اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105246355218901

تشریح آمار شرکت‌کنندگان در جشنواره کارآفرینی مسیرنجات توسط دبیر جشنواره

مراسم تجلیل از خبرنگاران در کافه کارآفرینی مسیر نجات

کد: 140105246355218901

https://bit.ly/3SNVfJB

، شیراز , (اخبار رسمی): مراسم تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار با حضور سروش نجات مدیرعامل شرکت ایده گستران ثمین پارس و بنیان‌گذار کافه کارآفرینی مسیرنجات، اسلامی نیا مشاور مدیرعامل و نواب صفوی سرپرست واحد روابط عمومی در کافه کارآفرینی مسیرنجات برگزار شد.

مراسم تجلیل از خبرنگاران در کافه کارآفرینی مسیر نجات
مراسم تجلیل از خبرنگاران در کافه کارآفرینی مسیر نجات

اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای ارزشمند به هشت خبرنگار روزنامه‌های خبرجنوب، نیم‌نگاه، عصرمردم، شیرازنوین، افسانه، سبحان و تماشا و خبرگزاری ایلنا که همکاری تنگاتنگی با شرکت داشته‌اند

بعدازظهر روز بیست و سوم مردادماه، به بهانهٔ گرامیداشت روز خبرنگار؛ مراسم تجلیل از خبرنگاران روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های استان فارس در کافه کارآفرینی مسیرنجات برگزار شد.


در این مراسم ابتدا سروش نجات مدیرعامل شرکت ایده گستران ثمین پارس و بنیان‌گذار کافه کارآفرینی مسیرنجات، ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران محترم حاضر در جلسه؛ از همکاری صمیمانه آنها در بازتاب صحیح و شفاف تلاش‌های صورت گرفته و رویدادهای مختلف مجموعه طی یک‌سال گذشته قدردانی کرد.

سپس ایشان طی بیاناتی به مشروح جزییات و برنامه‌های پیش روی شرکت در چندماه آینده از جمله نمایشگاه سه روزه گوهرسنگ و سنگ‌های قیمتی پرداخته و به عنوان دبیر جشنواره، آماری از شرکت‌کنندگان جشنواره کارآفرینی مسیرنجات را تشریح کرد.

در ادامه خبرنگاران سوالات خود در راستای فعالیت‌های حمایتی شرکت از هنرمندان صنایع دستی و مشاغل کوچک و خانگی را مطرح کرده و آقای نجات، پرسش‌های پیش آمده را پاسخ داد.

در پایان مراسم با حضور آقای اسلامی نیا، مشاور مدیرعامل و آقای نواب صفوی، سرپرست واحد روابط عمومی شرکت؛ با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای ارزشمند از هشت خبرنگار محترم روزنامه‌های خبرجنوب، نیم‌نگاه، عصرمردم، شیرازنوین، افسانه، سبحان و تماشا و خبرگزاری ایلنا که همکاری تنگاتنگی با شرکت داشته‌اند قدردانی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ایده گستران ثمین پارس

ایده گستران ثمین پارس؛ مجموعه‌ای فعال در زمینه مشاوره، راه اندازی، آموزش، حمایت و رشد کسب و کارهای نوپا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]