اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103306145318101

تفاوت سنگ قبر مرمر و سنگ قبر نانو

آیا تفاوت سنگ قبر مرمر و سنگ قبر نانو را می دانید؟

کد: 140103306145318101

https://bit.ly/3O93XiS

، (اخبار رسمی): خیلی از افراد برای خرید سنگ قبر به بازار سنگ فروشان می روند اما تفاوت انواع سنگ قبر را نمی دانند و نمی توانند تفاوت سنگ قبر مثل سنگ قبر مرمر و سنگ قبر نانو را نمی دانند ما در این مقاله بطور کامل درمورد تفاوت سنگ قبر نانو و سنگ مزار مرمر پرداخته ایم :

آیا تفاوت سنگ قبر مرمر و سنگ قبر نانو را می دانید ؟
آیا تفاوت سنگ قبر مرمر و سنگ قبر نانو را می دانید؟

توضیحات سنگ مرمر
سنگ مرمر یکی از سنگ های دگرگونی است که از سنگ آهک به وجود آمده است. ماده معدنی اصلی آن کلسیت است. از این سنگ در کنده کاری استفاده می شود. مقبره های تاج محل از سنگ مرمر ساخته شده است، این سنگ در معابد و زیارتگاه ائمه اطهار (ع) استفاده می شود. یکی از خصوصیات سنگ مرمر عبور نور از آن است.
سنگ مرمر در دو نوع موجود است. رنگارنگ و ترک خورده است

سنگ مرمر به شکل دید اول که به آن دید رنگی می گویند، چون رنگ این رگ ها سبز، سفید و قرمز است، در ایران راه ذهن نیز نامیده می شود. قیمت. هرچه خط ضخیم تر باشد، قیمت پایین تر است و هر چه خط نازک تر باشد، قیمت بالاتر است.


 این خطوط رنگی گاهی اوقات بسیار متمایز هستند. و کمیاب هستند که قیمت سنگ قبر را دو برابر می کند. افراد مورد علاقه خاصی وجود دارد. در نوع رگ های ما و دیگران بسته به ذائقه خود بیشتر به رگ های ترکی ما علاقه مند هستند.

سنگ مرمر به دلیل داشتن مصالح سنگی سبک از کنار آن می گذرد که زیبایی منحصر به فرد و منحصر به فردی به آن بخشیده است. برخی از تیله ها دارای خط خاصی در جریان خون هستند مانند درزی که درز را بالا یا پایین می کند. هر چه سنگ مرمر صاف تر باشد، ترک ها نرم تر و کوچک تر است و هزینه آن نیز به همراه خواهد داشت. 
اما در برخی موارد ترک های ترک خورده شکل خاصی ایجاد می کنند که قیمت را بالا می برد. به طور کلی هنگام انتخاب سنگ مرمر باید تا حد امکان سنگ انتخابی جدید برای سنگ مرمر غیرسفید (سبز، صورتی، کرم و ...) مورد توجه قرار گیرد زیرا رگ های خونی شکسته بیشتری در این سنگ ها وجود دارد. سنگ مرمر تعداد ترک ها کمتر و در سنگ مرمر سفید سفیدتر است و یک دست ملاک انتخاب است.


این سنگ‌های مصنوعی از اختلاط مواد طبیعی با افزودنی‌های دیگر مانند سیمان سفید و رزین‌های نانو پلیمری تولید می‌شوند که به آن‌ها ارزش می‌بخشد و در نتیجه سریع‌تر ریخته می‌شوند.مواد به کار رفته در این سنگ ها کاملا سازگار با محیط زیست هستند

نانو سنگ چیست؟

همانطور که گفته شد این محصولات از ترکیب مواد طبیعی با افزودنی های دیگر مانند سیمان سفید و و ساخته می شوند و مخلوط به دست آمده از این طریق در قالبی حاوی فرم سنگ های طبیعی ریخته می شود و این سنگ ها ظاهری کاملا طبیعی می دهند.

دانه های اکسیژن آهن رنگ دلخواه را به این سنگ ها می دهند

از نظر قیمت، سنگ قبر نانو قیمت پایین تری نسبت به سنگ طبیعی دارد، زیرا کار سختی که روی سنگ طبیعی انجام می شود تا وارد بازار شود و استفاده از آن در مورد سنگ نانو ضروری نیست.

علاوه بر این، استحکام سیستم ها در برخی از پایه ها به آنها اجازه می دهد تا بارها را تحمل کنند

مواد به کار رفته در تولید سنگ های  نانو به بهترین نحو برای کارهای داخلی و خارجی در ساختمان های روی زمین و همچنین در مقبره ها، برای سنگ قبر ،پله ها و زیر پله ها انتخاب می شوند. این سنگ در سال های اخیر به عنوان سنگ قبر خیلی مورد استفاده قرار گرفته است.

نانو سنگ در برابر فشار - نور - اشعه ماوراء بنفش و شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم است و محصول به نگهداری کمی نیاز دارد اما پس از نصب مانند یک سنگ طبیعی رفتار می کند.

اگر به بازار نگاه کنید، انواع سنگ های نانو را می بینید که در سه درجه تولید می شوند. دسته اول از همه بهتر است و دسته دوم و سوم کیفیت پایینی دارند.


بررسی مزایا و معایب سنگ مرمر و نانو

مزایای سنگ قبر مرمر:

  • این سنگ قبر در مقابل باد ، طوفان ، خورشید مقاومت بالایی دارد  . اما با وجود کیفیت بالای سنگ قبر مرمر، استفاده از آن بسیار گران است.
  • مزایای سنگ قبر نانو 
  • این نوع سنگ قبر را به هیچ وجه نمی توان به راحتی ساخت
  • در برابر گرما تا سرما و یخبندان مقاوم است
  • این سنگ به عنوان یکی از سفیدترین سنگ های قبر بازار شناخته می شود
  • معایب نانو سنگ:
  • روی این سنگ نمی توان یک تصویر متوفی را  بسیار ظریف حک کرد
  • شکستن این سنگ بسیار سخت است

ما در این مقاله سعی کردیم تا تفاوت کامل سنگ قبر نانو و سنگ مزار مرمر را به شما بگوییم تا زمانیکه بخواهید برای خرید سنگ قبر اقدام کنید و به بازار سنگ فروشان رفتید با اطلاعات کامل باشید تا بهترین نوع سنگ قبر را تشخیص دهید و تهیه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه