اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104116269118676

خرید سرور اچ پی برای شرکت

کد: 140104116269118676

https://bit.ly/3R7hkSi

، (اخبار رسمی): چگونه یک سرور اچ پی مناسب را برای سازمانمان انتخاب کنیم؟

خرید سرور اچ پی برای شرکت
خرید سرور HP

چنانچه نیازمند هر گونه مشاوره در خصوص خرید سرور HP هستید، کارشناسان و مشاوران فنی ماهان شبکه ایرانیان آماده پاسخگویی به شما کاربران گرامی هستند. کافی است با شماره 02191008413 تماس بگیرید.

چگونه یک سرور اچ پی مناسب را برای سازمانمان انتخاب کنیم؟

کمپانی HP، یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده سرور و قطعات آن در جهان است. در ایران نیز کاربران، مدیران شبکه و کارشناسان IT به دلیل انعطاف پذیری و مقیاس پذیری بالا، امنیت، چابکی و قیمت مقرون به صرفه سرورهای اچ پی را برای مراکز داده خود انتخاب می‌کنند.

در این بین کمپانی صاحب نام اچ پی نیز، همواره درصدد معرفی کردن مدل‌های جدید و فناوری‌های کاربردی در محصولات خود است. اچ پی در همه حال در سرورهای خود از بهترین و جدیدترین قطعات استفاده می‌کند تا بازدهی و راندمان بالا را به کاربران ارائه دهد.

خرید سرور HP ، برای کسب و کارهای کوچک تا بزرگ مقرون به صرفه و کاربردی خواهد بود. سرورهای نسل جدید اچ پی نظیر سرور پرطرفدار HP DL380 Gen10 Plus به آخرین نسل پردازنده‌های اینتل زئون یعنی 3rd Generation Intel Xeon Scalable ، مجهز شده است. سرورهای نسل Gen10 و Gen10 plus با بهترین سخت‌افزار‌ها می‌توانند پیکربندی شوند. 

برای خرید سرور اچ پی، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا نیاز کسب و کار خود را بسنجید، سپس با برآورد انتظار خود و مشورت با کارشناسان خبره در این حوزه نسبت به انتخاب و خرید سرور اقدام نمایید. سرورها از لحاظ شکل ظاهری نیز دسته‌بندی می‌شوند. به عنوان مثال شرکت‌هایی که از فضای کافی برای رک سرور برخوردار نیستند، می‌‌توانند یکی از مدل‌های سرورهای سری ML یا ایستاده اچ پی را انتخاب کنند.

برای محیط‌های کوچک، فروش سرور اچ پی، سری تاور مانند HP ProLiant ML350 Gen10 پیشنهاد می‌شود.  سرورهای سری رکمونت نیز مدل‌های پرفروشی را شامل می‌شود، که سری DL380 نسل Gen10 و Gen10 Plus را می‌توانید انتخاب نمایید.

مزیت‌ خرید سرور اچ پی برای مراکز داده

سرورهای اچ پی همانطور که اشاره کردیم، به دلیل قابلیت انعطاف پذیری بالا بین کاربران طرفداران زیادی دارند. از سوی دیگر با معرفی هر نسل سرور hp؛ بخشی دیگر از نیاز‌های کاربران با اضافه شدن قابلیت‌های جدید رفع شده است. قابل ذکر است با خرید سرور اچ پی نسل‌های جدید مخصوصاً از نسل دهم به بعد، شاهد استفاده از تکنولوژی‌های جدید در قطعات سرور HP هستیم. رم‌های سرور قابل پشتیبانی در این نسل از سرورها، از نوع DDR4 بوده و به حداکثر سرعت باس نیز مجهز شده‌اند. از سوی دیگر امکان استفاده از هارد‌های NVMe نیز در این محصولات وجود دارد.

وجود کنترلر‌های پیشرفته نیز از دیگر مزایای سرور اچ پی محسوب می‌شود. از سوی دیگر این سرورها از امنیت و سیستم مدیریت پیشرفته پشتیبانی می‌کنند. جالب است بدانید ظرفیت حافظه موقت و فضای ذخیره‌ساز در هر نسل سرور اچ پی افزایش یافته است.

جمع بندی: 

در پایان به عنوان جمع بندی باید عنوان کنیم، اگر به دنبال یک سرور کاربردی و با قیمت مناسب هستید، خرید سرورهای پرولیانت اچ پی برای کسب و کار شما مفید خواهد بود. با وجود مدل‌های متنوع سرور اچ پی در نسل‌های مختلف و با کانفیگ‌های متنوع می‌توانید سرور مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. امکان استفاده از 4 سی پی یو نیز در سرورهای نسل جدید اچ پی وجود دارد. 

چنانچه نیازمند هر گونه مشاوره در خصوص خرید سرور HP هستید، کارشناسان و مشاوران فنی ماهان شبکه ایرانیان آماده پاسخگویی به شما کاربران گرامی هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]