اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107126754218676
در دسترس نیست

خرید سرور فیزیکی

سرور HP DL360 G10 ، بهترین سرور فیزیکی

کد: 140107126754218676

، (اخبار رسمی): یک سرور فیزیکی بسیار شبیه به یک کامپیوتر معمولی عمل می‌کند، فقط در مقیاسی بزرگتر و متفاوت‌تر. این یک سرور سخت افزاری است که شامل حافظه، هارد دیسک، اتصال شبکه است و سیستم عامل‌ها و برنامه‌ها را از منابع سخت افزاری داخلی خود اجرا می‌کند.

نکات مهم خرید سرور فیزیکی
خرید سرور اچ پی

سرور فیزیکی چیست؟

یک سرور فیزیکی بسیار شبیه به یک کامپیوتر معمولی عمل می‌کند، فقط در مقیاسی بزرگتر و متفاوت‌تر. این یک سرور سخت افزاری است که شامل حافظه، هارد دیسک، اتصال شبکه است و سیستم عامل‌ها و برنامه‌ها را از منابع سخت افزاری داخلی خود اجرا می‌کند.

توجه داشته باشید که یک سرور فیزیکی می‌تواند به یک کاربر اختصاص داده شود (سرور اختصاصی) یا می‌تواند توسط چندین کاربر مورد استفاده قرار گیرد (مثلاً از طریق مجازی سازی، یا تکنیک های دیگری که نوعی مدیریت دسترسی و استفاده از منابع را ایجاد می‌کند). نکته‌ای که قابل توجه است این است که تمام سرورها در نهایت فیزیکی هستند!

توجه داشته باشید که منبع این مقاله وب سایت ماهان شبکه ایرانیان است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت مراجعه کنید. 

خرید انواع سرور فیزیکی

اگر بخواهیم سرورها را از نظر فیزیکی تقسیم بندی کنیم؛ سرور فیزیکی به سه دسته، سرور تاور، سرور رکمونت و سرور بلید تقسیم می‌شود. هنگامی که کسب و کار شما گسترش می‌یابد، یکی از اولین اقداماتی که هر کارشناس شبکه باید انجام دهد، خرید سرور فیزیکی برای مجموعه است.

هر کدام از سرورهایی که ذکر کردیم کارایی خاص خودشان را دارند و شما باید تشخیص دهید که بنابر نیاز کسب و کارتان چه نوع سروری نیاز دارید. آیا شما با داده‌های پیچیده و پردازش‌های سنگین سروکار دارید؟ آیا تعداد کارمندان شما بیش از 20 نفر است؟

آیا فضای اختصاصی برای نگهداری از سرور فیزیکی خود دارید؟ تمام این‌ها سوالاتی است که کارشناسان فنی ماهان شبکه هنگام فروش سرور HP از شما عزیزان می‌پرسند.

از سرورهای معروفی که مشتریان ما همیشه به دنیال خرید آن هستند، می‌توان به سرور HP DL360 G10 اشاره کرد. این سرور تک یونیت بوده و از قدرت پردازشی بالایی در کنار پردازنده‌های Intel Xeon Scalable دارد. امکان خرید سرور اچ پی HP DL360 Gen10 با کانفیگ‌‌های مختلف در سایت ماهان شبکه ایرانیان فراهم شده است.

قیمت سرور اچ پی DL360 Gen10 بر اساس سخت افزار‌های انتخابی در هنگام پیکربندی آن متفاوت خواهد بود. یکی از مزایای این سرور تک یونیت بودن آن است که فضای کمی از رک سرور را اشغال می‌کند و در محیط‌هایی که دچار محدودیت فضا هستند، خرید سرور HP DL360 G10 می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد. ا

ین سرور انعطاف پذیر و توسعه پذیر HP با بهره گیری از پردازنده‌های مقیاس پذیر اینتل برای انواع حجم کاری مفید خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]