اطلاعات تماس
  • 031352***** - 031352*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102216068418631

راهنمای خرید زیباترین فرش کاشان

کد: 140102216068418631

https://bit.ly/3Lfb7jl

، اصفهان , (اخبار رسمی): شهر کاشان به عنوان قدیمیترین شهر در زمینه فرش ماشینی شناخته می شود و اکنون یکی از بهترین تولید کنندگان فرش ماشینی است. خرید فرش کاشان این روزها دغدغه بسیاری از افراد می باشد.برای رفاه شما مشتریان عزیز ما در هایپرفرش، مجموعه ای از فرش های کاشان را در طرح ها و نقش های به روز فراهم آورده ایم.

خرید زیباترین فرش کاشان+ قیمت فرش کاشان
خرید فرش کاشان در هایپرفرش

بهترین فرش کاشان

شهر کاشان به عنوان قدیمیترین شهر در زمینه فرش ماشینی شناخته می شود و اکنون یکی از بهترین تولید کنندگان فرش ماشینی است. این شهر زیبا دارای چندین منطقه صنعتی و کارخانجات است که بیشترین فعالیت را در عرصه فرش ماشینی دارند. از آنجایی که فعالیت دیرینه ای در فرش ماشینی دارد معتبرترین شرکت ها نیز در شهر کاشان واقع شده اند. در ادامه بهترین فرش ها، طرح ها، برندها و کارخانه ها بیان شده است . در آخر نظرسنجی در این زمینه  انجام شده که می توانید نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید و از نظرات دیگران استفاده کنید.


در راستای بهترین فرش این نکته حائض اهمیت است که اصلا بهترین فرش چه خصوصیاتی دارد؟

در فرش خوب خصوصیاتی از جمله شانه و تراکم، جنس فرش، ضمانت فرش و طرح اصیل و به روز مورد اهمیت است که در زیر به صورت لیست وار چندین خصوصیت فرش را توضیح می دهیم.
1- شانه و تراکم: فرش بسته به نیاز شما می تواند فرش 500 شانه،  فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه باشد که در پشت هر فرش باید ثبت شده باشد. دقت کنید فرش 2000 شانه و یا عددهای دیگر جزو فرش های تقلبی می باشد.
2- جنس فرش: می توانید از نوع پلی استر، پلی پروپلین، bcf و اکریلیک باشد که جنس نخ اکریلیک از بهترین نوع آن ها است. جنس نخ نیز در پشت فرش نوشته شده است.
3- ضمانت فرش: بسته به نوع فروشگاه و برند متفاوت است. ما در هایپرفرش در حدود 5 سال ضمانت را برای فرش های خود در نظر گرفته ایم که مدت بسیار زیادی است.
4- طرح فرش: طرح اصیل و به روز یکی دیگر از معیار های بهترین فرش است که باید مورد توجه قرار گیرد. به این صورت که سعی کنید از فروشگاه هایی خرید نمایید که معتبر باشند و از تنوع بالایی نیز برخوردار باشند. نکته معتبر بودن در اصالت فرش به بروز بودن فرش ها برمیگردد.

بهترین برند فرش کاشان

با وجود زیاد بودن کارخانجات در این شهر نمیتوان تمامی کارخانه ها را به عنوان بهترین برند شناخت در زیر لیستی از بهترین برندها را مشاهده می‌کنید.
معرفی بهترین برندهای فرش کاشان
1-    فرش قیطران
2-    فرش پامچال
3-    فرش محتشم کاشانی
4-    فرش الماس کویر
5-    فرش شاهکار صفویه، زرتشت، ساتراپی

علاوه بر برند شاید رنگ، طرح و مدل فرش برای شما سوال باشد که کدام بهتر است؟ در ادامه به این دو سوال پاسخ می دهیم.

بهترین رنگ فرش کاشان کدام است؟

در زمان انتخاب فرش رنگ فرش بسیار با اهمیت است، اما نمیتوان گفت بهترین رنگ فرش کدام است چون به سلیقه شخص برمیگردد و با توجه به سلیقه افراد، انتخاب ها متفاوت است. اما نکته قابل توجه این است مکه رنگ فرش باید با دگوراسیون شما مطابقت داشته باشد در دسته بندی رنگ ها به نوع هر رنگ اشاره شده که با کلیک بر روی هر کدام به صفحه رنگ مربوطه هدایت می شوید. در بالای هر صفحه، طرح و نقش های مختلف همان رنگ را مشاهده می کنید و در پایین صفحه توضیحاتی دررابطه با رنگ و چگونگی ست کردن با دیگر وسایل منزل را مشاهده می کنید.


بهترین  مدل فرش کاشان کدام است؟

وقتی صحبت از بهترین مدل فرش می شود منظور همان بهترین طرح فرش کاشان است. طرح های فرش ماشینی به چندین نوع،  فرش طرح افشان که از جدیدترین طرح هاست، فرش طرح لچک و ترنج که از قدیمی ترین طرح هاست، فرش طرح نایین که بسیار شبیه به فرش های دستباف است، فرش طرح ریزماهی که دارای طرح های ریز فراوانی است یا تلفیقی ز این طرح ها که فرش طرح تلفیقی نام دارد. شما عزیزان برای اطلاع بیشتر از این طرح ها بر روی هر یک کلیک نمایید تا فرش های هر طرح را در رنگبندی های مختلف مشاهده نمایید و توضیح مختصر و مفیدی نیز پایین هر صفحه مشاهده کنید تا با اطلاعات جامعی بهترین فرش ماشینی کاشان را خریدکنید.

بهترین فرش فروشی کاشان

همانطور که گفته شد تمامی کارخانجات، فرش های مرغوب و خوبی ندارند. در همین زمینه تمامی فرش فروشی ها که منظور فروشگاه های فرش است نیز فرش های مرغوب و بهترین فرش را دارا نیستند. برای خرید فرش ماشینی باید به نمایندگی های فرش ماشینی مراجعه نمایید که در همین زمینه فروشگاه اینترنتی فرش هایپرفرش که از بزرگترین فروشگاه هاست نمایندگی تمامی برند های معروف را داراست. شما با اطمینان خاطر چه در حالت حضوری و چه در حالت آنلاین با خیال راحت می توانید بهترین فرش کاشان را خرید نمایید.

هایپرفرش؛ هایپرمارکت تخصصی فرش ماشینی
برای رفاه شما مشتریان عزیز ما در هایپرفرش، مجموعه ای از فرش های 700 شانه،1200 شانه و 1500 شانه در طرح ها و نقش های به روز فراهم آورده ایم. با مراجعه به سایت هایپرفرش (hyperfarsh.com) و یا به فروشگاه به آدرس اصفهان، خیابان جی، روبرو خانه ژیمناستیک می توانید بهترین فرش را خرید نمایید. درصورت هرگونه سوال می توانید با شماره 09392579256 تماس حاصل نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هایپر فرش

فروشگاه اینترنتی هایپر فرش به عنوان یکی از جدیدترین فروشگاه های اینترنتی تخصصی در زمینه خرید اینترنتی فرش ماشینی با پشتوانه بیش از چهل سال فعالیت در زمینه فروشگاه های زنجیره ای فرش ماشینی در دی ماه 1398 راه اندازی گردید، ما در هایپر فرش با پایبندی به سه اصل کلیدی، اطلاعات تخصصی در مورد فرش، فروش بر پایه موجودی کالا و راه اندازی فیلترهای مناسب جهت انتخاب در تلاشیم تا پلوتر از سایر فروشگاه های اینترنتی در زمینه خرید فرش ماشینی فرش به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی فرش ماشینی ایران تبدیل شویم. در این راستا با ارائه خدماتی همچون 7 روز ضمانت بازگشت کالا، تضمین اصل‌بودن کالا، فروش فرش به صورت قسطی،ارسال رایگان فرش و ارائه خدمات 24 ساعته در تلاشیم که به حرکت خود سرعت بخشیده و همچنین رضایت بیشتری از مشتریان را کسب نماییم.

اطلاعات تماس
  • 031352***** - 031352*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع دستی