اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205297443419037
در دسترس نیست

ثبت رکورد راه رفتن به روی دستها در کتاب ثبت رکورد اولین ها در کشور ژاپن سال ۲۰۰۷

ثبت رکورد جهانی راه رفتن به روی دست ها توسط دکتر سید حسن طیبی

کد: 140205297443419037

، تهران , (اخبار رسمی): ثبت رکورد جهانی راه رفتن به روی دست ها توسط دکتر سید حسن طیبی در کتاب ثبت رکورد اولین ها در کشور ژاپن به مدت زمان ۴ دقیقه و ۳ ثانیه در سال ۲۰۰۷ میلادی

ثبت رکورد جهانی راه رفتن به روی دست ها توسط دکتر سید حسن طیبی
ثبت رکورد جهانی راه رفتن به روی دست ها توسط دکتر سید حسن طیبی

دکتر سید حسن طیبی توانست در سال ۲۰۰۷ میلادی رکورد جهانی راه رفتن به روی دست ها را در مدت زمان ۴ دقیقه و ۳ ثانیه در کشور ژاپن به ثبت جهانی برساند.

رکورد راه رفتن به روی دست‌ها در مدت زمان ۰۴ دقیقه و ۰۳ ثانیه در سال ۲۰۰۷ میلادی در کتاب ثبت رکورد اولین‌ها در کشور ژاپن توسط دکتر سید حسن طیبی در لِوِل جهانی به ثبت جهانی رسید و حکم رکورد اصلی ایشان توسط بنیانگذار آن دکتر آکیرا اوچیها تقدیم ایشان گردید.

راه رفتن به روی دستان در کمپانی گینس به مدت پنجاه و نُه ثانیه به ثبت جهانی رسیده است و این رکورد در مدت زمان چهار دقیقه و سه ثانیه توسط دکتر سید حسن طیبی بی رقیب می‌باشد ، پس از گذشت شانزده سال از سال دو هزار و هفت میلادی تا کنون این رکورد به دست دکتر طیبی ثبت شده است. همچنین این رکورد در سازمان جهانی ثبت رکورد هنرهای رزمی ایمارو در سال ۲۰۰۷ میلادی به ثبت جهانی رسیده است و همچنین در دانشگاه جهانی ورزش به ثبت جهانی رسیده است. در کتاب ثبت رکورد اولین‌ها در کشور موریتانی به بنیانگذاری دکتر احوال طاها هم به ثبت رسیده است . و همچنین در ثبت رکوردهای جهانی سلطنتی ژاپن (کی‌کو) با بیش از صد سال قدمت هم به ثبت جهانی رسیده است. با تشکر از گرندمستر دکتر حمید قلی زاده که زحمت هماهنگی با این سازمان ها را کشیدند. دکتر سید حسن طیبی بنیانگذار و ریاست جهانی فدراسیون جهانی استریت فایتر و دانشگاه جهانی هنر نیز است و همچنین دبیرکل کنفدراسیون و کمپانی های چند جانبه ایمارو ، ایمارو اسپرتز ، تافیسا ، پلیس ، بادیگارد ، هنرمندان ورزشکار و انجمن بین المللی ورزش های همگانی تَفیسا با ۶۳ سال قدمت نیز است. همچنین نویسنده ۵۰ کتاب ثبت رکورد به زبان انگلیسی نیز است.

بنیانگذار و ریاست جهانی ثبت رکورد ایمارو گرندمستردکتر حمید قلی زاده

نایب ریاست جهانی بانوان گرندمستر دکتر ستاره خراسانی زاده

نایب ریاست جهانی آقایان گرندمستر دکتر حسین قلی زاده

مشاور عالی آقایان جهانی گرندمستر دکتر وحید قلی زاده

مشاور عالی بانوان گرندمستر دکتر لیلا قلی زاده

و دبیرکل دائمی جهانی ایمارو جناب آقای کیوشی دکتر سید حسن طیبی می‌باشند.

کنفدراسیون جهانی ایمارو ثبت شده در سال ۲۰۰۰ میلادی و از سال ۲۰۰۵ میلادی رسماً کار خود را آغاز نمود و تا کنون بیش از ۲۰۰ کشور نماینده فعال در سراسر جهان با بیش از ۱۰۰ هزار رکورد ثبت شده را در کارنامه خود دارد. سایت رسمی ایمارو imaro.org است و سایت رسمی استریت فایتر StreetFighter.one نیز است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون جهانی استریت فایتر

در راستای هنرهای رزمی خیابانی و آموزش بدون حداقل آسیب تشکیل شده و بصورت صد در صد قانونی ، حقوقی، حقیقی و رسمی در جهان به ثبت رسیده است، بنیان شده در سال ۲۰۰۵

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش