ با تایلهای 60*60 آلومینیومی ،گچی و PVC و آکوستیک - آسمان مجازی و..

این نوع سقف کاذب  از اتصال سازه های سپری کلیک با فواصل 30 در 30 ٬ 30 در 60 و یا 60 در 60 ایجاد می شود که می توان انواع تایلهای گچی ٬ پی وی سی PVC ( مناسب جهت نصب در سرویس ها و آشپزخانه ) ٬ آکوستیک ٬ فلزی ( گالوانیزه و یا آلومینیوم ) و یا انواع طلق را بصورت ترکیبی در آن بکار برد .

سازه سقف کاذب شبکه ای از نبشی گالوانیزه ٬ سپری  و اتصالات آویز ( آویز فنری و یا مفتول گالوانیزه ) تشکیل می شود . از ویژگی های سقف کاذب شبکه ای ( سقف کاذب تایل ) می توان به سهولت در نصب ٬ دسترسی آسان به فضای بالای سقف کاذب و همچنین امکان تعویض تایل ها اشاره نمود .

در این روش پس از اندازه گیری دقیق و تصمیم گیری در مورد محل قرار گرفتن تایل های برش خورده ( در مواردی که طول یا عرص اتاق مضربی از 60 نباشد لازم است تایل ها بصورت برش خورده مورد استفاده قرار گیرند .) نبشی های گالوانیزه دورتادور دیوار در ارتفاع دلخواه با درنظر گرفتن خط تراز نصب می شوند.

عمولا جهت نصب نبشی های سقف کاذب  بسته به جنس دیوار ٬ از میخ پرچ ( دیوارهای پوشیده شده از انواع کاشی و سرامیک ) ٬ رول پلاک ( دیوارهای گچی ) و میخ چاشنی ( دیوارهای بتنی ) استفاده می شود .

پس از نصب نبشی ها لازم است با توجه به محل قرارگیری سپری های اصلی ٬ آویزها نصب شوند . نقش اصلی آویزها مهار وزن سقف کاذب می باشد معمولا تعداد و فاصله بین آویزها متناسب با جنس سقف کاذب و همچنین تعداد روشنایی های مورد نظر محاسبه می شوند .  در صورتی که فاصله بین سقف اصلی و سقف کاذب بیش از یک متر باشد لازم است برای نصب آویزها ابتدا شبکه ای فلزی نصب شده و سپس آویزها به آن متصل گردند .

توجه داشته باشید برای اجرای سقف کاذب آسمان مجازی نیز باید از این روش استفاده کنیم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سقف کاذب جی اس تی واقع در پرند شهرک صنعتی پرند

سقف کاذب GST به یاری ولطف "خداوند" افتخار آن را داریم که با کادری مجرب و متعهد با سابقه اعتبار - با کیفیت مصالح ایرانی در خدمت شما مشتریان عزیز باشیم. شرکت سقف کاذب GST بارزومه قوی توانسته مصالح مورد نیاز کشورهای همسایه را تا حدودی بر طرف کند. انواع تایل های PVC تایل PVC طرح های سقف کاذب پی وی سی بر اساس نوع کاربرد، ساخت تولید می شوند که به طور مثال تمایز آشکاری میان سقف های کاذب ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی وجود دارد و از سوی دیگر با در نظر گرفتن صرفه جویی در انرژی و حتی زیبا سازی فظاهایه کارفته اهمیت خود را آشکار می سازد. محصولات شرکت می باشد. که یکی از مهمترین ویژگی های تایل های سقف کاذب PVC ضد آب بودن این تایل و سقف کاذب است. تایل PVC سفید ساده براق سفید مات مدل حصیری مدل مربع لوزی کوچیک لوزی بزرگ بامبو المپیک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان