اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106176408718901

رونمایی از نام تجاری «بازار جواهرات ایران» با حضور مقامات و پیشکسوتان صنایع دستی

آیین گشایش نمایشگاه گوهرسنگ، سنگ های قیمتی و دست سازه های سنگی مسیرنجات

کد: 140106176408718901

https://bit.ly/3Dk4dJn

، شیراز , (اخبار رسمی): عصر چهارشنبه شانزدهم شهریورماه ۱۴۰۱ با حضور مسئولان استانی، پیشکسوتان، هنرمندان، صنعتگران و مدیران ارشد مجموعه بزرگ ایده گستران ثمین پارس؛ آیین گشایش نخستین نمایشگاه گوهرسنگ، سنگ‌های قیمتی و دست‌سازه‌های برپایهٔ سنگ، در کافه کارآفرینی مسیرنجات برگزار شد و از عنوان تجاری (IRAN GEM BAZAR) رونمایی شد.

آیین گشایش نمایشگاه گوهرسنگ، سنگ های قیمتی و دست سازه های سنگی مسیرنجات
آیین گشایش نمایشگاه گوهرسنگ، سنگ های قیمتی و دست سازه های سنگی مسیرنجات

آقای سروش نجات بنیان‌گذار کافه کارآفرینی مسیرنجات، برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت شرکت در حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی، به ویژه در حوزهٔ گوهرسنگ و بازارسازی صادرات آن را تشریح نمود.

عصر چهارشنبه شانزدهم شهریورماه ۱۴۰۱ با حضور مسئولان استانی، پیشکسوتان، هنرمندان، صنعتگران و مدیران ارشد مجموعه بزرگ ایده گستران ثمین پارس؛ آیین گشایش نخستین نمایشگاه گوهرسنگ، سنگ‌های قیمتی و دست‌سازه‌های برپایهٔ سنگ، در کافه کارآفرینی مسیرنجات برگزار شد.


آقای سروش نجات، بنیان‌گذار کافه کارآفرینی مسیرنجات، ضمن خیرمقدم به حاضران در نمایشگاه؛ طی سخنانی به روند برنامه‌ریزی، اطلاع رسانی و مراحل اجرایی این رویداد اشاره کرده و برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت شرکت در حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی، به ویژه در حوزهٔ گوهرسنگ را تشریح نمود.
در ادامه آقای سلیمی معاونت محترم صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس و آقای آتش باز مشاور هنری محترم آستان مقدس شاهچراغ (ع) به سخنرانی پرداخته و به اهمیت این نمایشگاه در پشتیبانی از فعالان این عرصه و اهتمام به موضوع صادرات اشاره کردند.
در ادامه با حضور مسئولان فوق، آقای نویگویی از پیشکسوتان حوزهٔ سنگ‌تراشی؛ از عنوان تجاری «بازار جواهرات ایران» (IRAN GEM BAZAR) رونمایی کرد.

در پایان این رویداد و در نشستی صمیمانه با حضور آقایان سروش نجات، سلیمی، آتش باز، نویگویی و همتی ریاست اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع دستی استان فارس؛ مسائل و مشکلات هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی استان فارس شنیده شده و راهکارهای عملی برای آنها ارائه گردید.


نمایشگاه گوهرسنگ مسیرنجات، روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۷ و ۱۸ شهریورماه؛ از ساعت ۱۷ الی ۲۱ میزبان علاقه‌مندان به موضوع سنگ‌های قیمتی و همشهریان عزیز خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ایده گستران ثمین پارس

ایده گستران ثمین پارس؛ مجموعه‌ای فعال در زمینه مشاوره، راه اندازی، آموزش، حمایت و رشد کسب و کارهای نوپا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش