اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103096108418901

با حضور مقامات کشوری و استانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

گشایش کافه کارآفرینی مسیر نجات

کد: 140103096108418901

https://bit.ly/3t0rVnO

، شیراز , (اخبار رسمی): آیین گشایش کافه کارآفرینی مسیر نجات با حضور جناب آقایان دکتر علی زندوکیلی، مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر وحید خداپرست، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس و مهندس سروش نجات، مدیرعامل شرکت ایده گستران ثمین پارس و جمعی از کارآفرینان برتر کشور برگزار شد

گشایش کافه کارآفرینی مسیر نجات
گشایش کافه کارآفرینی مسیر نجات

در تاریخ دوشنبه 26 اردیبهشت ماه؛ آیین گشایش کافه کارآفرینی مسیر نجات با حضور جناب آقایان دکتر علی زندوکیلی مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر وحید خداپرست، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس و مهندس سروش نجات، مدیرعامل شرکت ایده گستران ثمین پارس و جمعی از کارآفرینان برتر کشور برگزار شد.

 کافه کارآفرینی مسیر نجات با هدف ارائه خدمات مشاوره ای به کارآفرینان و مدیران کسب ‌و کارهای گوناگون، ایجاد فضای تعاملی برای گسترش ایده‌های خلاق و همچنین برگزاری جلسات هم ‌اندیشی و هم ‌افزایی میان صاحبان اندیشه و ارائه‌کنندگان خدمات در راستای تحقق شعار سال عنوان «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» در شیراز به بهره‌برداری رسید.

طی این مراسم جناب آقای مهندس سروش نجات، مدیرعامل محترم شرکت ایده گستران ثمین پارس و مدیریت کافه کارآفرینی مسیر نجات؛ ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان، از اهداف و ایده‌های مهم پیش روی این کسب‌وکار سخن گفته و به تشریح برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت پرداخت.
ایشان به چهار شعار اصلی شرکت ایده گستران ثمین پارس؛ «راه‌انداز، شتاب‌دهنده، مشاور و حامی» کسب‌وکارهای نوپا اشاره نموده و بیانات مقام معظم رهبری در مورد نامگذاری سال جاری به «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» را چراغ راه مجموعهٔ بزرگ این شرکت، عنوان کرد.
همچنین در ادامه به این موضوع اشاره نمود که کافه کارآفرینی مسیر نجات به نشانی بلوار محلاتی جنوبی، کوچه چهار، واقع در دل مجموعهٔ کلینیک مسیر نجات؛ آمادهٔ ارائه خدمات به کارآفرینان و مدیران کسب‌وکارهای مختلف بوده و می‌تواند به فضایی تعاملی برای گسترش ایده‌های خلاق و برگزاری جلسات هم‌اندیشی و هم‌افزایی میان صاحبان اندیشه و ارائه کنندگان خدمات، تبدیل گردد. 

در ادامه مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کافه کارآفرینی مسیر نجات را بهترین در نوع خود در سطح کشور دانست و ابراز امیدواری کرد که این محل در آینده با داشتن عملکرد مناسب می‌تواند به یک الگو در سطح کشوری تبدیل شود.
جناب آقای دکتر زندوکیلی در ادامه اظهار داشت که کافه‌های کارآفرینی در راستای توسعه آموزش‌های کارآفرینانه در سطح جامعه نقش موثری دارند. آموزش و برگزاری دوره‌ها و نشست‌های کارآفرینی باید در کافه‌های کارآفرینی استان فارس و کشور دنبال شود.
ایشان عنوان نمود که تمامی برنامه ریزی‌های کارآفرینانه این وزارتخانه باید در سطح استان‌ها عملیاتی شود؛ لذا حمایت و پیگیری برنامه ها در سطح استان‌ها اهمیت زیادی دارد. وی همچنین از کارآفرینان حاضر در این نشست درخواست کرد که اقدامات و برنامه‌های اجرا شده در سطح شهرستان‌ها و استان را به دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارش کنند تا طرح‌های شاخص، کارا و نو در سایر استان‌ها نیز عملیاتی و اجرا شود.

سپس جناب آقای دکتر خداپرست مدیرکل محترم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس طی سخنرانی مبسوطی، ضمن تبریک به جناب نجات برای راه‌اندازی این مجموعهٔ ارزشمند؛ به مسائل و مشکلات حوزهٔ کار و کارآفرینی در استان پرداخته و از لزوم برنامه‌ریزی و برنامه محوری در اجرای پروژه‌های آتی مسیرنجات، سخن گفت.
در ادامه جناب آقای قرشی نژاد، کارآفرین برتر کشوری؛ در سخنانی پرشور به دغدغه‌ها و دل‌نگرانی‌های خود برای کسب‌وکارهای نوپا و جوان اشاره نموده و از حل این مشکلات با ورود مجموعه‌های خلاقی مثل مسیرنجات و کارآفرینان دلسوزی همچون جناب سروش نجات، اظهار امیدواری کرد.
در انتها مهمانان محترم، آیین گشایش کافه کارآفرینی مسیر نجات را با بریدن روبان و گشتی کوتاه در مجموعه به سرانجام رسانده و مراسم با عکس یادگاری و پذیرایی از مهمانان به پایان رسید.


علاقه‌مندان به استفاده از خدمات شرکت ایده گستران ثمین پارس می توانند به نشانی اینترنتی www.orangeicc.com و اینستاگرام‌های orangeicc و masirnejat مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۷۱۹۱۳۰۱۶۱۶ تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ایده گستران ثمین پارس

ایده گستران ثمین پارس؛ مجموعه‌ای فعال در زمینه مشاوره، راه اندازی، آموزش، حمایت و رشد کسب و کارهای نوپا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه