اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103116114718917

سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی از سامانه سجاد

کد: 140103116114718917

https://bit.ly/3NbVPgY

، (اخبار رسمی): سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی از سامانه سجاد قدیم به نشانی edu.uast.ac.ir بروزرسانی شد لذا کلیه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی برای انجام هر گونه عملیات دانشجویی فقط و فقط از طریق آدرس اینترنتی edu.uast.ac.ir وارد سامانه شده و امور خود را پیگیری کنید

سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی – edu.uast.ac.ir
سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی از سامانه سجاد

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی به نشانی edu.uast.ac.ir اطلاعات کافی را ارائه کنیم.

چنانچه پاسخ سوال خود را در رابطه با اینکه چگونه وارد سایت هم آوا شویم؟ به صورت کامل دریافت نکرده‌اید و یا برای ورود به سامانه هم آوا و مشاهده نمرات دچار مشکل شده اید و همچنین نیازمند کسب راهنمایی بیشتر در رابطه با سایت دانشگاه علمی کاربردی هم آوا می باشید ، می توانید با مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشید.

سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی با هدف سهولت امر دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی طراحی گردیده . یکی از سوالات دانشجویان در رابطه با سامانه هم آوا علمی کاربردی  این که چگونه وارد سایت هم آوا شویم؟ سامانه هم آوا مشاهده نمرات نشانی edu.uast.ac.ir صورت می پذیرد. ضمنا بحث اعتراض در سامانه هم آوا و مشکلات سایت دانشگاه علمی کاربردی هم آوا را نیز بررسی خواهیم کرد.
https://irantahsil.org/سامانه-هم-آوا-دانشگاه-علمی-کاربردی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش