اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103286139918676

چرا سرور HP بخریم؟

کد: 140103286139918676

https://bit.ly/3zJR3n2

، (اخبار رسمی): چرا سرور HP خریداری کنیم؟ چرا تا این حد برند اچ پی شناخته شده است؟ مزایای رقابتی سرور HP در برابر سایر تولید کنندگان سرور چیست؟ پرفروش ترین مدل های سرور HP در ماهان شبکه ایرانیان کدام است؟

چرا سرور HP بخریم؟
خرید انواع سرور اچ پی در ماهان شبکه ایرانیان

تا به حال این سوال برای شما پیش آمده که چرا باید سرور HP خریداری کنید؟ اصلا چرا برند اچ پی تا به این حد در حوزه شبکه شناخته شده است؟ بد نیست بدانید که برندهای دیگر مثل دل، لنوو و... نیز به تولید سرور می‌پردازند اما هیچکدام به اندازه HP در ایران مشهور نیستند.

در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعاتی کوتاه در مورد خرید سرور HP به شما بدهیم.

چرا سرور HP خریداری کنیم؟

سرورهای HP در سری ML، DL و BL به بازار عرضه می‌شوند و هر کدام کاربرد خاص خود را دارد. تنوع و انعطاف پذیری بالا به همراه قیمت مناسب بهترین مزیتی است که سرور اچ پی در بین رقبای خود در ایران دارد.

خوب است بدانید که این سرور برای زیرساخت‌های شبکه بسیار کاربردی است زیرا از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کند. همچنین این برند تلاش کرده است تا به نیازهای طیف گسترده‌ای از مشتریان خود پاسخ دهد.

پرفروش‌ترین سرورهای HP چه مدل‌هایی هستند؟

سرور HP DL380 G10

به جرات می‌توان گفت پرفروش‌ترین سرور اچ پی در ایران، سرور DL380 و DL360 است. در هر نسلی از سرورهای HP، این دو مدل با فروش فوق العاده بالایی روبه رو هستند. حتی اکنون نیز که سرورهای G10 Plus به بازار آمده، بازهم نسل های قبلی این دو مدل سرور خواهان زیادی دارد.  

خلاصه ویژگی های سرور اچ پی DL380 G10

پشتیبانی از پردازنده‌های نسل دوم مقیاس پذیر پشتیبانی از NVDIMM پشتیبانی از iLO5 پشتیبانی از Raid Controller پشتیبانی از 24 شیار رم DDR4 تا سرعت 2933

در سایت ماهان شبکه ایرانیان نقد و بررسی کامل این محصول قرار داده شده است، شما می‌توانید با مراجعه به لینک زیر به‌طور کامل با این سرور آشنا شوید.

 

سرور HP DL360 G10

 

همانطور که در بالا اشاره شد سرور DL360 نیز یکی از سرورهای پرفروش و قدرتمند برند اچ پی است. این سرور از ویندوز سرور Microsoft Windows Server 2022 پشتیبانی می‌کند و با پردازنده های نسل دوم مقیاس پذیر اینتل سازگار است. همچنین در این سرور می‌توان از 8 هارد 2.5 اینچی و یا 4 هارد 3.5 اینچی اچ پی استفاده کرد.

برای مشاهده اطلاعات کامل این سرور به لینک زیر مراجعه کنید.

 

سرور HP ML350 G10

سرور اچ پی  ML350 G10 را می‌توان یکی از قدرتمندترین سرورهای برند اچ پی دانست. این سرور با طراحی شاسی انعطاف پذیر این قابلیت را دارد که در بیشتر محیط ها بتوان از آن استفاده کرد. شاید عجیب باشد ولی این سرور با اینکه از نوع ایستاده است، می‌توان آن را به نوع رکمونت هم تبدیل کرد. در این سرور می‌توان از پردازنده‌های نسل دوم مقیاس پذیر اینتل استفاده کرد. سرور ML350 G10 از شاسی‌های LFF و SFF پشتیبانی می‌کند. این سرور اچ پی پردازنده‌های زیادی را پشتیبانی می‌کند که شما می‌توانید با توجه به بیزنس و بودجه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

برای خرید این سرور و یا مطالعه نقد و بررسی کامل سرور HP ML350 G10 کلیک کنید. 

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]