اطلاعات تماس
  • 091273*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103146117918827

پله چوبی و طراحی های جذاب برای آن

کد: 140103146117918827

https://bit.ly/3xnd2hP

، (اخبار رسمی): پله چوبی، زیبایی بسیار زیادی دارد و در این مقاله با چندین طرح جذاب برای آن آشنا خواهیم شد

چوب یکی از قدیمی ترین مصالح مورد استفاده در ساخت راه پله است. پله های چوبی علاوه بر یک تصویر سنتی، می توانند جلوه های متفاوتی از ظریف گرفته تا روشن و دوستانه تا مدرن و خطی را به دست آورند.
چوب عجیب و غریب برای فروش
پله های چوبی تصویر اتاق گرم و زیبا را ساطع می کنند. لزومی ندارد همیشه سنتی باشند و از سلیقه اکثریت پیروی کنند. نوع چوب برای پله ها می تواند متفاوت باشد و فضای زیادی برای فردیت باقی می گذارد.

علاوه بر چوب های خانگی مانند راش یا زبان گنجشک، می توانید از چوب های عجیب و غریب مانند ساج یا ماهون نیز استفاده کنید. این به پله های شما ظاهری عجیب و غریب می دهد و ظرافت آنها را افزایش می دهد. با چوب های ظریفی مانند بلوط یا شاه بلوط نیز می توان محیط زیبایی را به دست آورد.

انواع پله چوبی مدرن برای ساختار خطی

اگر ایده های خاصی در مورد کیفیت، عملکرد و جلوه بصری پله های خود دارید، پله های پیچ و مهره ای ساخت راه پله مناسبی برای شما هستند. از سوی دیگر، پله های کنسولی با ایجاد حس شناور بودن کاملا آزاد در فضا، حسی خاص، آزاد و جادار به اتاق ها می بخشد. پله‌های تاشو به پلکان‌های تاشوی اشاره دارد که می‌توانند برای مثال، اتاق زیر شیروانی را در دسترس قرار دهند. راه‌پله‌های تاشو سریع نصب می‌شوند و به همین راحتی جاگذاری می‌شوند. ما آلومینیوم را برای راه پله های تاشو سبک توصیه می کنیم، اما می توان از مواد دیگر نیز استفاده کرد. به عنوان مثال، فولاد و چوب، مصارف رایجی هستند. با ساخت این پله، ما همچنین به طور خاص بر عملکرد عالی تمرکز می کنیم.

پله های چوبی و استیل ضد زنگ

هنگام ساخت پله های خود، ما به کیفیت مواد مورد استفاده توجه ویژه ای می کنیم. بنابراین پله های ما از چوب جامد با کیفیت بالا ساخته شده اند و بسته به خواسته ها و ایده های شما می توانند با عناصر ساخته شده از فولاد ضد زنگ و شیشه ترکیب شوند.

در حالی که نرده‌های چوبی زیبایی طبیعی و طراحی پیچیده را منعکس می‌کنند، پله‌های چوبی همراه با نرده‌های فولادی ضد زنگ می‌توانند حس مدرن فضا را منتقل کنند. فولاد ضد زنگ نه تنها جاودانه و زیبا به نظر می رسد، بلکه می تواند به عنوان چشم نوازی بین عناصر چوبی عمل کند و با تغییر مواد، پله ها را به صورت نوری شل کند.

پله های چوبی با نرده های شیشه ای - ظرافت بی انتها

یکی از اجزای ضروری یک راه پله جذاب، نرده است که راه پله را در یک قاب محصور کرده و کامل می کند. پله های چوبی که دارای نرده شیشه ای هستند، ظرافتی جاودانه را منتقل می کنند و هر پله ای را منحصر به فرد می کنند.

شما می توانید نرده های فولادی ضد زنگ را با پانل های شیشه ای با راه پله های مستقیم و مارپیچ ترکیب کنید. علاوه بر این، می‌توانید بین شیشه‌های مات و مات یکی را انتخاب کنید ، که به پلکان خود یک حس شخصی دیگر می‌دهد.

ما برای نرده های شیشه ای از شیشه مرغوب استفاده می کنیم و نرده ها و اتصالات پیچی را از بهترین کروم می سازیم. اثر متقابل مواد درجه یک و طراحی پیچیده، محیطی روشن، باز و دوستانه ایجاد می کند.

پله های چوبی با نور ال ای دی

نور مناسب پله ها در درجه اول برای جلوگیری از حوادث استفاده می شود، زیرا اگر به اندازه کافی روشن نباشند از پله ها چشم پوشی می شود. علاوه بر این، نورپردازی پله ها کاربرد تزئینی دارد و می تواند آنها را از نظر بصری جلوه دهد. به طور خاص نورپردازی LED که به پله ها متصل می شود، فضای خاصی را ایجاد می کند.

راه پله های چوبی که مجهز به نور LED هستند می توانند به راحتی چشم نواز شوند و تمرکز بصری را به اتاق خاصی که در آن قرار دارند اضافه کنند. علاوه بر این، طراحی چوبی دارای یک لمس مدرن است که باعث می شود در عین حال بی انتها و کاربردی به نظر برسد.

پله های چوبی لازم نیست سنتی نگه داشته شوند، اما می توانند تقریباً در هر اتاقی به عنوان عناصر مدرن ادغام شوند. آنها ظرافت جاودانه، طراحی نجیب و فردیت کاربران شما را ساطع می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091273*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل