اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209147715718984
در دسترس نیست

نقاط بسیار دیدنی شهر بارسلونا

کد: 140209147715718984

، (اخبار رسمی): بارسلونا شهری مدیترانه‌ای و دارای مکان‌های تفریحی و تاریخی بسیاری است. شامل محله‌ها، کلیساها و سازه‌هایی که چندین قرن قدمت دارند و ترکیب آنها با معماری‌های هنر مدرن این شهر را به یکی از منحصربه‌فردترین شهرهای اروپا تبدیل کرده است.

نقاط بسیار دیدنی شهر بارسلونا
نقاط بسیار دیدنی شهر بارسلونا
نقاط بسیار دیدنی شهر بارسلونا
نقاط بسیار دیدنی شهر بارسلونا
نقاط بسیار دیدنی شهر بارسلونا
نقاط بسیار دیدنی شهر بارسلونا

در ادامه برخی از زیباترین مکان‌‌های این شهر که در تور بارسلونا فلای تودی از آن‌ها دیدن خواهید کرد، معرفی شده‌اند.
کلیسای ساگرادا فامیلیا
در کلیسای"ساگرادا فامیلیا" یک برج یا عنصر مرکزی وجود ندارد که توجه شما را جلب کند؛ هر نما مملو از نمادها و معانی پنهان است. با ده ها مجسمه که به طور جمعی داستان عیسی مسیح را روایت می کنند، این سازه مدرن همانند انجیلی از سنگ است. زیبایی و شکوه این سازه بی‌نظیر بوده و جزئیات بسیار کوچکی از گیاهان، حیوانات و عناصر طبیعی را به تصویر می‌کشد. همچنین برخی از برج های این کلیسا با طرح های رنگارنگ میوه‌ها پوشیده شده‌اند. بسیاری، این کلیسا در بارسلونا را زیباترین نمود هنر معماری اسپانیایی‌ها می‌دانند و سالانه میلیون‌ها نفر برای بازدید از آن به این شهر سفر می‌کنند.
خیابان لا رامبلا
خیابان لا رامبلا برای بارسلونا، شبیه به خیابان استقلال برای استانبول است. با وجود هنرمندان خیابانی، گل‌ها، موسیقی و نمایش‌های زنده، لا رامبلا همیشه پر جنب و جوش است. تراس‌های پر از زندگی و گلدان و رستوران های متعددی که در دو طرف خیابان قرار دارند، لا رامبلا را به شناخته‌شده ترین خیابان بارسلونا تبدیل کرده‌اند. این خیابان برای تنوع غذایی فوق‌‌العاده‌ و مغازه‌هایی که پر از گیاهان و گل‌های کمیاب هستند شناخته‌شده‌ است و ممکن است در هر روزی، با افرادی از حداقل 40 کشور مختلف برخورد کنید که دنبال نزدیک‌ترین میدان گاوبازی یا کافه‌ای باشند که پیکاسو به آن می‌رفته است.
ساحل بارسلونا
از خلیج‌های شنی با مکان‌هایی برای موج‌سواری تا خلیج‌های صخره‌ای کوچک، بارسلونا دارای خط ساحلی طولانی‌ای است که تقریباً 4.5 کیلومتر ادامه دارد. این شهر بیش از 9 ساحل دارد که همه آن‌ها به راحتی با وسایل نقلیه عمومی قابل دسترسی هستند. چه به دنبال سرگرمی های هیجان انگیز در کنار ساحل باشید و چه به دنبال یک استراحتگاه آرام، سواحل بارسلونا با شن‌های طلایی‌اش اقامتگاه مناسبی برای یک تعطیلات آفتابی است.
پارک گوئل
در محله بالای شهر، پارک گوئل قرار دارد که در رنگ غوطه‌ور است و در تخیلات عجیب‌و‌غریب سازنده‌اش یعنی آنتونی گائودی به مکانی حیرت‌انگیز برای توریست‌ها و عکاسان تبدیل شده است. نیمکت‌های مارپیچ که با کاشی‌های پر جنب و جوش تزئین شده‌اند، مکان مناسبی برای استراحت و غوطه‌ور شدن در افق شهر است. مجسمه نمادین اژدها که با موزاییکی از کاشی های رنگارنگ ساخته شده، به نمادی از این پارک تبدیل شده است.
همانطور که در مسیرهای آن پرسه می‌زنید، اطرافتان را فضاهای سرسبز، شگفتی‌های معماری، و ملودی‌های نوازندگان محلی، احاطه کرده است. این پارک که در ابتدا به عنوان یک شهرک مسکونی توسط گائودی در نظر گرفته شده بود، به یک پارک عمومی در بارسلونا تبدیل شد که اکنون در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.
موزه پیکاسو
یکی از منحصربه‌فردترین تجربه‌هایی که می‌توانید در بارسلونا داشته باشید، رفتن به موزه پیکاسو است که شامل ۵۰۰۰ اثر از کارهای اولیه اوست. آثار موزه در سه بخش حکاکی، سرامیک، نقاشی و طراحی بخش‌بندی شده‌اند و اکثر نقاشی‌های این موزه به استثناء چند مورد، از کارهای مربوط به سال‌ ۱۸۹۵ تا ۱۹۰۴ پیکاسو هستند.
همچنین پیکاسو مجموعه کامل Las Meninas را به این موزه اهدا کرد که شامل 58 نقاشی است. مانند تمام موزه‌های دیگر بارسلونا که معماری خود موزه حیرت‌انگیز است، این موزه نیز کاخی متشکل از پنج عمارت متعلق به قرن سیزدهم و چهاردهم میلادی است، نمونه باشکوهی از معماری گوتیک کاتالانی.
باغ گیاه شناسی بارسلونا
با مساحت 14 هکتار و بیش از 1300 گونه گیاهی مدیترانه‌ای که از استرالیا، کالیفرنیا، شیلی، آفریقای جنوبی و دیگر مناطق مدیترانه‌ای جهان جمع شده‌اند، باغ گیاه‌شناسی بارسلونا یکی از مهم‌ترین موزه‌های علوم طبیعی جهان است. در این باغ، آرامش و صلحی را احساس می‌کنید که ممکن است در کمتر جایی از این شهر پر جنب‌و‌جوش بیابید.
به جز گل‌هایی که با رنگ‌های طبیعی زیبایشان شما را خیره خود می‌کنند، هوای مناطق مختلف این باغ‌های گیاه‌شناسی مملو از عطرهای طبیعی، شیرین، ملایم، لیمو، اسطوخودوس و عسل است که نه فقط برای دوست‌داران باغداری، بلکه برای هر فرد دیگری تجربه‌ای فراموش نشدنی خواهند بود. باغ گیاه‌شناسی بارسلونا که در شیب ملایم کوه Montjuïc واقع شده است با وسایل نقلیه عمومی قابل دسترسی است.
محله گوتیک 
محله گوتیک منطقه ای است که شهر قدیمی بارسلونا در آن واقع شده و بافت آن کاملا متمایز از دیگر خیابان‌های شهر است. با دیوار‌های بلند رومی، ساختمان‌های قدیمی و برخی از جاذبه‌های گردشگری که به زمان قرون وسطی برمی‌گردند، هر گوشه این محله پیچ‌درپیچ پر از گنجینه های تاریخی است؛ از کلیسای جامع باشکوهی که در مرکز آن قرار دارد گرفته تا موزه‌های تاریخی‌ای که قدمت آثار درونشان به چند قرن می‌رسد. همچنین شاید برایتان جالب باشد که بدانید پیکاسو از سال ۱۸۹۵ تا ۱۹۰۴ در محله گوتیک زندگی و کار می‌‌کرده است.
کاتددال
این کلیسای جامع که در قرن دوازدهم میلادی ساخته شد، به اولالیا قدیس، دختر سیزده ساله‌ای که در دوران امپراتوری روم به دلیل امتناع از رد اعتقاد خود به عیسی مسیح تا حد مرگ شکنجه شد تقدیم شده است. آرامگاه او در سردابی در کلیسای جامع قرار دارد. سبک معماری گوتیک و نئوگوتیک، جزئیات پیچیده، مجسمه ها، قوس ها و طاق ها، گواهی بر شکوه این کلیسای بزرگ هستند. ورودی کلیسا فراتر از چشمگیر است و می‌توانید چندین قرن از تاریخ بارسلونا را در آن تجربه کنید و در پشت بام نیز منظره ای فوق العاده از محله گوتیک دارید.
بازدید از دیدنی‌های بارسلونا با تور فلای تودی
بارسلونا شهری است که جاهای دیدنی کم ندارد؛ به همین دلیل یکی از بهترین روش‌های سفر به این شهر کهن و زیبا، رزرو تور است. از مهم‌ترین مزایای سفر به بارسلونا با تور می‌توان به پروازهای مستقیم و راحت، رزرو بهترین هتل‌های بارسلونا، برنامه تفریحی و گردشی منعطف براساس علاقه شما و در اختیار داشتن راهنمای سفر فارسی زبان، با فلای تودی تجربه‌ای منحصر به فرد از سفر به بارسلونا را خواهید داشت. از لحظه رزرو تا لحظه بازگشت، ما در کنار شما هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی