اطلاعات تماس
  • 091273*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102296085018827

مزایا و ویژگی های فلاورباکس چوبی

کد: 140102296085018827

https://bit.ly/3wyePjY

، (اخبار رسمی): حتما دیده اید که چگونه گیاهان و گل ها، زیبایی کلی یک خانه یا یک ملک تجاری را افزایش می دهند. با قرار دادن فلاور باکس می توانید این زیبایی را دو چندان کنید

حتما دیده اید که چگونه گیاهان و گل ها زیبایی کلی یک خانه یا یک ملک تجاری را افزایش می دهند. با قرار دادن فلاور باکس می توانید زیبایی گلها و گیاهان را افزایش دهید. فلاور باکسها در اشکال و اندازه ها و مواد مختلف موجود هستند. یکی از گزینه های محبوب برای رشد گیاهان ، فلاور باکس است.

باکس ها شیک و جذاب هستند. علاوه بر این ، می توان آنها را به رنگ دلخواه سفارشی ساخت ، بنابراین آن را به یک ایده عالی برای فضای داخلی و خارجی خانه شما تبدیل می کند. اگر از جعبه های چوبی زیبا استفاده می کنید ، می تواند زیبایی باغ ، حیاط یا ورودی را افزایش دهد. معمولاً در بیشتر فضاهای تجاری می توان باکس گل را برای افزایش زیبایی فضا و نمایش مناظر زیبا یافت.

فلاور باکس های ساج زیبا هستند و عموماً ماندگاری بالایی نیز دارند. چوب سرو قرمز معمولاً به دلیل دوام و مقاومت طبیعی در برابر پوسیدگی برای باغ ها استفاده می شود. چوب های رنگ آمیزی شده می توانند راهی عالی برای تکمیل نمای بیرونی خانه شما و ایجاد یک طراحی یکپارچه باغ باشند.

روکش پلاستیکی می توانند عمر چوب و فلاور باکس شما را افزایش دهند و ماندگاری بیشتری خواهند داشت. برای سفارش خرید فلاورباکس چوبی از گروه مهندسی آژمان، می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

مزایای فلاور باکس

سهولت جابجایی: یکی از مزایای اصلی فلاور باکس ، قابلیت جابجایی آن است. از آنجایی که وزن آنها به اندازه جعبه های بتنی نیست ، می توانید آن را به راحتی از جایی به مکان دیگر منتقل کنید. می توان آن را به راحتی در باغ ، حیاط ، سایه ، فضای باز یا روی تراس قرار داد. فلاور باکس کوچک به راحتی قابل حمل هستند. با این حال ، اگر می خواهید درختان و درختچه های بزرگ بکارید ، باید از یک فلاور باکس بزرگ استفاده کنید. جابجایی جعبه های بزرگ کمی دشوار است.

دوام چوب: دوام فلاورباکس چوبی بستگی به نوع یا کیفیت چوب مورد استفاده در ساخت آن دارد. بنابراین ، یکی از عوامل کلیدی که هنگام انتخاب فلاور باکس چوبی باید به آن توجه کنید این است که باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد ، به گونه ای که عمر بیشتری داشته باشد. چوب قرمز یکی از بهترین چوب ها برای ساخت فلاور باکس است.

استفاده از خاک مناسب: انواع گوناگون گیاهان مستلزم انواع مختلف خاک برای رشد کامل هستند. وقتی درخت یا هر گیاه دیگری را در باکس گل می کاریم. ما می توانیم از خاک مناسب مورد نیاز گیاه استفاده کنیم حتی اگر نوع خاک محل شما متفاوت باشد. در حالی که گیاهان را در فلاور باکس یا هر گیاه دیگر کاشت می کنید ، خاک سریعتر خشک می شود ، بنابراین گیاهان را به طور منظم آبیاری کرده و مواد مغذی را برای مرطوب نگه داشتن و بارور نگه داشتن خاک اضافه کنید.

زیبایی: در حالی که چوب یکی از گزینه هایی است که بر راحتی و کمال در استفاده تاکید دارد، اما در میان مردم ترجیح داده می شود. از این نظر، اگر قصد خرید گلدان دارید، چوب باید در میان گزینه ها باشد. رنگ آمیزی چوب به راحتی امکان پذیر است که از نظر زیبایی در مقایسه با بسیاری از انواع گلدان های دیگر مزیت دارد. اگر می خواهید از نظر زیبایی ظاهری طبیعی داشته باشید، اولین و مهمترین انتخاب شما باید گلدان های چوبی باشد.

دارای قابلیت بازیافت:اگرچه چوب از نظر بصری گزینه ای عالی است، اما تعداد قابل توجهی از مردم به بازیافت چوب اهمیت می دهند. طبیعی بودن، کیفیت و مفید بودن آن باعث شده است که گلدان های چوبی به شدت مورد توجه قرار گیرند. این به شما امکان می دهد از دقیق ترین راه حل ها برای خود بهره مند شوید.برای اینکه گل ها با خاک زنده شوند باید از گلدان مناسب استفاده کرد. پلاستیکی بودن گلدان ها گاهی اوقات مانع رشد گل ها می شود. برای جلوگیری از این منفی بودن بی شک انتخاب و بهترین گزینه با کیفیت چوب است. هم ویژگی بازیافت آن و هم توانایی آن در ادغام با خاک و امکان رشد گل ها از با ارزش ترین ویژگی های این محصولات است.

عایق حرارتی:یکی از مهم ترین ویژگی های گلدان های چوبی عایق بودن حرارت است. چوبی که برای اطمینان از تغذیه خاک و رشد صحیح گل ها انتخاب می شود، به دلیل اینکه فرآوری شده است، کاملاً متفاوت است. برای گلدانی که گرما را به طور مثبت جذب می کند، باید مراقب استفاده از چوب باشید. در مقایسه با گلدان های پلاستیکی، فلزی، فایبرگلاس، سالم ترین نوع گلدان برای گیاه، گلدان چوبی است. در برخی مصارف جعبه های فلزی مانند ورق فلزی را در گلدان چوبی باغچه قرار می دهند و گیاه را در این جعبه های فلزی می کارند که باعث می شود فلز در معرض آفتاب در روزهای گرم تابستان بیش از حد گرم شده و ریشه گیاه را بسوزاند. اکیدا قرار دادن جعبه فلزی یا پلاستیکی در مدل های گلدان چوبی توصیه نمی شود، توصیه می شود از مدل های گلدان چوبی باغی به صورت کاملا چوبی استفاده کنید.

گلدان های چوبی زیبا و هستند و به طور کلی دوام زیادی نیز دارند. سرو چوب سرخ به دلیل دوام و مقاومت طبیعی در برابر پوسیدگی معمولاً برای باغ های مدرن استفاده می شود.

فلاورباکس های چوبی رنگ شده می توانند راهی عالی برای تکمیل نمای بیرونی خانه شما و ایجاد یک طراحی باغ یکپارچه باشند. از لکه‌ها و درزگیرها روی کاشت‌های خود خودداری کنید زیرا معمولاً برای گیاهان سمی هستند.

آسترهای پلاستیکی می توانند عمر گلدان و فلاورباکس چوبی شما را افزایش دهند یا از آنها به عنوان “کش گلدان” برای نگهداری گیاهان گلدانی استفاده کنند و عمر طولانی تری داشته باشند. یکی دیگر از مزیت های بزرگ گلدان های چوبی این است که می توانید ویژگی هایی مانند تراس و نیمکت را برای یک واحد جذاب و کاربردی ترکیب کنید.

فلاور باکس چوب از چوب ضد خوردگی ساخته شده است چوب ضد خوردگی خاصیت ضد خوردگی، ضد حشرات، ضد قارچ و کپک زدگی چوب معمولی پس از عملیات ضد خوردگی دارد که باعث افزایش طول عمر می شود. چوب معمولی فلاور باکس همچنین دارای ویژگی های نفوذپذیری خوب و مقاومت قوی در برابر ریزش است و در عین حال می تواند از تغییر رطوبت چوب تیمار شده جلوگیری کرده و درجه ترک خوردگی چوب را کاهش دهد.

فلاور باکس های چوبی را می توان در انواع فضای سبز باغ استفاده کرد که اغلب در مکان های زیبا برای استراحت و تماشا قرار می گیرد و همچنین می توان با توجه به نیاز مکان به اشکال مختلف طراحی کرد، نه تنها از نظر ظاهری زیبا، قوی است. از نظر کیفیت، بلکه در عملکردهای بی نظیر فلاور باکس های چوبی معمولی: غیر پوسیدگی، بادوام، بدون ترک، ضد حشرات و ضد آب، حتی در محیط های مختلف خشن، می توانند بادوام باشند و جعبه گلدان چوبی را می توان برای حفظ و نگهداری کرد. مدت طولانی تحت استفاده معمولی

فلاور باکس ضمن زیباسازی محیط باعث افزایش طول عمر می شود و به طور موثری از هدر رفتن چوب جلوگیری می کند و کناره آن کمکی به محیط زیست می کند.علاوه بر این فلاور باکس چوبی ضد زنگ به طور موثری از آسیب حشرات و آفات جلوگیری می کند. مورچه ها و بسیاری از کودکان به راحتی جذب گل های زیبا می شوند، بسیار نزدیک به جعبه گل خواهد بود، اما جعبه گل معمولی برای مدت طولانی خورده می شود و مورچه ها و حشرات زیادی در آن وجود دارد که بسیار است. غیر بهداشتی، و فلاورباکس چوبی ضد خوردگی می تواند به طور موثر از این نقص جلوگیری کند.

با معرفی ویژگی های فوق همه متوجه مزایای فلاور باکس چوبی می شوند و در عین حال تعمیر و نگهداری روزانه را نیز در حین استفاده انجام می دهیم و معمولاً به نظافت و نگهداری فلاور باکس توجه بیشتری می کنیم. ، تا باکس گل چوب ضد زنگ ماندگاری زیادی داشته باشد.آن را تمیز و بهداشتی نگه دارید.

نحوه نگهداری از گلدان های چوبی

  • فلاور باکس های چوبی را با روغن یا رنگ ضد آب غیر سمی مقاوم کنید.
  • داخل گلدان چوبی های مستعد پوسیدگی را با پلاستیک سیاه (با سوراخ هایی در کف برای زهکشی) خط کشی کنید.
  • اتصالات فلاورباکس های چوبی را با میخ های ضد زنگ اضافی تقویت کنید.

 

ویژگی های گلدان چوبی

فواید:

  • در انواع چوب ها و رنگ ها موجود است: سرو، چوب سرخ، ساج، سرو
  • تطبیق پذیری بسیار خوبی برای ترکیب با سایر اجزای باغ مانند نشیمن، نرده یا انباری فراهم می کند
  • گلدان های قرمز و سرو را می توان بدون رنگ آمیزی استفاده کرد زیرا در برابر پوسیدگی مقاوم هستند
  • گلدان های چوبی ریشه گیاهان را از گرمای آفتاب تابستان عایق می کنند
  • فلاورباکس های چوبی از نظر وزن و تخلخل بین پلاستیک و خاک رس قرار می گیرند
  • برای عمر طولانی‌تر، گلدان‌ها را با پلاستیک بپوشانید یا گیاهان از قبل در گلدان را داخل آن قرار دهید

ملاحظات:

  • گلدان های چوبی رنگ نشده و بدون آستر به مرور زمان پوسیده می شوند
  • آفات اغلب دوست دارند در گلدان های چوبی ساکن شوند، مراقب مورچه های نجار باشند و حشرات بکارند.

 

مواردی که در مورد فلاور باکس باید در نظر بگیرید

با رنگ آمیزی باکس گل با رنگ های مختلف ، ظاهر گلدان ها خود را جذاب کنید تا با فضای اطراف یا چشم انداز آن مطابقت داشته باشد. می توان از یک روکش محافظ شفاف برای حفظ ظاهر طبیعی خود استفاده کرد که ظاهری درجه یک دارد.

فراموش نکنید که قبل از افزودن خاک و همچنین بعد از آن ، سیلانت را به باکس اضافه کنید. هر پنج سال این باکس هرگونه توده، سوزاندن سطح UV یا سیلانت قدیمی را از بین می برد. هنگام شستن جعبه های چوبی با دقت عمل کنید. اطمینان حاصل کنید که آب دانه چوب را قطع نمی کند.

پس از خشک شدن فلاور باکس، هر فضای بریده بریده را با سنباده بزنید تا چوب صاف شود. پس از اطمینان از سنباده زدن ، چوب را با مقداری سیلانت بپوشانید. یک سیلانت شفاف برای جعبه های چوبی ایده آل ترین است زیرا زیبایی طبیعی چوب را پنهان نمی کند. برای باکس چوبی داخلی ، از روکش مومی استفاده کنید.

فلاور باکس که در خارج از خانه در فضای باز نگهداری کرده اید ، از شرایط سخت آب و هوایی محافظت نمی شوند. آنها در طول زمان به دلیل کوچک شدن و بزرگ شدن ناشی از دما و سایر عوامل اقلیمی دچار ترک می شوند. در صورت مشاهده هر گونه ترک، مطمئن شوید که آنها را سنباده زده اید تا سطح صافی به دست آید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091273*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش