اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206017450219037
در دسترس نیست

دکتر حسن طیبی ریاست دائمی جهانی کیوکوشین کاراته کازِنوکاگِه ژاپن

کیوشی دکتر سید حسن طیبی ریاست دائمی جهانی کیوکوشین کاراته کازِنوکاگِه ژاپن

کد: 140206017450219037

، تهران , (اخبار رسمی): طی حکمی از سوی بنیانگذار کیوکوشین کاراته کازِنوکاگِه ژاپن جناب آقای کیوشی دکتر سید حسن طیبی به عنوان ریاست جهانی دائمی آن انتخاب و حکم ایشان به صورت دائم اهداء شد.

کیوشی دکتر سید حسن طیبی ریاست دائمی جهانی کیوکوشین کاراته کازِنوکاگِه ژاپن
حکم انتصاب ریاست جهانی دائمی کیوشی دکتر سید حسن طیبی به عنوان ریاست جهانی کیوکوشین کاراته کازنوکاگه

کیوشی دکتر سید حسن طیبی ریاست جهانی دائمی World Kyukoshin Kaze No Kage Karate Organization of Japan ،سازمان جهانی کیوکوشین کازِنوکاگِه کاراته ژاپن از سوی بنیانگذار یوشیهیرو ساساکی در سال ۲۰۲۰ منصوب شد

طی حکمی از سوی بنیانگذار جهانی سازمان جهانی کیوکوشین کاراته کازِنوکاگِه ژاپن جناب آقای کانچو یوشیهیرو ساساکی بنیان شده در سال ۱۹۹۳ میلادی، جناب آقای کیوشی دکتر سید حسن طیبی در سال ۲۰۲۰ پس از شورای هیئت رئیسه سازمان با بنیانگذار کازِنوکاگِه ژاپن به عنوان ریاست جهانی دائمی این سازمان (کیوکوشین کاراته کازِنوکاگِه ژاپن) انتخاب و حکم ایشان توسط بنیانگذار به وی اعطاء شد. 

همچنین لقب کیوشی به دکتر سید حسن طیبی از طرف کانچو یوشیهیرو ساساکی اهداء و حکم ایشان به وی اهداء شد.

کیوشی دکتر سید حسن طیبی با فعالیت های بی دریغ و فراوان در کنار فدراسیون خود (فدراسیون جهانی استریت فایتر) این سازمان (سازمان جهانی کیوکوشین کاراته کازِنوکاگِه ژاپن) را از سال ۲۰۱۳ به عنوان ریاست سازمان در قاره آسیا و عضو هیئت رئیسه جهانی کمک کرد و تا به حال بیشتر مسابقات و طراحی احکام را عده دار بود به همین دلیل پس از گذشت هفت سال خدمت صادقانه به این سازمان جهانی موفق به دریافت کُرسی دائمی جهانی از سوی بنیانگذار در سال ۲۰۲۰ و عضو هیئت رئیسه و ریاست دائمی جهانی کمیته فنی شد. 

بنیانگذار ساساکی با داشتن دو سازمان فعال این سازمان را به دکتر طیبی اهداء نمود و تمامی مدارک از جمله دان هفت جهانی و دان هشت افتخاری، مربیگری و داوری عملی درجه A، مربیگری تئوری کلاس A، داوری تئوری کلاس A، حکم درجه کیوشی، حکم انتصاب دائمی و همچنین دکتری کاراته (کیوکوشین کاراته کازِنوکاگِه) به وی اعطاء نمود.

رزومه این سازمان در سال ۲۰۱۳ از انتصاب دکتر طیبی تا به حال با بیش از چندین مسابقه در لِوِل های جهانی، بین قاره ای، اروپا آسیا، آسیایی، بین المللی و در ایران هم با همکاری مشترک سبک های قانونی مجوزدار در ایران به صورت استانی و کشوری برگزار شد.

کیوکوشین 極真 , یکی از سبک‌های کاراته آزاد است. این رشته توسط ماسوتاتسو اویاما 大山倍達 , Ōyama Masutatsu یا چوی یونگ - ای 최영의 , Choi Yeong-eui (۱۹۹۴–۱۹۲۳) استاد ماسوتاتسواویاما هنرهای رزمی بنیان نهاده شد. این رشته از عناصر مختلفی نشأت گرفته است که از تجربیات علمی و تکنیک‌های دیگر سبک‌های کاراته به وجود آمده‌ است. کیوکوشین از دو لغت کیوکو یعنی بالاترین نهایت و شین یعنی حقیقت روح ترکیب شده‌ است.کیوکوشین کای از سه لغت کیوکو «بالاترین، نهایت» شین «حقیقت، روح» و کای «گروه و انجمن» ترکیب شده‌ است.

مبارزه : تأکید این سبک روی مبارزهٔ واقعی در فاصله نزدیک و بدون عقب‌ نشینی است. در کیوکوشین برای کاستن مقاومت حریف از اصابت ضربات به‌ طور متوالی و با حداکثر قدرت استفاده می‌شود. با این حال در سبک کیوکوشین تکیه اصلی بر حفظ سلامتی توأم جسمی و روحی است.

تمرینات روحی : این سبک تأکید زیادی بر روی تمرینات تنفسی و استقامتی دارد. از این رو هنرجوی کیوکوشین کازِنوکاگِه (Kaze no Kage) پس از سال‌ها تمرینات مکرر دارای اندامی ورزیده و روحیه ای آسیب‌ناپذیر می‌گردد. در سبک کیوکوشین تکیه اصلی بر حفظ سلامتی هم‌زمان جسم و روح است؛ در مبارزات کیوکوشین و اساساً در فلسفه آن پیروزی به هر قیمتی بر حریف مقابل معنایی ندارد. در فلسفه متعالی کیوکوشین هدف غائی تناوری جسم برای رسیدن به مکارم عالیه اخلاقی است و به هیچ روی خشونت در سبک کیوکوشین جایگاهی ندارد؛ چرا که اساساً خشونت و کیوکوشین در تقابلند نه در تعامل. کیو کوشین نه تنها خشن نیست بلکه سعی در پرورش روحیه لطافت، افتادگی، و بزرگ منشی را در هنرجوی مبارز دارد. در مورد مؤثر بودن روش مبارزه و سطح روحی ویژه ای که در کیوکوشین کاراته بر روی آن تأکید می‌شود و تا اندازهٔ زیادی آن را از دیگر هنرهای رزمی تن به تن متمایز می‌سازد باید به یکی از مفاهیم اساسی در روش مبارزاتی کیوکوشین اشاره کرد که برگرفته از مکاتب شمشیرزنی کهن ژاپن بوده و موسوم به "ایکّن هیساتسو" (Ikken Hissatsu) یا "هر یک ضربه، یک هلاکت (یا نابودی/پیروزی)" است.

کیوشی دکتر سید حسن طیبی ریاست جهانی دائمی سازمان جهانی کیوکوشین کازِنوکاگِه کاراته ژاپن

بنیانگذار و ریاست جهانی فدراسیون جهانی استریت فایتر ، دانشگاه جهانی هنر ، دبیر کل دائمی جهانی کنفدراسیون های جهانی ایمارو، ایمارو اسپرتز، تافیسا، هنرمندان ورزشکار، پلیس، بادیگارد و انجمن بین المللی و جهانی ورزش های همگانی تَفیسا با ۶۳ سال قدمت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون جهانی استریت فایتر

در راستای هنرهای رزمی خیابانی و آموزش بدون حداقل آسیب تشکیل شده و بصورت صد در صد قانونی ، حقوقی، حقیقی و رسمی در جهان به ثبت رسیده است، بنیان شده در سال ۲۰۰۵

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش