اطلاعات تماس
  • 031352***** - 031352*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102286081918631

آشنایی با شیوه خرید اقساطی فرش

کد: 140102286081918631

https://bit.ly/3sHxFmr

، اصفهان , (اخبار رسمی): فروش اقساطی فرش به صورت غیر حضوری به چهار روش خرید اقساطی فرش بدون چک، خرید اقساطی فرش بدون پیش پرداخت، خرید اقساطی فرش 36 ماهه، خرید اقساطی فرش با کالا کارت

خرید اقساطی فرش
خرید اقساطی فرش، هایپر فرش

سرعت پیشرفت اینترنت و فضای مجازی در دنیای واقعی ما آنقدر زیاد است که گاهی هضم آن برای آن دسته که همه کارهایشان حضوری بوده سخت است. اما واقعیت همین است، اینکه ما وارد عصر دیجیتال شده‌ایم.

عصری که بدون رو در رو شدن انسان ها انواع احتیاجات یکدیگر را برطرف می‌کنیم. به سرعت نور یک پیام تبریک را به هم می رسانیم و بدون اتلاف وقت در فروشگاه ها از طریق خرید آنلاین کالای خود را انتخاب کرده و به دستمان میرسد. اما در این میان هم بسیاری سودجویان هستند که در حال لطمه زدن به اعتماد مردم و اعتبار دیگر فروشندگان اینترنتی هستند. گاهی با یک بار اعتماد کردن ما فروشگاه اینترنتی را محک می زنیم. اما هنگامی که قصد خرید مبالغ بالاتر را داریم دیگر این ریسک عاقلانه به نظر نمی آید و ما به سراغ تجربه دیگران می رویم. بی‌گمان در بین فروشگاه های اینترنتی فرش هایپر فرش یکی از خوش نام هایی است که دارد به وسیله تجربه دیگران دهان به دهان می‌چرخد.


هایپر فرش؛ هایپر مارکت تخصصی فرش ماشینی در کنار دیگر همکاران خود مانند شهر فرش، آقای فرش و دیجی کالا مفتخر است که در حال ارائه بهترین ها به شما می باشد.
با توجه به تورم و گرانی کالاها با توجه به پایین آمدن قدرت خرید بسیاری از خانواده های ایرانی هایپر فرش قدرتمند تر از همیشه در صدد خرید اقساطی فرش کاشان برای هم‌میهن های عزیز است. شما اگر به فکر خرید فرش جهیزیه به صورت اقساطی می باشید می توانید در سایت هایپر فرش به سادگی فرش خود را انتخاب کرده و به صورت اقساطی خرید نمایید. هایپر فرش انواع و اقسام طرح های اقساطی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است که تحت هر شرایطی قادر به خرید فرش مورد نظر خود باشید. در هایپر فرش بیش از صدها مدل و رنگ از بهترین برندهای کاشان موجود می باشد که این امکان را به شما می دهد که، فرش خود را با هر طرح، رنگ ، شانه و تراکم انتخاب کرده و در کنار خانواده از آن لذت ببرید.


شرایط فروش اقساطی را به اختصار برای شما بیان می کنیم شما بعد از انتخاب هر یک از شرایط زیر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

1- خرید اقساطی فرش با چک بدون سود و بهره
شما می توانید بعد از انتخاب فرش خود از سایت هایپر فرش بخشی از مبلغ فاکتور را که کارشناسان تعیین می‌کنند به صورت پیش پرداخت پرداخت نمایید و چک‌های مابقی فاکتور را به صورت اقساطی پرداخت نمایید در نظر داشته باشید که هایپر فرش کالاهای خود را از لحاظ قیمت و کیفیت ضمانت کرده و شما می توانید ضمانت نامه فرش را در سایت فعال نمایید. این طرح برای زوج های جوان بسیار مناسب و ایده آل می باشد.

از برندهای معتبر که می توان در فروشگاه اینترنتی نام برد فرش قیطران، فرش محتشم، فرش ساتراپی، فرش الماس کویر، فرش پامچال، فرش زرتشت، فرش سیزان و .... می باشد که به راحتی می توانید به صورت اقساط خرید نمایید.


2- خرید اقساطی فرش ۳۶ ماهه
در این طرح شما به بانک سپه با شرایط بانکی خود معرفی کرده و در آنجا کارت "خرید کالای ایرانی" را دریافت می‌کنید و از طریق سایت با کارشناسان ما در ارتباط هستید و فرش خود را خرید میکنید. البته در نظر داشته باشید که در این طرح ها شما از تخفیفات نقدی بهره مند نمی شوید.


3- خرید اقساطی با کالا کارت مهر
شما می توانید با مراجعه به نزدیکترین شعبه بانک قرض الحسنه مهر و انجام شرایط بانکی کالا کارت دریافت نمایید. البته در نظر داشته باشید که قبل از مراجعه، با کارشناسان ما در هایپرفرش در تماس باشید و میزان خرید خود را حتماً تخمین بزنید، تا از میزان وام کالا کارت خود مطلع باشید. پس از دریافت کارت کالا کارت می توانید با مراجعه به سایت خرید خود را انجام داده و لذت داشتن فرشی زیبا را به خانواده‌های خود هدیه دهید.


4- خرید اقساطی بدون چک و بدون ضامن
در این طرح که هایپر فرش با همکاری سایت لندو این شرایط را برای شما مهیا کرده است شما با مراجعه به هایپر فرش و تخمین مبلغ خرید میتوانید به سایت لندو مراجعه کرده و با سفته از این سایت وام دریافت کنید. پس از تکمیل مدارک خرید خود را در سایت هایپر فرش انجام دهید.


شما در هایپرفرش می توانید از بهترین برندهای به روز ایران فرش خود را خریداری کنید. فرش هایی با شانه و تراکم های متفاوت و تنوع رنگ بسیار بالا اگر به دنبال فروش اقساطی فرش 700 شانه، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه به صورت آنلاین می باشید میتوانید هایپر فرش، هایپر مارکت تخصصی فرش ماشینی را انتخاب نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هایپر فرش

فروشگاه اینترنتی هایپر فرش به عنوان یکی از جدیدترین فروشگاه های اینترنتی تخصصی در زمینه خرید اینترنتی فرش ماشینی با پشتوانه بیش از چهل سال فعالیت در زمینه فروشگاه های زنجیره ای فرش ماشینی در دی ماه 1398 راه اندازی گردید، ما در هایپر فرش با پایبندی به سه اصل کلیدی، اطلاعات تخصصی در مورد فرش، فروش بر پایه موجودی کالا و راه اندازی فیلترهای مناسب جهت انتخاب در تلاشیم تا پلوتر از سایر فروشگاه های اینترنتی در زمینه خرید فرش ماشینی فرش به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی فرش ماشینی ایران تبدیل شویم. در این راستا با ارائه خدماتی همچون 7 روز ضمانت بازگشت کالا، تضمین اصل‌بودن کالا، فروش فرش به صورت قسطی،ارسال رایگان فرش و ارائه خدمات 24 ساعته در تلاشیم که به حرکت خود سرعت بخشیده و همچنین رضایت بیشتری از مشتریان را کسب نماییم.

اطلاعات تماس
  • 031352***** - 031352*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف