اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103116114318917

آیا می دانید نمره قبولی در آزمون EPT چند است؟

کد: 140103116114318917

https://bit.ly/3GEAFFR

، (اخبار رسمی): یک ویژگی بسیار خوب آزمون ای پی تی که کار را برای شرکت کنندگان بسیار راحت تر کرده، این است که خبری از نمره منفی نیست

 نمره قبولی در آزمون EPT
آیا می دانید نمره قبولی در آزمون EPT چند است؟

آیا می دانید نمره قبولی در آزمون EPT چند است؟ مطابق با جدیدترین بخشنامه ی حد نصاب قبولی آزمون ept سال 1401، داوطلبانی که بتوانند نمره 50 را در این آزمون کسب نمایند، مدرک آن ها دارای اعتبار می باشد.

البته این حد نصاب برای دانشجویان شهدا و ایثارگر دارای تفاوت هایی است که در ادامه از آن مطلع خواهیم شد. همچنین، در مورد قوانین و مفهوم قبول مشروط نیز توضیح خواهیم داد. چنانچه مایل به دریافت نمونه کارنامه قبولی در آزمون ای پی تی هستید، می توانید با مشاوران ما تماس گرفته و مشاوره دریافت کنید.

دانشگاه آزاد به عنوان یکی از محبوب ترین دانشگاه های کشور در میان دانشجویان، هر ساله تعداد زیادی متقاضی را در مقطع دکتری را جذب می کند. یکی از تسهیلاتی که این دانشگاه برای دانشجویان خود در این مقطع قائل شده است، قبول مدرک EPT است.

دانشگاه آزاد به کسانی که کارنامه قبولی در آزمون ای پی تی را ارائه می دهد، اجازه اخذ و ثبت رساله دکتری می دهد. این دانشگاه خود برگزار کننده این آزمون است و در صورت قبولی در آن دیگر نیازی به داشتن مدرک تافل و آیلتس نیست.

نکته قابل توجه در مورد این آزمون آن است که نسبت به سایر آزمون های بین المللی زبان انگلیسی، بسیار ساده تر بوده و حتی ساختار آن متفاوت می باشد. با این حال، اگر داوطلبی نتواند نمره قبولی در آزمون EPT  را کسب نماید، قادر به دفاع از رساله خود نخواهند بود. البته برای این افراد امکان شرکت در این آزمون که تقریبا هر 45 روز یکبار برگزار می شود، وجو.د دارد و همین امر را می توان یک فرصت خوب برای متقاضیان تلقی کرد.

 

مشاوره قبولی در آزمون ای پی تی

خوشبختانه با فرصتی که دانشگاه آزاد فراهم آورده است، دیگر نیازی به خواندن چندین منبع و یا اشراف بر هر 4 مهارت زبان انگلیسی نیست. از این رو، اگر داوطلبان با چند تکنیک آشنا باشند، به راحتی می توانند نمره قبولی در آزمون EPT را بدست آورند.

به عنوان نمونه، سوالات درک مطلب را می توان ترکیبی از واژگان و گرامر دانست. اگر می خواهید در این مبحث سرعت خود را بالا ببرید، چاره کار در مرور و تمرین های مکرر است. به طور معمول، به دلیل آنکه شرکت کنندگان در خواندن و درک متون مهارت چندانی ندارند، با مشکلاتی همچون کمبود زمان و یا عدم درک سوال مواجه می شوند. بعلاوه، اینکه لغات را حفظ کنید نیز خود یک نیازمند تکنیک های خاصی است.

با تمام این تفاسیر، به چنگ آوردن رموز موفقیت و یک کارنامه قبولی در آزمون ای پی تی گاهی بسیار زمانبر است. کارشناسان و مشاوران ایران تحصیل که در تمامی آزمون های زبان دارای متخصصین خبره ایی است، آماده ارائه همه راهنمایی های لازم به شما عزیزان می باشد، تا با خیال به نمره ایی که می خواهید دست یابید.

 

نکات پایانی در خصوص آزمون EPT

یک ویژگی بسیار خوب آزمون ای پی تی که کار را برای شرکت کنندگان بسیار راحت تر کرده، این است که خبری از نمره منفی نیست. یعنی اگر شما سوالی را به اشتباه پاسخ دهید، تاثیر منفی بر روی جواب های درست نخواهد داشت و این بسیار کمک کننده است.

از سوی دیگر، مرور نمونه سوالات آزمون های گذشته نیز تاثیر بسزایی در اخذ حد نصاب قبولی آزمون ept دارد. بدین ترتیب، شما قادر خواهید بود تا با نحوه طراحی سوالات، حوزه ها سوال خیز و رعایت زمانبندی آشنا شوید.

سعی کنید مطالعه را به روزهای پایانی موکول نکنید و با برنامه ایی مدون پیش روید.

 

منبع: نمره قبولی در آزمون EPT

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش