اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201217230419037
در دسترس نیست

بنیانگذار و ریاست جهانی سازمان جهانی کلاه سبز (کیوشی دکتر سید حسن طیبی)

کیوشی دکتر سید حسن طیبی بنیانگذار و ریاست جهانی سازمان جهانی کلاه سبز

کد: 140201217230419037

، تهران , (اخبار رسمی): کیوشی دکتر سید حسن طیبی بنیانگذار و ریاست جهانی سازمان جهانی کلاه سبز بنیان شده در سال ۲۰۰۵ میلادی با ۱۰۱ کشور نماینده فعال در سراسر جهان

کیوشی دکتر سید حسن طیبی بنیانگذار و ریاست جهانی سازمان جهانی کلاه سبز
کیوشی دکتر سید حسن طیبی بنیانگذار و ریاست جهانی سازمان جهانی کلاه سبز _ در حال آموزش

شعار سازمان جهانی کلاه سبز دوستی میان ملت‌ها ، صلح جهانی ، عدم جنگ و خونریزی و ترویج اسلام در سراسر جهان (به امید دنیای بدون جنگ).

کیوشی دکتر سید حسن طیبی بنیانگذار و ریاست جهانی فدراسیون جهانی استریت فایتر و سازمان جهانی کلاه سبز بنیان شده در سال ۲۰۰۵ میلادی با ۱۰۱ کشور نماینده فعال در سراسر جهان نماینده فعال می‌پذیرد.

عزیزان و دوستانی که تمایل به اخذ نمایندگی در استان و شهر مربوطه هستند با ارسال مدارک ورزشی خود به روابط عمومی سازمان می‌توانند اقدام کنند.

این سازمان در بخش هنرهای رزمی نظامی فعالیت‌های گسترده‌ای در چهارچوب قوانین کشور را دارد و وابسته به هیچ ارگان یا مراکز دولتی ناست و فعالیت آن به صورت کاملاً قانونی در سراسر جهان است.

مهم : سازمان جهانی کلاه سبز سیاسی نیست و فعالیتش در زمینه‌های ورزشی است.

پیام سازمان : ایران با قدمت چندین هزار ساله برتر از کل جهان.

مهم در سازمان ما (سازمان جهانی کلاه سبز)، به احتزاز درآوردن پرچم عزیز کشورمان ایران در بین تمامی ملت‌هاست .

شعار ما (سازمان جهانی کلاه سبز)، دوستی میان ملت‌ها ، صلح جهانی ، عدم جنگ و خونریزی و ترویج اسلام در سراسر جهان (به امید دنیای بدون جنگ).

از جمله فعالیت های سازمان می‌توان به برگزاری مسابقات هنرهای رزمی نظامی که طرفداران خاص خودش را دارد اشاره نمود. در همه بخش‌های رزمی مانند مبارزه، کاتا، شکستن اجسام سخت، ثبت رکوردهای ورزشی، دفاع از سلاح‌های گرم، اجرای سلاح‌های سرد، دفاع شخصی نظامی . در بخش تیراندازی با اسلحه یا تیروکمان زیر نظر ارگان‌های نظامی و مجوز از ارگان مربوطه می‌توان برگزار کرد.

فعالیت‌های ما در بخش آموزش با کمربند‌های رنگی آغاز و با کمربند مشکی به پایان می‌رسد و اخذ کمربندهای مشکی دان یک به بالا، داوری و مربیگری‌های درجه C,B,A به صورت تئوری و عملی ، برگزاری مسابقات و استاژهای فنی و داوری ، همایش‌ها و تقدیرها از اساتید و مربیان برجسته و غیره نیز میتوان اشاره نمود.

تقدیرنامه و تشکر از بنیانگذار و ریاست جهانی سازمان جهانی کلاه سبز جناب آقای کیوشی دکتر سید حسن طیبی و همچنین نایب ریاست آقایان جناب آقای گرندمستر دکتر حمید قلی زاده.

روابط عمومی سازمان جهانی کلاه سبز

World Green Hat Organization (W.G.H.O)

International Green Hat Organization (I.G.H.O)

Founder and President of Kyoshi Doctor Hassan Tayebi

Founded 2005 _ IRAN

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون جهانی استریت فایتر

در راستای هنرهای رزمی خیابانی و آموزش بدون حداقل آسیب تشکیل شده و بصورت صد در صد قانونی ، حقوقی، حقیقی و رسمی در جهان به ثبت رسیده است، بنیان شده در سال ۲۰۰۵

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش