اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102246072718676

خرید ورک استیشن HP - ماهان شبکه ایرانیان

کد: 140102246072718676

https://bit.ly/3sDZBaO

، (اخبار رسمی): خرید و فروش انواع ورک استیشن HP و Dell - با خرید ورک استیشن از ماهان شبکه ایرانیان از خدمات پس از فروش ما نیز بهره‌مند شوید...!

خرید ورک استیشن HP - ماهان شبکه ایرانیان
خرید ورک استیشن HP - ماهان شبکه ایرانیان

در این مقاله 5 ورک استیشن برتر HP در سایت ماهان شبکه ایرانیان را معرفی می‌کنیم که برای ارائه کارکرد مناسب با عملکرد بالا طراحی شده‌اند تا به کار‌های خلاقانه، فنی و حرفه‌ای در همه جا کمک کنند.

خرید ورک استیشن HP از ماهان شبکه ایرانیان

ورک استیشن در واقع سیستمی است که سریع تر و توانمندتر از رایانه ها است. برای استفاده تجاری یا حرفه ای (به جای استفاده خانگی یا تفریحی) در نظر گرفته شده است.

در اینجا 5 ورک استیشن برتر HP در سایت ماهان شبکه ایرانیان را معرفی می‌کنیم که برای ارائه کارکرد مناسب با عملکرد بالا طراحی شده‌اند تا به کار‌های خلاقانه، فنی و حرفه‌ای در همه جا کمک کنند. ابتدا، ما به برخی از ویژگی‌هایی که بهترین ورک استیشن ها را تشکیل می‌دهند، می‌پردازیم.

 

کیس ورک استیشن   HP Z840

کیس ورک استیشن HP Z840 از دو پردازنده Intel Xeon سری E5-2600v3 و E5-2600v4 پشتیبانی می کند. پشتیبانی از Hyper-Threading اجازه می‌دهد تا دو رشته به طور همزمان روی هر هسته اجرا شوند.

همچنین از "Turbo Boost" پشتیبانی می‌کند که به طور خودکار سرعت پردازنده را بر اساس حجم کاری افزایش می‌دهد، بنابراین اگر برنامه ای فقط از یکی از 88 هسته استفاده می‌کند، به طور خودکار سرعت هسته در حال استفاده را افزایش می دهد و هسته های استفاده نشده را خاموش می‌کند.

 اگر مطمئن نیستید که پروژه‌ها از پردازنده اضافی (یا هسته‌های اضافی) استفاده می‌کنند یا خیر، اضافه شدن پردازنده دوم اختیاری به شما این امکان را می‌دهد که ورک اسیشن را با یک پردازنده خریداری کنید و بعداً اگر مورد نیازتان قرار گرفت، پردازنده دوم اضافه کنید.

 اگر شما بودجه کمی دارید، HP Z840 مزیت خرید با یک پردازنده را با قیمت کمتر ارائه می‌دهد.

کیس ورک استیشن  HP Z820

کیس ورک استیشن  HP Z820، توسط کمپانی اچ پی برای انجام محاسبات بسیار پیچیده و تصویرسازی های پیشرفته طراحی و تولید شده است. کیس ورک استیشن Z820  ، به دلیل داشتن دو پردازنده قوی عملکرد فوق العاده ای را عرضه می‌کند

این مدل ورک استیشن کمپانی اچ پی دارای جایزه طراحی صنعتی بوده و قابلیت ارائه سرویس بدون ابزار را در قالب یک شاسی قابل ارتقا را فراهم می‌کند.

ورک استیشن z820  ، از پردازنده نسل جدید زئون اینتل با حداکثر 16 هسته پردازشی پشتیبانی می‌کند. این نسل جدید کارت های گرافیک حرفه ای اینتل، از عهده سخت‌ترین پروژه‌هایی که به تا حال تجربه نکرده اید، نیز بر خواهند آمد.

کیس ورک استیشن اچ پی  HP Z600

کیس ورک استیشن Z600 از تجزیه و تحلیل داده‌ها و تجسم سازی گرفته تا رندر ، طراحی سه بعدی و ساخت انیمیشن را به‌خوبی انجام می‌دهد. ورک استیشن اچ پی Z600 برای پروژه های سخت طراحی شده است.

کاربران هنگام خرید باید توجه داشته باشند هنگام سفارش دو پردازنده، پردازنده دوم باید مانند پردازنده اول باشد.

کیس ورک استیشن  HP Z620

کیس ورک استیشن HP Z620 چهار برابر ظرفیت حافظه نسل قبلی و هم چنین منبع تغذیه بزرگتر و پشتیبانی از پیکربندی پردازنده های تک یا دو سوکتی را ارائه می دهد. HP Z620  با حداکثر 24 هسته پردازنده مجزا، قدرت محاسباتی و بصری بسیار زیادی را در فضایی کم‌صدا و جمع و جور دارد.

از این ورک استیشن می‌توان برای انواع برنامه های کاربردی از جمله؛ ویرایش ویدیوی پس از تولید، CAD، محاسبات پیشرفته و برای استفاده در صنایعی که از نقشه برداری GIS (سیستم های اطلاعات جغرافیایی) استفاده می‌کنند. این سیستم با داشتن تعداد زیادی اسلات PCIe و پورت های USB خارجی، به راحتی می‌تواند برای پشتیبانی از نیازهای کاری منحصر به فرد شما سفارشی شود.

کیس ورک استیشن  HP Z400

HP  با طراحی ورک استیشن های قابل اعتماد و همه کاره با فضای ذخیره سازی زیاد، مشتریان مادام العمر را به دست می آورد.

ورک استیشن Z400 تک سوکت بیس این شرکت در سری Z است. از پردازنده های Intel Xeon W35xx و W36xx استفاده می‌کند که روی مادربرد مجهز به چیپست X58 Express اینتل کار می کنند، در حالی که Z200 از چیپست اینتل 3450 استفاده می‌کند. همه سیستم‌های سری Z می‌توانند از SDRAM 1333 MT/s DDR3  بدون بافر استفاده کنند، اما به طور پیش‌فرض با 1333 MT/s ECC ثبت‌شده DDR3 SDRAM پیکربندی شده‌اند.

قیمت ورک استیشن HP

ورک استیشن HP به دلیل کیفیت بالا همچنین به نسبت قیمت مناسب آن معمولاً مورد استقبال است. ورک استیشن HP این قابلیت را دارد که در هر کدام از مدل‌ها و هرکدام از سری ها بتوانند نیازهای جامع شما را برآورده کند.

شما می‌توانید با پایین ترین قیمت بهترین مدل های ورک استیشن HP را از ماهان شبکه ایرانیان بخرید. قابل ذکر است تمامی محصولات موجود در مجموعه ماهان شبکه ایرانیان، دارای گارانتی معتبر و تضمین کیفیت هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]