اطلاعات تماس
  • 031352***** - 031352*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103186124418631

هایپرفرش؛ هایپرمارکت تخصصی فرش ماشینی

مقایسه فروشگاه های اینترنتی فرش 1401

کد: 140103186124418631

https://bit.ly/3xoBApK

، اصفهان , (اخبار رسمی): آیا تا به حال خرید اینترنتی داشته اید؟ آیا تبلیغات گسترده می تواند اعتماد شما را نسبت به نام ها و برند ها جلب کند؟ تا چه حد این شعارهای اینترنتی محقق شده است؟ در این مقاله می توانید تمامی مواردی که یک فروشگاه اینترنتی خوب باید داشته باشد را مطالعه نمایید.

مقایسه فروشگاه های اینترنتی فرش 1401
مقایسه فروشگاه های اینترنتی

مقایسه فروشگاه های اینترنتی فرش 1401

این روزها بازار خرید های اینترنتی بسیار داغ است. خرید آنلاین کمک کرده است که همه مردم بتوانند به راحتی از شهرها و مکان های مختلف خرید کنند و نیاز به اتلاف وقت و هزینه و انرژی نداشته باشند. اما چقدر نسبت به خرید خود اعتماد و اطمینان دارند؟

می خواهم به سراغ فروشگاههای اینترنتی فرش برویم و بیشتر در این باره تحقیق و بررسی کنیم. در موازی هم فروشگاه های اینترنتی بسیاری در زمینه هم فعالیت دارند، اما خوب می خواهم به نامهای نام آشنا تر اشاره کنم. شهرفرش که این روزها با تبلیغات بسیار توانسته اسم خود را بر سر زبان‌ها بیندازد، یا دیجی کالا که بسیار پرطرفدار است و هایپر فرش که به‌عنوان هایپرمارکت تخصصی فرش ماشینی این روزها در کنار فروشگاههای فرش نامش در میان خانواده‌های ایرانی نام آشناست.
 
قیمت فرش در فروشگاه های اینترنتی

با نگاه به قیمت ها میتوان دیجی کالا را از لحاظ قیمت یکی از گران ترین ها و شهر فرش را یکی از ارزان‌ترین ها بدانیم. اما خوب می توان در مورد دیجیکالا اینگونه قضاوت کرد، که این فروشگاه اینترنتی فرش به عنوان یک‌ واسطه بین تولید کننده و مشتری پورسانت خودش را دریافت می‌کند و طبیعتاً شاید قیمتش کمی بیشتر باشد. اما دیجی کالا بسیار منظم تر از بقیه فروشگاه ها اقدام می کند. قیمتهای هایپر فرش در سایت درمقایسه با سایت شهر فرش گرانتر است. اما نکته قابل توجه این است که قیمت ها در سایت شهرفرش به روز رسانی نشده است، در صورتی که به روز بودن قیمت در خرید فرش ماشینی به صورت آنلاین یکی از مهمترین نکته در فروش اینترنتی می باشد. اما قیمت و موجودی در هایپر فرش در حال به روز رسانی می باشد که این خود می‌تواند از نکات بسیار مهم در خرید آنلاین باشد. در چنین موقعیتی شما باید حتما به تاریخ بروزرسانی سایت دقت داشته باشید.


شرایط فروش ویژه

در مورد طرح اقساطی فرش باید بدانید که کسانی که قصد خرید اینترنتی فرش را دارند با لحاظ آنچه در مورد فروشگاه های مختلف بیان شد می توان فروشگاه خود را انتخاب کنند.
در مورد دیجی کالا طرح اقساطی با سود قابل توجهی به صورت آنلاین برای مشتریان وجود دارد. در باب شهرفرش باید بیان کنم که شما هیچ پاسخی از طریق سایت دریافت نمی‌کنید و تقسیط های ارائه شده در سایت به صورت خرید حضوری می باشد. اما در هایپر فرش شما میتوانید خرید اقساطی فرش با قیمت اصلی فرش را داشته باشید و چک‌های ضمانت را به کمک کارشناسان فرش ارسال فرمایید. شما همچنین می توانید در مرحله به مرحله ارسال کالای خود تماس تصویری داشته باشید تا فرش را خیلی دقیق تر مشاهده کنید.

ارسال کالا

در مورد ارسال کالا و مدت زمان ارسال آن که می‌تواند برای بسیاری از مشتریان پروسه استرس زایی باشد: در هایپر فرش کارشناس سایت فعال می باشد و طبق تبلیغات خود کالا را در کمتر از ۲۴ ساعت ارسال می‌کند. دیجی کالا نیز به دلیل اینکه فروش کالای خود را برحسب موجودی انجام می‌دهد و فرجه ای را برای سفارش کالا نمی سوزاند تقریباً در مدت زمان دو هفته ای کالا را به دست مشتری می رساند. اما در مورد شهرفرش باید بگویم که شما اصلاً قادر به سفارش کالا نمی باشید و در عمل سایت غیر فعال میباشد.


تنوع محصولات
باید گفت در این زمینه نیز هایپرفرش و شهر فرش در یک رده هستند چون هردو به صورت تخصصی در زمینه فرش کاشان فعالیت دارند. انواع فرش های ماشینی در اسن دو فروشگاه وجود دارد. برای خرید فرش 700 شانه ، 1200 شانه و 1500 شانه بهتر است به هایپرفرش سربزنید، چون قیمت ها و موجودی به روزتری دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هایپر فرش

فروشگاه اینترنتی هایپر فرش به عنوان یکی از جدیدترین فروشگاه های اینترنتی تخصصی در زمینه خرید اینترنتی فرش ماشینی با پشتوانه بیش از چهل سال فعالیت در زمینه فروشگاه های زنجیره ای فرش ماشینی در دی ماه 1398 راه اندازی گردید، ما در هایپر فرش با پایبندی به سه اصل کلیدی، اطلاعات تخصصی در مورد فرش، فروش بر پایه موجودی کالا و راه اندازی فیلترهای مناسب جهت انتخاب در تلاشیم تا پلوتر از سایر فروشگاه های اینترنتی در زمینه خرید فرش ماشینی فرش به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی فرش ماشینی ایران تبدیل شویم. در این راستا با ارائه خدماتی همچون 7 روز ضمانت بازگشت کالا، تضمین اصل‌بودن کالا، فروش فرش به صورت قسطی،ارسال رایگان فرش و ارائه خدمات 24 ساعته در تلاشیم که به حرکت خود سرعت بخشیده و همچنین رضایت بیشتری از مشتریان را کسب نماییم.

اطلاعات تماس
  • 031352***** - 031352*****
[نمایش اطلاعات]