اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103166120818917

سهمیه ایثارگران در آزمون ept

کد: 140103166120818917

https://bit.ly/3xq6Wxa

، (اخبار رسمی): یکی از سوالاتی که داوطلبان عزیز از متخصصین ایران تحصیل دارند، به موضوع سهمیه ایثارگران در آزمون ept مربوط می شود

سهمیه ایثارگران در آزمون ept
سهمیه ایثارگران در آزمون ept

آزمون ept یکی از آزمون‌هایی است که توسط دانشگاه آزاد اسلامی برای کلیه متقاضیان ورود به مقطع دکتری هر ساله برگزار می گردد. آن دسته از داوطلبانی که مایل به ثبت نام در آزمون دکتری دانشگاه آزاد می‌باشند، لازم است از منابع آزمون ها برای قبولی به خوبی آگاه باشند. خوشبختانه مدرک آزمون ept برای سایر دانشگاه‌ها غیر از دانشگاه آزاد نیز معتبر می‌باشد.

آزمون ept با توجه به حداقل نمره برای هر یک از داوطلبان ، به صورت حداقل نمره مشروط برای شرکت در آزمون جامع و همچنین حداقل نمره قابل‌قبول برای دفاع نهایی از پایان‌نامه در نظر گرفته می‌شود. سهمیه ایثارگران در آزمون ept برای هر یک از این موارد شامل امتیازات متفاوتی می باشد. لذا برای هر یک از داوطلبان با توجه به نوع فعالیت و همچنین مدت فعالیت امتیاز متفاوتی خواهند داشت.

با توجه به آئین‌نامه سهمیه ایثارگران در آزمون ept که از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران به هیئت رئیسه دانشگاه ، مبنی بر در نظر گرفتن سهمیه جداگانه برای خانواده‌های محترم شهدا ، ایثارگران، ابلاغ شده است، حداقل نمره لازم با توجه به آئین نامه مذکور مشخص گردیده که با استفاده از این سهمیه داوطلبان لازم است از حداقل نمره برای قبولی بهره‌مند گردند.

منبع:https://irantahsil.org//

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش