اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103216128618984

خرید بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری با بهترین قیمت

کد: 140103216128618984

https://bit.ly/39gaKYS

، (اخبار رسمی): حتما برای شما هم پیش آمده که حین خرید بلیط هواپیما با اصطلاحاتی نظیر بلیط چارتر و لحظه آخری مواجه شده باشید.خرید بلیط چارتر و لحظه آخری روشی است برای اینکه هزینه‌های سفرتان را کاهش داده و سفری ارزانتر برای خودتان برنامه ریزی کنید.

خرید بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری با بهترین قیمت
خرید بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری با بهترین قیمت
خرید بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری با بهترین قیمت
خرید بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری با بهترین قیمت
خرید بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری با بهترین قیمت
خرید بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری با بهترین قیمت

بنابراین ما تصمیم گرفتیم مقاله ای را به این دو نوع بلیط اختصاص دهیم تا راهنمایی باشد برای شما که بتوانید سفری اقتصادی‌تر داشته باشید.

بلیط هواپیما لحظه آخری چیست؟

بلیط لحظه آخری همیشه بعنوان بلیطی ارزان قیمت شناخته شده است. بلیطی که اغلب به دلیل پر نشدن پرواز با نرخی ارزانتر به فروش می‌رسد اما همانطور که از نامش پیداست باید آن را لحظه آخر و فقط چند ساعت مانده به سفر خریداری کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که بلیط هواپیما لحظه آخری برای کسانی مناسب است که تاریخ دقیقی برای سفرشان ندارند و زمان آزاد برای اینکه دقیقه نود نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنند دارند. علاوه بر اینها، شاید همیشه بلیط لحظه آخری برای مقصد شما وجود نداشته باشد چرا که تضمینی برای اینکه همیشه پرواز خالی باشد که چارتر کننده به روی قیمت بلیط هایش تخفیف بگذارد وجود نخواهد داشت.

با در نظر گرفتن این نکته، بلیط لحظه آخری کمی ریسکی محسوب می‌شود و نیاز به آماده بودن برای سفر و نداشتن دغدغه مرخصی و موارد اینچنینی خواهد داشت. با اینحال، خرید بلیط لحظه آخری هنوز یکی از گزینه های پیش رو برای خرید بلیط ارزان محسوب می‌شود.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که خرید بلیط ارزان به معنای اینکه کیفیت پرواز و سفرتان کاهش می‌یابد نیست بلکه شما همان صندلی و همان پروازی که سایرین با برنامه قبلی خریداری کرده‌اند را کمی ارزانتر از قبل می‌خرید و فقط ممکن است به قدری به زمان پرواز نزدیک باشید که فقط لازم باشد پس از خرید بلیط سریع به فرودگاه بروید. برخی مواقع مسافران پروازهای لحظه آخری بهتر است با کوله یا چمدان کوچک سفر کنند تا سریع‌تر به پرواز برسند. بنابراین تا این حد آمادگی برای سفر لحظه آخری لازم است.

بلیط هواپیما چارتر چیست؟

وقتی نوبت به خرید بلیط ارزان می‌رسد در بسیاری مواقع به شما توصیه می‌شود بلیط چارتر بخرید. اما تا چه حد می‌دانید بلیط چارتر چیست و چرا به نسبت بلیط سیستمی ارزان تر است؟ در توضیح بلیط چارتر می‌توان آن را به دربست کرایه کردن معنا کرد. معمولا برخی دفاتر گردشگری بخشی از صندلی های یک هواپیما را به طور یکجا کرایه می‌کنند و به همان تعداد صندلی، بلیط برای فروش خواهند داشت. از آنجایی که این کار برای آژانس ها شامل تخفیف ویژه می‌شود آن‌ها نیز می‌توانند با نرخ پایین‌تری آن را به فروش برسانند. بنابراین وقتی شما بلیط رفت و برگشت چارتری خریداری می‌کنید به نسبت خرید بلیط های جداگانه سیستمی، هزینه کمتری متحمل خواهید شد.

هرچند باید نکاتی را نیز درباره خرید بلیط هواپیما چارتر بدانید، اول از همه اینکه کنسلی بلیط چارتر در حقیقت سوخت بلیط است. علاوه بر اینها امکان تغییر نام و تغییر تاریخ را نخواهید داشت بنابراین اگر حین خرید بلیط چارتر هر اطلاعاتی را اشتباه وارد کنید باید آن را کنسل کنید و مجدد بلیط بخرید. پس حتما دقت کافی را حین خرید این بلیط داشته باشید.

نکته دیگر این است که هنگام خرید بلیط چارتری نرخی که برای بلیط کودک مشخص می‎شود با بزرگسال یکی است. این در حالیست که قیمت بلیط کودک در پروازهای سیستمی شامل تخفیف می‌شود. بنابراین باید بررسی کنید کدام گزینه بهتری برایتان خواهد بود.

در نظر داشته باشید که شاید نتوانید برای هر تاریخ و هر مقصدی بلیط چارتر تهیه کنید. بخصوص برای بسیاری از پروازهای خارجی نظیر پرواز استانبول ممکن است در روزهای خاصی بلیط چارتر موجود باشد بنابراین باید بررسی کامل‌تری برای پیدا کردن بلیط چارتر داشته باشید. در ادامه به شما خواهیم گفت چطور بلیط چارتر و لحظه آخری پیدا کنید.

بلیط چارتر و لحظه آخری را از کجا بخریم؟

به طور کلی برای خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب می‌توانید از سایت فلای تودی استفاده کنید. در دو بخش بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما داخلی می‌توانید از طریق این سایت بلیط خریداری کنید. بنابراین با توجه به مقصدتان یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید و به سراغ تاریخ سفرتان بروید. پس از مشخص کردن تاریخ سفر لیستی از پروازها به مقصد مربوطه را مشاهده خواهید کرد.

در این لیست همیشه ارزان ترین پرواز موجود در بالای صفحه قرار می‌گیرد. اگر در تاریخی که شما مشخص کرده باشید بلیط چارتر یا لحظه آخری موجود باشد، دو گزینه در کنار صفحه خواهید یافت که تعداد پروازهای چارتر و لحظه آخری را نشان می‌دهد و شما با تیک زدن کنار هر یک از آن ها بلیط های مربوطه را خواهید یافت. بعنوان مثال اگر به دنبال بلیط چارتری می گردید به روی بلیط چارتر کلیک کنید تا فقط پروازهای چارتری تاریخ مشخص شده را بیابید.

اما همانطور که به آن اشاره شد بلیط چارتر و لحظه آخری همیشه و در هر تاریخی موجود نیست. اگر قیمت ارزانترین بلیط آنطور که شما می خواستید مناسب و مقرون به صرفه نبود با مشاهده تقویم قیمتی می‌توانید پروازهای چند روز بعد و چند روز قبل از تاریخ مشخص شده را نیز ببینید. در این صورت شاید در یکی از این تاریخ ها پرواز چارتر با قیمت پایین تری وجود داشته باشد که بتوانید تهیه کنید.

با خرید بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری، ارزان سفر کنید

این روزها سفر ارزان به یک آرزو تبدیل شده است. با وجود هزینه های بالای سفر از خرید بلیط هواپیما تا رزرو هتل، برای برخی افراد سفر کردن به یک چالش تبدیل شده است. اما همیشه راهکارهایی برای برطرف کردن این دغدغه مهم وجود دارد که مهم ترین آن پیدا کردن بلیط ارزان به مقصد مورد نظر است. بلیط ارزان را نیز باید با کمی کنکاش و بررسی و مقایسه قیمت بیابید. پس کمی زمان بگذارید و خرید بلیط هواپیما را با کمک سایت فلای تودی انجام دهید تا شانس بیشتری برای یافتن بلیط هواپیما لحظه آخری یا چارتر داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح