اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103286142719037

ثبت فدراسیون جهانی استریت فایتر

به ثبت رسیدن فدراسیون جهانی استریت فایتر در معتبرترین کنفدراسیون‌های دنیا

کد: 140103286142719037

https://bit.ly/39PSdme

، تهران , (اخبار رسمی): آقای کیوشی دکتر سید حسن طیبی بنیانگذار و ریاست جهانی فدراسیون جهانی استریت فایتر با تلاش‌های چندین ساله خود توانست این فدراسیون را در سه کنفدراسیون معتبر جهان با نام‌های ایمارو، ایمارو اسپرت و تَفیسا به ثبت رسمی، حقوقی، حقیقی و قانونی برساند.

به ثبت رسیدن فدراسیون جهانی استریت فایتر در معتبرترین کنفدراسیون های دنیا
کیوشی دکتر سید حسن طیبی بنیانگذار و ریاست فدراسیون جهانی استریت فایتر ، تاریخ بنیان ۲۰۰۵ میلادی

ثبت قانونی و رسمی فدراسیون جهانی استریت فایتر

پس از گذشت ۱۷ سال از تلاش‌های مکرر کیوشی دکتر سید حسن طیبی، بنیانگذار و ریاست جهانی فدراسیون جهانی استریت فایتر؛ وی توانست این فدراسیون را در سه کنفدراسیون معتبر جهان با نام‌های ایمارو، ایمارو اسپرت و تَفیسا به صورت دائمی و مادام العمر ثبت رسمی، حقوقی، حقیقی و قانونی برساند.

 فدراسیون جهانی استریت فایتر با بیش از ۱۷ سال سابقه فعالیت، در ۱۰۱ کشور جهان نماینده رسمی و قانونی فعال دارد.

این فدراسیون تاکنون بیش از ۶۰ مسابقه داخلی منطقه‌ای، شهرستانی، استانی و کشوری در ایران برگزار کرده است. همچنین با مشارکت سبک جهانی اسپرت مدرن کیک بوکسینگ و سازمان جهانی ثبت رکوردهای رزمی ایمارو تا پایان سال ۱۳۹۵ و بعد از آن با کمپانی جهانی ثبت رکورد ایمارو تاکنون فعالیت داخلی داشته است.

این فدراسیون همچنین بیش از ۵۰ مسابقه برون مرزی نیز در کارنامه خود دارد که بزرگترین آن برگزاری مسابقات جهانی هنرهای رزمی است.

شایان ذکر است (جام ایل طِیبی) با مشارکت کمپانی جهانی ثبت رکوردهای ورزشی ایمارو و سازمان جهانی کیوکوشین کاراته سنتی ژاپن در تاریخ ۲۰۲۲/۰۷/۱۷ برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون جهانی استریت فایتر

در راستای هنرهای رزمی خیابانی و آموزش بدون حداقل آسیب تشکیل شده و بصورت صد در صد قانونی ، حقوقی، حقیقی و رسمی در جهان به ثبت رسیده است، بنیان شده در سال ۲۰۰۵

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش