اطلاعات تماس
  • 031352***** - 031352*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102266078218631

هایپرفرش؛ هایپرمارکت تخصصی فرش ماشینی

چهار نکته طلایی خرید و فرش

کد: 140102266078218631

https://bit.ly/38thaTS

، اصفهان , (اخبار رسمی): فرش یکی از وسایل واجب و اساسی منازل ما ایرانیان است و وقتی نباشد انگار خانه خالی از مهر و گرما است. این عضو جدا نشدنی منزل باید ویژگی های متعددی داشته باشد که در این مطلب به صورت کامل مطرح شده است. با ما همراه باشید.

4 نکته طلایی خرید فرش
4 نکته طلایی خرید فرش

چهار نکته طلایی که در هنگام خرید فرش باید بدانید


   جنس فرش کاشان
توجه داشته باشید که بسیاری از مشتریان ما به دنبال کیفیت کالا هستند چرا که اعتقاد دارند یک بار هزینه کردن و جنس خوب خریدن به صرفه تر است تا چندین بار خرید کردن کالای با کیفیت پایین تر. خریدن با این اعتقاد کاملاً درست می باشد اما خوب این یک انتخاب کاملاً شخصی می باشد. جنس های مختلف برای فرش های کاشان وجود دارد اما بهترین آن نخ اکریلیک می باشد و نخ اکریلیک یکی از بهترین انتخاب نخ برای فرش شماست. از مهمترین خصوصیات نخ اکریلیک می توان به موارد زیر اشاره کرد. حائض اهمیت است که از جدیدترین فرش های ماشینی می توان به فرش پتینه اشاره کرد که بسیار مورد استقبال همه سنین قرار گرفته است.

  • استقامت بسیار بالای دارد: با توجه به استقامن بالای این نخ، به مرور زمان دچار سایش نمی شود و این نکته بسیار مهم در فرش های با شانه و تراکم بالاست. چرا که در شانه و تراکم های بالا فرش به خودی خود قطر کمی دارد اگر دچار سایش هم شود چیزی جز تاروپود از آنها باقی نخواهد ماند.
  • به مرور زمان سفت و به هم چسبیده نمی شود: بسیاری از نخ های پلی استر بعد از مدتی پا خوردن سفت و به هم چسبیده میشوند و این نشان دهنده کیفیت پایین فرش می باشد. اما نخ اکریلیک این خصوصیت را ندارد و توانسته جایگزین خوبی برای خامه های فرش های دستباف باشد.
  • تثبیت رنگ در نخ های اکریلیک: نخ اکرولیک بعد از رنگ آمیزی اصولاً به یک ثبات در رنگ آمیزی می رسد و بعد از چندین بار شستشو رنگ روی فرش شما در اصطلاح نمیپرد.
  • ضد بید می باشد: اصولاً بید کمتر سراغ فرش هایی با نخ اکرولیک میرود در قدیم یکی از دغدغه‌های کسانی که فرش دستباف داشتند این بود که فرش آن را بید نزند.
  • لطافت بالا: نخ اکریلیک به خاطر نرم و لطیف بودن هنگام کشیدن جاروبرقی بسیار منعطف عمل کرده و به راحتی جاروب میشود.


امروزه فرشهای با جنس های متفاوت در کارخانه های کاشان بافته می‌شود، اما در نظر داشته باشید که هر کدام از این جنس ها برای محیط های متفاوت مناسب می باشد. مثلاً فرش اکریلیک برای مکان های پر رفت و آمد استفاده می شود چرا که دوام بیشتری دارد و از لحاظ قیمتی نیز فرش گران قیمتی می باشد. اما فرش هایی با نخ های دیگر نیز در کاشان بافته می‌شود که مناسب جاهای کم رفت و آمد می باشد و اصولاً کیفیت آن به پای نخ های اکریلیک نمیرسد. این فرش ها کمی پلی استر دارند که به مرور زمان، بسته به میزان پلی استر شان کمی سفت خواهند شد. به هرحال رنگ‌پذیری نخ های پلی استر به خوبی نخ های اکریلیک نیست، اما در نظر داشته باشید که به قول قدیمی‌ها هر چقدر پول دهید آش میخورید.

فرشهایی با نخ پلی استر را اصولاً در مکانهای کم رفت و آمد پهن  می کند و اصولاً فرش های فانتزی و چاپی با این نوع نخ بافته می‌شوند. فرشهای آشپزخانه مدرن و سنتی با هر نوع نخ را می‌توان از هایپر تهیه نمایید. همچنین هر شانه و تراکم فرشهای اکریلیک نیز در هایپرفرش؛ مرجع تخصصی فرش ماشینی موجود است.


2-    در نظر گرفتن فضایی که قرار است فرش مورد نظر در آن پهن شود

اینکه شما در نظر دارید فرش در چه محیطی استفاده کنید بسیار حائز اهمیت است. به شما پیشنهاد میکنیم که در محیط‌های که رفت و آمد بسیار دارید،  مانند پذیرایی ها از فرشهایی با نخ اکرولیک استفاده نمایید. البته برای محیط هایی مانند اتاق خواب و آشپزخانه می توانید از نخ های دیگر با قیمت فرش مناسب استفاده کنید. اصولا نخ هایی که پلی استر زیاد دارد مناسب آشپزخانه نیستند، چرا که آشپزخانه نیز بسیار پر رفت و آمد می باشد بهتر از فرش های با پلی استر کمتر یا فرش های اکریلیک استفاده کنید.


3-    برندهای معتبر کاشان

در کاشان نزدیک به ۲۰۰۰ کارخانه فرش در حال فعالیت می باشد و الزاما همه فرشهای کاشان فرش های با کیفیت بالا نیست. برخی از کارخانه ها از دستگاه های ضعیف تر و تکنولوژی پایین تر و برخی از آنها از دستگاههای بهتر با تکنولوژی بالا استفاده می‌کنند. بعضی از برندها اکثر سلیقه ها را در نظر گرفته و سعی می‌کنند که با طراحی های به روز دنیا هم زیبایی و هم کیفیت را به مشتریان خود هدیه دهند. اصولا برند شدن بعضی از آنها بی دلیل نیست و مجموعه‌ای از خصوصیات جذاب و کارآمد یک نام را به برندی مانند قیطران، محتشم، شاهکار زرتشت تبدیل کرده است. به شما پیشنهاد میکنیم که قبل از خرید فرش کاشان از تجربیات دیگران استفاده نمایید و هرگز فراموش نکنید که برندهای معتبر اولین شعار خود را "مشتری مدار بودن" می دانند. شما می توانید بهترین های کاشان را از ما بخواهید و نگرانی های خود را با کارشناسان ما در هایپر فرش در میان بگذارید و بهترین فرشهای کاشان را از ما بخواهید.


4-    تفاوت شانه و تراکم های متفاوت در کاربرد آنها

فرشهای کاشان در شانه و تراکم های متفاوت و کاربردهای متفاوت بافت و عرضه می‌شوند. هر چه شانه و تراکم فرش بالاتر باشد، فرش طراحی ظریف تری خواهد داشت. البته فرشی با ضخامت پایین تر ربطی به کیفیت فرش ندارد. کیفیت فرش شما فقط و فقط به نخ آن مربوط می‌شود و انتخاب شانه و تراکم الزاماً سلیقه شماست و به نوع کاربرد شما از فرش بستگی دارد. گاهی شما از فرش خود استفاده می‌کنید و از مبلمان استفاده چندانی ندارد مسلما به سراغ فرش های به اصطلاح گوش دار تر خواهید رفت که ما به شما فرش های ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ را پیشنهاد می دهیم. و گاهی شما زیاد از فرش استفاده نکرده و از مبلمان استفاده می کنید که به شما فرشهای ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ و ۴۵۰۰ را پیشنهاد می دهیم. فرش های کاشان با تراکم های متفاوت در هایپر فرش موجود میباشد. این فروشگاه تخصصی فرش کاشان شما را از مبدا که کارخانه می باشد تا مقصد که منزل شماست همراهی کرده و به شما اطمینان می دهد که بهترین ها را از لحاظ کیفیت کاربرد و قیمت انتخاب کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هایپر فرش

فروشگاه اینترنتی هایپر فرش به عنوان یکی از جدیدترین فروشگاه های اینترنتی تخصصی در زمینه خرید اینترنتی فرش ماشینی با پشتوانه بیش از چهل سال فعالیت در زمینه فروشگاه های زنجیره ای فرش ماشینی در دی ماه 1398 راه اندازی گردید، ما در هایپر فرش با پایبندی به سه اصل کلیدی، اطلاعات تخصصی در مورد فرش، فروش بر پایه موجودی کالا و راه اندازی فیلترهای مناسب جهت انتخاب در تلاشیم تا پلوتر از سایر فروشگاه های اینترنتی در زمینه خرید فرش ماشینی فرش به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی فرش ماشینی ایران تبدیل شویم. در این راستا با ارائه خدماتی همچون 7 روز ضمانت بازگشت کالا، تضمین اصل‌بودن کالا، فروش فرش به صورت قسطی،ارسال رایگان فرش و ارائه خدمات 24 ساعته در تلاشیم که به حرکت خود سرعت بخشیده و همچنین رضایت بیشتری از مشتریان را کسب نماییم.

اطلاعات تماس
  • 031352***** - 031352*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار