اطلاعات تماس
  • 091871*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103316147219053

تلویزیون شیائومی

تلویزیون شیائومی 43 اینچ 4K مدل P1

کد: 140103316147219053

https://bit.ly/3OAyWE3

، (اخبار رسمی): هرگز تصور نمی شد که تلویزیون های خانگی ما همچنان به این قدرتمندی ادامه دهند و شرکت های بزرگی مانند شیائومی در حال بررسی تولید تلویزیون و رقابت برای تامین آن هستند. شرکت خوشنام شیائومی با ارائه تلویزیون های اندرویدی با کارایی بالا و قیمت مناسب توانسته خریداران زیادی را به سمت خود جذب کند.

هرگز تصور نمی شد که تلویزیون های خانگی ما همچنان به این قدرتمندی ادامه دهند و شرکت های بزرگی مانند شیائومی در حال بررسی تولید تلویزیون و رقابت برای تامین آن هستند. شرکت خوشنام شیائومی با ارائه تلویزیون های اندرویدی با کارایی بالا و قیمت مناسب توانسته خریداران زیادی را به سمت خود جذب کند.

تلویزیون هوشمند شیائومی 43 اینچ Mi TV P1 43 L43M6-6AEU در ابعاد 96 * 55 * 8.5 سانتی متر و وزن 7.4 کیلوگرم ساخته شده است و به شما امکان می دهد به راحتی به دیوار متصل شوید.
لبه های این تلویزیون در سه طرف هیچ شکلی ندارد و تصویری محجوب را در اختیار شما قرار می دهد اما در قسمت پایینی محصول یک شکل 9 میلی متری وجود دارد.
 تلویزیون مشخص شده با لوازم جانبی و امکانات مناسب برای استفاده روزمره و تماشای فیلم می باشد. Mi TV P1 ارزان ترین تلویزیون شیائومی 4A در سال 2021 است.این محصول مدل سال گذشته را ندارد اما می توان آن را مدل و مدل جدیدتر تلویزیون دانست.شیائومی M5-5ASP. این تلویزیون دارای صفحه نمایش ال ای دی است و متاسفانه شیائومی هیچ اطلاعاتی در مورد تکنولوژی نور پس زمینه و نوع پنل منتشر نکرده است اما طبق تحقیقات ما پنل IPS می باشد. تلویزیون Mi TV P1 43 یا L43M6-6AEU دارای صفحه نمایش با سرعت 60 هرتز است و کیفیت تصویر 4K @ 60Hz را پشتیبانی می کند.
تلویزیون شیائومی P1 از آخرین فناوری در صنعت تلویزیون استفاده می کند.و از برنامه های هوشمند پشتیبانی می کند. تا بهترین کیفیت را برای مشتریان خود فراهم کند. از نظر کیفیت. یکی از این فناوری های هوشمند DOLBY VISION است. این فناوری امکان ترکیب رنگ را مستقیماً روی تلویزیون فراهم می کند. و بهترین تصاویر را ارائه می دهد. DOLBY VISION علاوه بر ترکیب رنگ های شفاف و زنده، HDR را افزایش می دهد. و ارزش تصویر را با به تصویر کشیدن دقیق جزئیات تصویر و تمام محتویات آن به اشتراک می گذارد. و تصویر را در پیکسل ساده می کند. به طوری که شنوندگان و بینندگان می توانند از تماشای بهترین و درخشان ترین تصاویر در تلویزیون لذت ببرند.
این یک تلویزیون هوشمند است و دارای تعدادی قابلیت واضح است. در آن از سیستم عامل اندروید نسخه 10 استفاده شده است. دسترسی به دنیای مجازی از طریق پورت اترنت یا وای فای امکان پذیر است. شما می توانید سایت را از طریق هر مرورگر موجود مشاهده کنید. 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد. این یک دستیار صوتی گوگل دارد و به شما امکان می دهد تلویزیون را با دستورات صوتی خود کنترل کنید یا محتوای مورد نیاز خود را جستجو کنید. می‌توانید از طریق Chrome Cast گوشی خود را به تلویزیون متصل کنید. با کمک برنامه های یوتیوب، نتفلیکس، آمازون و ... به برنامه های تلویزیونی مختلف دسترسی خواهید داشت. ریموت کنترل این تلویزیون هوشمند بوده و دارای قابلیت 360 درجه برای استفاده آسان می باشد. به عبارت دیگر به هر شکلی می توان از آن استفاده کرد (به جای مادون قرمز اتصال بلوتوث وجود دارد). این محصول دارای یک دستگاه دیجیتال داخلی نیز می باشد. این تلویزیون دارای طراحی ظریف و باریکی است.
پایه کناری تلویزیون V شکل است و وظیفه تحمل وزن تلویزیون را بر عهده دارد.تلویزیون شیائومی MI TV P1 2021 با ابعاد 43 اینچ از پلاستیک و فلز ساخته شده و از کیفیت بالایی برخوردار است. شیائومی پنل استفاده شده در این تلویزیون از نوع IPS می باشد و به غیر از این مدل، این پنل در تمامی تلویزیون ها و موبایل ها استفاده شده است. با توجه به طرح پیکسلی، پنل IPS تا حدودی در برابر ضربه مقاوم است، اما همچنان محجوب است.
اندروید یک سیستم عامل است. برنامه های زیادی برای آن وجود دارد و سایر کاربران آن را می دانند. بسیاری از برنامه ها یا میانبرها با نظارت از راه دور شناسایی می شوند. این تلویزیون از تمامی ویژگی های هوشمند پشتیبانی می کند و جستجوی صوتی در تلویزیون وجود دارد. نکته منفی نوع دکمه ها و اندازه بزرگ است.
سیستم عامل این تلویزیون شامل اندروید تی وی نسخه 10 می باشد که از این نظر در ایران اولین است. سیستم عامل اندروید نسبت به تایزن و WebOS که در تلویزیون های هوشمند سامسونگ و ال جی استفاده می شوند نمایشگر نرم تری دارد و همین موضوع این محصول را از تلویزیون های موبایل متمایز می کند. شیائومی از یک پردازنده MediaTek 9611 Quad A55 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز برای اجرای تلویزیون های اندرویدی با سرعت بالا استفاده می کند. علاوه بر این، 2 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Mali G52 MP2 به عملکرد بهتر و وضوح تصویر بسیار بالا کمک می کند.
 

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید تلویزیون شیائومی 43 اینچ 4K مدل P1 از آگرین شاپ اینجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091871*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید