اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103106111118901

کافه کارآفرینی مسیر نجات، حامی و میزبان رویدادهای فرهنگی و هنری در شیراز

آب و آیینه پیشکش هنرمندان فارس شد

کد: 140103106111118901

https://bit.ly/3aelAPi

، شیراز , (اخبار رسمی): روز شنبه هفتم خرداد ماه 1401؛ آیین رونمایی از کتاب «آب و آیینه»، شامل مجموعه عکس‌های استاد محمد امین دانشور، به اهتمام شرکت ایده گستران ثمین پارس، در کافه کارآفرینی مسیر نجات برگزار شد

آب و آیینه پیشکش هنرمندان فارس شد
آب و آیینه پیشکش هنرمندان فارس شد

روز شنبه هفتم خرداد، آیین رونمایی از کتاب آب و آیینه، شامل مجموعه عکس‌های استاد محمد امین دانشور، به اهتمام شرکت ایده گستران ثمین پارس، در کافه کارآفرینی مسیر نجات برگزار شد.

در این مراسم ابتدا مدیرعامل شرکت ایده گستران ثمین پارس و مدیریت کافه کارآفرینی مسیر نجات، جناب آقای سروش نجات؛ ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان و حاضران در مراسم، به تشریح برنامه‌های فرهنگی و هنری شرکت در حمایت از هنرمندان و اهل فرهنگ استان فارس و منطقهٔ جنوب کشور پرداختند. 
مهندس سروش نجات در ادامه اظهار داشت: یکی از حوزه‌هایی که کافه کارآفرینی مسیرنجات در آنها فعالیت می‌کند، مربوط به کارآفرینی فرهنگی و هنری است که در این عرصه برنامه‌های متنوعی اجرا خواهد شد.

او با بیان این‌که رونمایی از کتاب، یکی از فعالیت‌های ارزشمندی است که در این کافه کارآفرینی صورت می‌گیرد، بیان نمود که: استاد دانشور یکی از عکاسان بین‌المللی و برجسته است که سال‌ها برای خلق این مجموعه زحمت کشیده است.
مدیرعامل شرکت ایده گستران ثمین پارس با اشاره به این موضوع که حمایت معنوی و اقتصادی از فرهنگوران در زمره رسالت‌های اصلی ایده گستران ثمین پارس است، اظهار داشت: به منظور ارج نهادن بر زحمات فعالان عرصهٔ فرهنگ و هنر در مجامع بین المللی، در شهریورماه آیین رونمایی از کتاب آب و آیینه در کشور ارمنستان انجام خواهد شد.
مهندس نجات با تأکید بر این موضوع که حمایت از اقشار فرهنگی در عرصه‌های مختلف در دستور کار ایده گستران ثمین پارس و کافه کارآفرینی مسیرنجات است، اظهار داشت: هنرمندانی که آثار آنها از کیفیت مطلوب‌تری برخوردار باشد، در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری مورد حمایت قرار می‌گیرند و آثار مکتوب آنان منتشر خواهد شد.
وی با اشاره به این موضوع که بیستم خردادماه، آیین روز صنایع‌دستی در مسیر نجات برگزار خواهد شد، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه در عرصهٔ فرهنگ و هنر، نقش موثری در حمایت مادی و معنوی از هنرمندان دارد و این امر در زمره فعالیت‌های کافه کارآفرینی مسیرنجات خواهد بود.
مدیرعامل شرکت ایده گستران ثمین پارس در این مراسم گفت: یکی از اهداف اصلی ما تغییر فرهنگ مردم از واسطه‌گری و دلالی به سمت و سوی سرمایه‌گذاری در تولید به ویژه در عرصه‌های دانش بنیان، دیجیتالی، استارت‌آپ و مواردی از این دست می‌باشد.
در ادامه جناب آقای نایب شیرازی و سرکار خانم دکتر مریم جمالی، به نمایندگی از هنرمندان، منتقدان و اساتید شهر شیراز؛ طی سخنانی به روند خلق اثر و ارزش‌های کیفی کتاب پرداخته و به تفصیل در مورد خالق اثر و عکس‌های انتخاب شده برای درج در کتاب و همچنین کیفیت بالای چاپ آن، صحبت نمودند.

در پایان مراسم، جشن رونمایی و امضای کتاب توسط جناب استاد دانشور؛ با حضور ایشان و جناب مهندس نجات و تعدادی از هنرمندان و اهالی فرهنگ شیراز برگزار شده و مهمانان پذیرایی شدند.

جهت هماهنگی کافه کارآفرینی مسیر نجات با واحد روابط عمومی به شماره تلفن 09053959510 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ایده گستران ثمین پارس

ایده گستران ثمین پارس؛ مجموعه‌ای فعال در زمینه مشاوره، راه اندازی، آموزش، حمایت و رشد کسب و کارهای نوپا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب